23948sdkhjf

Mere effektiv produktion med intelligent telefoni – sådan gjorde Proton

Enkel administration, skalerbare løsninger og god dækning – det er nogle af de fordele, der overbeviste industrivirksomheden Proton om at opgradere sin telefoniløsning til Telavox.

Mens produktionsvirksomheder udvikler sig med stadig mere automatisering og digitaliseret teknologi, overses telefonien ofte som en simpel nødvendighed. Men en intelligent og brugervenlig kommunikationsløsning frigiver ekstra tid til både produktion og kunder. 

Udfordringerne i den moderne produktionsindustri kræver fleksible og effektive arbejdsgange og kommunikationsveje. Telavox tilbyder kompromisløst telefoni, der samler mobil- og IP-telefoni samt PBX i én, og som kan integreres med CRM mv. Med en enkelt app kan du administrere jeres PBX, viderestille opkald, foretage interne og eksterne opkald, chatte med kolleger og meget mere – selv når du er på farten. Den enkle håndtering gør det også nemt at oplære nye kolleger, midlertidige medarbejdere eller konsulenter. 

Fleksibel helhedsløsning og god dækning

Industrivirksomheden Proton har valgt Telavox som leverandør af virksomhedstelefoni. Proton havde en forældet telefoniløsning og havde brug for en mere effektiv løsning, der både kunne spare dem tid og penge. 

”Vi havde en ældre version, der byggede på gammel teknologi og var utrolig dyr i drift. Vi var nødt til at opgradere for at følge med,” konstaterer Andreas Magnusson, IT-chef hos Proton. 

Valget faldt på Telavox, der kunne tilbyde en prisvenlig og fleksibel totalløsning med en god licensmodel. Proton var tiltrukket af interfacet og af, hvor nemt det er at administrere platformen. God mobildækning var også en vigtig faktor, da tagpladerne på industrianlægget kan være en udfordring. 

”Her fik vi rigtig god hjælp. Telavox implementerede mobilforstærkning i flere lokaler i samarbejde med eksterne eksperter,” siger Andreas. 

”Siden vi har skiftet til Telavox, er vores telefoniomkostninger faldet med 40 procent. Jeg kan godt lide, at Telavox er kreative og forsøger at finde den økonomisk mest fordelagtige løsning for os,” siger han. 

Læs mere om Protons valg af telefoniløsning

En brugervenlig platform

Telefoniløsningen fra Telavox bygger på en enkel platform, der samler telefoni, omstilling, chat, videomøder og kontaktcenter. Den er fleksibel og kan nemt løbende tilpasses efter virksomhedens udvikling. 

Kunden kan selv administrere både PBX-tjenester og brugere, og i stedet for dage eller uger tager det kun få timer at sætte en ny PBX op med Telavox. 

Licensmodellen hos Telavox gør det let at skalere antallet af brugere op og ned. I stedet for et fast, personbundet abonnement kan kunden nemlig nemt overføre de uafhængige licenser mellem brugere og justere datapakker og add-ons løbende.    

Integration med CRM og Microsoft Teams

Mange virksomheder vælger at effektivisere deres arbejdsprocesser yderligere ved at integrere Telavox med fx Microsoft Teams, Dynamics365 eller Salesforce. På den måde kan man se, hvilken kunde der ringer, se og håndtere sager på kunden, skabe nye kontakter og sager på kunder direkte i CRM-systemet og meget mere.

”Vi tør godt påstå, at vi har markedets enkleste administration. Den enkelhed giver kunden fuld kontrol over brugere, licenser, PBX-tjenester og datapakker. Og er der funktioner, du ikke bruger? Så er det nemt at justere med et par klik,” siger Jakob Löfgren, Technical Account Manager hos Televox. 

Telavox-løsning til produktionsvirksomheder

Book en demo

Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.066