23948sdkhjf

Maskinfabrikken Esko vil produktudvikle sig til vækst

Et nyligt afholdt strategi-seminar mundede ud i en ny mission, som alle virksomhedens medarbejdere har forpligtet sig til at arbejde for.
Administrerende direktør Søren Esko Nielsen og lederteam-medlemmer Samuel Rønn, Morten Gade og Michael K. Rasmussen har stillet skarpt på produktudvikling for de loyale og faste kunder - med det mål at skabe nye stærke produkter, højere varig produktværdi og bedre konkurrenceevne hos Eskos danske og internationale virksomhedskunder.

- Hvis det går godt for vores kunder, så går det godt for os. Og desuden er stærk produktudvikling, unik kundeservice og værdiskabelse for vores kunder et budskab, som hele medarbejderstaben har givet videre til vores lederteam på vores nyligt gennemførte strategiseminar, siger Søren Esko Nielsen.

- Derfor er produktudvikling, produktion af højtbearbejdede metalkomponenter, unik kundeservice og mangeårige kunderelationer de primære punkter i den mission, som medarbejderne selv har defineret, fortæller Søren Esko Nielsen.

Medarbejdernes fingeraftryk
Opkøbet af Brovst Maskinfabrik og gennemførelse af det første årlige strategi-seminar med samtlige medarbejdere har givet startskuddet til en række konkrete forbedringer, som Eskos medarbejdere gennemfører i de kommende måneder.

Og medarbejderne har i enighed skrevet under på, at alle aktivt arbejder for at nå de fastsatte mål.

- Det er enestående for vores virksomhed, at alle medarbejdere har sat deres fingeraftryk på strategien, understreger Samuel Rønn, der sammen med Morten Gade startede Brovst Maskinfabrik, som siden januar 2011 er en del af Maskinfabrikken Esko.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109