Østjysk familievirksomhed blev solgt for en måned siden – nu er en ny ledelse på plads
Jydsk Emblem Fabrik i Malling er klar til at tage næste skridt mod vækst og udvikling med et nyt ledelsesteam.
Virksomheden blev i februar solgt til Bibmedia, og administrerende direktør René Milholt store ambitioner for Jydsk Emblem Fabrik.
- Vi ser et stort potentiale i at digitalisere og tilføre flere kernekompetencer i produktionen. Vores mål er at fordoble omsætningen inden for de næste år, udtaler René Milholt i en pressemeddelelse.
Som en del af denne vækststrategi har René Milholt udnævnt Nina Hansen til chief operating officer (COO). Nina Hansen har været en central figur i virksomheden i mange år, først som driftschef og tidligere som personlig assistent for den tidligere ejer.
- Jeg er meget begejstret for at tage denne nye rolle og ser frem til at arbejde tæt sammen med vores fantastiske team for at realisere vores ambitiøse vækstmål, siger Nina Hansen.
Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.