Danske SMV’er og de store, danske og internationale koncerner kan sagtens få mere gavn af hinanden. Det mener Dustin Paul Wilden, der udover at være salgs- og marketingdirektør hos den midtjyske underleverandør i Trier Industries, også sidder i bestyrelsen i en række erhvervsnetværk både herhjemme og i udlandet.
- Typisk i bestyrelsesarbejdet så s...
Direktør hos underleverandør: Samarbejde skal gøre danske SMV’er stærkere
De små og mellemstore virksomheder har masser af kompetencer, der efterspørges i både ind- og udland, mener Trier Industries’ salgs- og marketingdirektør

Dustin Paul Wilden, salgs- og marketingdirektør hos Trier Industries, opfordrer danske virksomheder til at øge graden af samarbejde. Foto: Henrik Eilers
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement