23948sdkhjf

Besøgstallet offentliggjort for Automatik 2022

Automatik 2022 fandt sted i Brøndbyhallen tirsdag til torsdag i denne uge.

2.914 besøgende endte med at lægge vejen forbi messen. Det er klart flere end de 1.256 besøgende der var i 2020, hvor messen dog var hårdt ramt af coronapandemien. Til gengæld var det lidt færre end de 3.625der var i 2018.

Georg Sørensen, administrerende direktør i MCH, der arrangerer messen, glæder sig over en velgennemført messe.

- Jeg glæder mig over de interesserede, gode og nysgerrige dialoger, der var på messen, som bekræfter os alle i værdien af det faglige, fysiske og personlige møde, siger Georg Sørensen.

Nye kunder og relevante leads

Blandt udstillerne hæfter man sig ved det store engagement, som de besøgende bragte til torvs. En interesse, der førte til nye samarbejder og udbytterige møder.

- Det har været nogle helt fantastiske dage med en meget positiv og energisk stemning. Folk er kommet med specifikke formål og forespørgsler, og vi har fået en lang række yderst relevante leads. Der har været virkelig mange mennesker, endnu flere end forventet, og det virker som om, at folk har haft et indestængt behov for at komme på messe igen, konstaterer Anders Hjulmann, produkt- og industrichef i Endress+Hauser, der er global leverandører af måleinstrumenter, services og løsninger til industriel procesteknik.

Og Endress+Hauser er langt fra ene om at have oplevet stor opmærksomhed om bestemte produkter. Mønstret går eksempelvis igen hos Danrobotics, der også har nydt godt af de besøgendes meget dedikerede tilgang til messen og dens udstillere.

- Automatik er en rigtig god anledning til at bringe nye produkter i spil over for mange relevante mennesker. Stemningen har været i top, og de fremmødte har været meget interesserede i at blive klogere på vores produkter, og hvad der rører sig. Vi har fået et rigtig fornuftigt antal leads, og vi har fået kontakt til en række nye kunder, så vi er meget begejstrede, fastslår Kim Koertsen, direktør i Danrobotics.

En lignende tilbagemelding kommer fra Jørn Poulsen, administrerende direktør i IFM Electronic.

- Vi har mødt mange mennesker og fået stribevis af nye kontakter, ligesom vi har holdt eksisterende forbindelser ved lige. Derudover har vi netværket med alle kollegaerne og konkurrenterne, og det er bare fedt at være her og tale med folk igen. Der er så meget god energi i at være på Automatik - her er vi sammen som en gruppe, og det styrker branchens teamspirit, siger han.

Automatik 2022 blev arrangeret af MCH i samarbejde med Bitva, Dira og Veltek.

Fik du læst vores artikler fra messen:

Her giver lange leveringstider nye kunder

Automatikmesse høster ros - og blandede karakterer

Ærlige prisvindere: Det har været kompliceret

Nu ruller showet i Brøndby Hallen

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Se seneste nyhedsbrev ???id_11737???

Send til en kollega

0.125