Nyt om navne: Softwarespecialist overtager customer service hos Kuka Nordic
Kuka Nordic har fået ny chef til customer service. Det er Elin Hybert, tidligere tekniker og softwarespecialist i virksomheden.
– En person med meget stærke kompetencer i forhold til vores udbud og vores teknologi, siger administrerende direktør Joacim Lorentsson i en pressemeddelelse.
Lang forhistorie hos Kuka
Ifølge Joacim Lorentsson har Elin Hybert en lang baggrund i virksomheden.
– Hun startede hos os lige efter gymnasiet og gik senere tilbage til skolen og uddannede sig til civilingeniør på Chalmers og på Technische Universität München. Efter det er hun fortsat med at arbejde her og forbedre sig, siger han.
Da Elin Hybert tiltrådte stillingen i midten af august, trådte hun også ind i Kuka Nordics ledelsesteam.
– Hun er bestemt et aktiv for os i ledelsen, siger Joacim Lorentsson.
- Kunderne er vores eksistensberettigelse
Elin Hybert synes selv, at den nye stilling føles helt rigtig og glæder sig til at overtage opgaven og videreudvikle den.
– Jeg kender teamet i customer service rigtig godt og ved, hvilke styrker vi har. Dem skal vi bygge videre på, siger hun.
Ifølge hende handler det i bund og grund om at gøre sit bedste for kunderne og altid have de rigtige kompetencer ved hånden, når der er behov for det.
– Kunderne er vores eksistensberettigelse, og at yde dem service er en afgørende del af det, vi laver i virksomheden, siger hun.
Baggrunden for skiftet i customer service er, at tidligere chef Emmanuel Hauptmann har fået en anden stilling uden for Kuka.
Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.