Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://www.norddjurs.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/udbud/igangvaerende-udbud
Spørgsmål
Addresse
udbudskonsulent Maja Kamp Jensen
mail mkj@norddjurs.dk
Indlevering af tilbud
Addresse
Norddjurs Kommune
Torvet 3
8500 Grenaa
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
Udbyder
Norddjurs Kommune
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 13-11-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 23-11-2017
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Henset til at Ordregiver har ændret i kravet i Bilag 2 — Kravspecifikation pkt. 1.22 Farver, har ordregiver valgt at udskyde fristen for aflevering af tilbud.
Tilbudsfristen er herefter torsdag den 23.11.2017 kl. 12:00.
Opdateret spørgsmål- og svarark, rettelsesblad samt revideret Bilag 2 — Kravspecifikation findes på ordregivers hjemmeside via følgende link:
https://www.norddjurs.dk/nyheder/2017/okt/udbud-paa-grov-arbejdsbeklaedning-og-sikkerhedssko
OBS! I forbindelse med tilbudsevaluering og vareafprøvning er ordregiver blevet bekendt med uhensigtsmæssige mindstekrav i materialet som samlet set har medført, at alle tilbudsgivere var ukonditionsmæssige. De uhensigtsmæssige krav og tilbudsgivernes ukonditionsmæssighed i kombination er vurderet til at være af en sådan karakter, at det findes nødvendigt at annullere udbuddet. Udbudsmaterialet vil blive revideret og opgaven vil blive udbudt igen i begyndelsen af 2018.
Følgende kommuner indgår rammeaftale pr. aftalens ikrafttræden den 1.4.2018:
— Skive Kommune, Torvegade 10, 7800 Skive,
— Rebild Kommune, Hobrovej 110, 9530 Støvring,
— Viborg Kommune, Prisens Alle, 8800 Viborg,
— Norddjurs Kommune, Torvet 3, 8500 Grenaa.
Tilbudsgiver kan stille spørgsmål til udbuddet. Spørgsmål stilles skriftligt på dansk og rettes til udbudskonsulent Maja Kamp Jensen pr. mail mkj@norddjurs.dk. Spørgsmål og svar samt eventuelle rettelser vil blive offentliggjort på hjemmesiden: http://www.norddjurs.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/udbud/igangvaerende-udbud.
På baggrund af indkomne spørgsmål kan der ske efterfølgende ændringer i det offentliggjorte udbudsmateriale, herunder kravspecifikationen, og Tilbudsgiver skal således holde sig orienteret om eventuelle ændringer i det offentliggjorte udbudsmateriale.
OBS! I forbindelse med tilbudsevaluering og vareafprøvning er ordregiver blevet bekendt med uhensigtsmæssige mindstekrav i materialet som samlet set har medført, at alle tilbudsgivere var ukonditionsmæssige. De uhensigtsmæssige krav og tilbudsgivernes ukonditionsmæssighed i kombination er vurderet til at være af en sådan karakter, at det findes nødvendigt at annullere udbuddet. Udbudsmaterialet vil blive revideret og opgaven vil blive udbudt igen i begyndelsen af 2018.
Følgende kommuner indgår rammeaftale pr. aftalens ikrafttræden den 1.4.2018:
— Skive Kommune, Torvegade 10, 7800 Skive,
— Rebild Kommune, Hobrovej 110, 9530 Støvring,
— Viborg Kommune, Prisens Alle, 8800 Viborg,
— Norddjurs Kommune, Torvet 3, 8500 Grenaa.
Tilbudsgiver kan stille spørgsmål til udbuddet. Spørgsmål stilles skriftligt på dansk og rettes til udbudskonsulent Maja Kamp Jensen pr. mail mkj@norddjurs.dk. Spørgsmål og svar samt eventuelle rettelser vil blive offentliggjort på hjemmesiden: http://www.norddjurs.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/udbud/igangvaerende-udbud.
På baggrund af indkomne spørgsmål kan der ske efterfølgende ændringer i det offentliggjorte udbudsmateriale, herunder kravspecifikationen, og Tilbudsgiver skal således holde sig orienteret om eventuelle ændringer i det offentliggjorte udbudsmateriale.
Levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedssko til Jysk Fællesindkøb
Norddjurs Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.norddjurs.dk/
29189579
Torvegade 10
Skive
7800
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.skive.dk/
29189463
Hobrovej 110
Hobro
9530
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://rebild.dk/
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://viborg.dk/
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.norddjurs.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/udbud/igangvaerende-udbud
Del II: Genstand
Levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedssko til Jysk Fællesindkøb.
Udbuddet vedrører levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedssko til Skive, Rebild, Viborg og Norddjurs Kommuner under Jysk Fællesindkøb. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015)
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (Bilag 2) og tilbudslisten (Bilag 3) samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Det forventede årlige forbrug på rammeaftalen er estimeret på baggrund af tidligere års aktivitet og forventet fremtidigt forbrug med de forudsætninger der kendes på udbudstidspunktet. Det forventede forbrug er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Grov arbejdsbeklædning
Levering af grov arbejdsbeklædning til Skive, Rebild, Viborg og Norddjurs Kommuner under Jysk Fællesindkøb. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015)
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (Bilag 2) og tilbudslisten (Bilag 3) samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Det forventede årlige forbrug på rammeaftalen er estimeret på baggrund af tidligere års aktivitet og forventet fremtidigt forbrug med de forudsætninger der kendes på udbudstidspunktet. Det forventede forbrug er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder, angivet i tilbudslisten.
Sikkerhedssko
Levering af sikkerhedssko til Skive, Rebild, Viborg og Norddjurs Kommuner under Jysk Fællesindkøb. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015)
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (Bilag 2) og tilbudslisten (Bilag 3) samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Det forventede årlige forbrug på rammeaftalen er estimeret på baggrund af tidligere års aktivitet og forventet fremtidigt forbrug med de forudsætninger der kendes på udbudstidspunktet. Det forventede forbrug er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder, angivet i tilbudslisten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136. Se ESPD-dokumentets afsnit »Udelukkelse«.
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6. Se ESPD-dokumentets afsnit »Udelukkelse«.
Fremgår udbudsmaterialet under udkast til rammeaftale.
Vindende tilbudsgiver er i hele rammeaftalens løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK pr. år.
Del IV: Procedure
Norddjurs Kommune, Torvet 3, 8500 Grenaa.
Åbning af tilbud sker af den i udbudsbekendtgørelsen nævnte kontaktperson. Det vil ikke være muligt for tilbudsgivere at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Følgende kommuner indgår rammeaftale pr. aftalens ikrafttræden den 1.4.2018:
— Skive Kommune, Torvegade 10, 7800 Skive
— Rebild Kommune, Hobrovej 110, 9530 Støvring
— Viborg Kommune, Prisens Alle, 8800 Viborg
— Norddjurs Kommune, Torvet 3, 8500 Grenaa.
Tilbudsgiver kan stille spørgsmål til udbuddet. Spørgsmål stilles skriftligt på dansk og rettes til udbudskonsulent Maja Kamp Jensen pr. mail mkj@norddjurs.dk. Spørgsmål og svar samt eventuelle rettelser vil blive offentliggjort på hjemmesiden: http://www.norddjurs.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/udbud/igangvaerende-udbud
På baggrund af indkomne spørgsmål kan der ske efterfølgende ændringer i det offentliggjorte udbudsmateriale, herunder kravspecifikationen, og Tilbudsgiver skal således holde sig orienteret om eventuelle ændringer i det offentliggjorte udbudsmateriale.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere jf. lov om Klagenævnet for udbud (lbk nr. 593 af 2.6.2016) § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævn for Udbud §6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk