Fakta om udbudet
Udbyder
Norddjurs Kommune
Levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedssko til Jysk Fællesindkøb
Norddjurs Kommune
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Varer
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2017/S 194-397763)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.norddjurs.dk/
29189579
Torvegade 10
Skive
7800
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.skive.dk/
29189463
Hobrovej 110
Hobro
9530
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://rebild.dk/
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://viborg.dk/
Del II: Genstand
Levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedssko til Jysk Fællesindkøb.
Udbuddet vedrører levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedssko til Skive, Rebild, Viborg og Norddjurs Kommuner under Jysk Fællesindkøb. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015)
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (Bilag 2) og tilbudslisten (Bilag 3) samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Det forventede årlige forbrug på rammeaftalen er estimeret på baggrund af tidligere års aktivitet og forventet fremtidigt forbrug med de forudsætninger der kendes på udbudstidspunktet. Det forventede forbrug er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Henset til at Ordregiver har ændret i kravet i Bilag 2 — Kravspecifikation pkt. 1.22 Farver, har ordregiver valgt at udskyde fristen for aflevering af tilbud.
Tilbudsfristen er herefter torsdag den 23.11.2017 kl. 12:00.
Opdateret spørgsmål- og svarark, rettelsesblad samt revideret Bilag 2 — Kravspecifikation findes på ordregivers hjemmeside via følgende link:
https://www.norddjurs.dk/nyheder/2017/okt/udbud-paa-grov-arbejdsbeklaedning-og-sikkerhedssko