23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 214-444771
Offentliggjort
08.11.2017
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Norddjurs Kommune

Levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedssko til Jysk Fællesindkøb


Norddjurs Kommune

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2017/S 194-397763)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Norddjurs Kommune
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.norddjurs.dk/

I.1) Navn og adresser
Skive Kommune
29189579
Torvegade 10
Skive
7800
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.skive.dk/

I.1) Navn og adresser
Rebild Kommune
29189463
Hobrovej 110
Hobro
9530
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://rebild.dk/

I.1) Navn og adresser
Viborg Kommune
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
Telefon: +45 89593301
E-mail: mkj@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://viborg.dk/

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedssko til Jysk Fællesindkøb.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
18100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedssko til Skive, Rebild, Viborg og Norddjurs Kommuner under Jysk Fællesindkøb. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015)

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (Bilag 2) og tilbudslisten (Bilag 3) samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.

Det forventede årlige forbrug på rammeaftalen er estimeret på baggrund af tidligere års aktivitet og forventet fremtidigt forbrug med de forudsætninger der kendes på udbudstidspunktet. Det forventede forbrug er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/11/2017
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 194-397763

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 13/11/2017
Tidspunkt: 12:00
Læses:
Dato: 23/11/2017
Tidspunkt: 12:00
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Henset til at Ordregiver har ændret i kravet i Bilag 2 — Kravspecifikation pkt. 1.22 Farver, har ordregiver valgt at udskyde fristen for aflevering af tilbud.

Tilbudsfristen er herefter torsdag den 23.11.2017 kl. 12:00.

Opdateret spørgsmål- og svarark, rettelsesblad samt revideret Bilag 2 — Kravspecifikation findes på ordregivers hjemmeside via følgende link:

https://www.norddjurs.dk/nyheder/2017/okt/udbud-paa-grov-arbejdsbeklaedning-og-sikkerhedssko

Send til en kollega

0.063