23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

70 % afviser sociale medier

Metal Supply trodser brugertendensen med nyheder på mobilen og Twitter.

Kommunikerer dit firma med kunder og samarbejdspartnere via sociale medier som Facebook, LinkedIn og Twitter?

Sådan lød månedens spørgsmål her på Metal Supply, og det korte svar må siges at være: nej.

Således svarer hele 70 % af vores brugere, at Facebook, LinkedIn, Twitter og lignende medier ikke er aktuelle, når der skal kommunikes med kunder og samarbejdspartnere.

Dermed kan man sige, at Metal Supply trodser trenden, da vi for nylig er gået i luften med både mobil-sitet m.metal-supply.dk og en Twitter-profil, der kvidrer med dagens vigtigste nyheder, så snart de sker.

Brugere af Twitter er derfor mere end velkomne til at følge Metal Supply på Twitter.

Det sker via følgende profiladresse:

http://twitter.com/MetalSupplyDK

Undersøgelsen er baseret på besvarelser fra 1.835 brugere af Industry Supplys seks brancheorienterede portaler.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|