23948sdkhjf

P. Ellegaard udvider med afdeling i Fredericia

Den danske leverandør af transportører og transportanlæg har netop åbnet ny serviceafdeling i Fredericia.
Udvidelsen forventes at få stor betydning for både eksisterende kunder og for erhvervslivet i Sydjylland, der vil mærke det i form af bedre priser og hurtigere service.

- Som landsdækkende servicevirksomhed kan vi indgå endnu flere koncernaftaler med vores kunder, fortæller direktør i P. Ellegaard, Tommy R. Christensen.

Driftsstop koster dyrt
Udover afdelingen i Fredericia har P. Ellegaard også afdelinger i Ringsted og i Viborg.

- Det er afgørende for os at kunne servicere vores kunder 24 timer i døgnet, året rundt. Ikke mindst som markedet ser ud nu, hvor mange virksomheder har skåret ned på deres egne serviceafdelinger. Der skal stadig foretages forebyggende vedligehold og udføres service, lyder det fra Tommy R. Christensen, der fortsætter:

- Og med åbningen af Fredericia-afdelingen her kan vi nå ud til alle vores kunder inden for 30 minutters kørsel - i hele landet. Et produktionsstop hos eksempelvis Danish Crown koster nemt mange tusinde kroner i timen. Hurtig udrykning er derfor et must, når produktionsvirksomhederne vælger leverandør.

Tættere på kunderne
- At valget faldt på Navervej 16A i Fredericia skyldes flere ting. Vi er både tæt på vores kunder på Fyn og kan samtidig servicere hele trekants-området og Sydjylland. Desuden ligger vi lige ved motorvejsafkørsel 59, som er knudepunkt for al trafik, når du krydser landet. Det giver god synlighed, forklarer Gunnar Hansen, der er serviceleder og daglig kontaktperson i P. Ellegaards nye Fredericia-afdeling.

P. Ellegaard har i mere end 40 år leveret og serviceret transportsystemer og -bånd til industrien. Og med deres seneste opkøb af el-virksomheden TM Electric, i starten af januar 2011, dækker de både service og vedligehold af det mekaniske og el-tekniske hos kunderne.

- Desuden har vi vores eget brand af PVC- og PU transportbånd samt egne tromlemotorer, som vi løbende videreudvikler i samarbejde med kunderne. For jo bedre vi forstår vores kunders forretning, jo bedre kan vi servicere dem - og jo færre leverandører kan de nøjes med. Derfor er det afgørende for os at være så tæt på kunderne som muligt - og her er afdelingen i Fredericia et vigtigt skridt på vejen, lyder den afsluttende kommentar fra Gunnar Hansen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078