23948sdkhjf

Ny direktør hos Connected Wind Services

Den nye CEO Felix Overbeck skal fuldføre ambitionen om fortsat vækst på det europæiske marked for den uafhængige serviceleverandør på vindmøllemarkedet.

Tyske Felix Overbeck er udpeget som ny direktør for Connected Wind Services. Den danske virksomhed er et af Europas førende uafhængige serviceselskaber på vindmøllemarkedet med afdelinger i Danmark, Sverige og Tyskland. I 2016 blev Connected Wind Services overtaget af det tyske energiforsyningsselskab EnBW, Energie Baden-Württemberg AG.

Felix Overbeck, som er maskiningeniør med en diplomuddannelse i produktionsteknologi, har en mangeårig karriere i forskellige brancher bag sig og har solid erfaring med ledelse. I sin seneste stilling stod han i spidsen for opbygningen af et nyt forretningsområde for en international virksomhed, der opererer på det globale marked, og formåede at forøge såvel salgs- som distributionsafdelingen betydeligt. Det oplyser Connected Wind Services i en pressemeddelelse.

- Vi er glade for, at Felix Overbeck har påtaget sig at lede vores stab hos Connected Wind Services ind i en ny epoke. Felix har bevist, at han kan skabe værdi indenfor flere forskellige brancher, og jeg er overbevist om, at vi med Felix Overbeck får en stærk leder, som vil føre Connected Wind Services igennem den nødvendige forandringsproces. I kraft af vore stærke kompetencer, kompetente medarbejdere og vores gode position på markedet, har vi i EnBW fuld tiltro til, at vi vil forøge vore markedsandele på det europæiske marked betragteligt, siger Wolfgang Eckert, bestyrelsesformand i Connected Wind Services.

Vækstmuligheder
Felix Overbeck er udset til at fuldføre ambitionen om at udvide Connected Wind Services’ aktiviteter på det europæiske marked endnu mere.

- Jeg er meget stolt over at blive udpeget som ny leder af Connected Wind Services. Det er med stor anerkendelse og respekt for det arbejde, der hidtil er blevet udført af de dygtige medarbejdere i Connected Wind Service, at jeg ser frem til samarbejdet med mine nye kolleger, så vi sammen kan fuldføre den ambitiøse strategi, der er lagt, siger Felix Overbeck.

- Jeg vil være garant for, at medarbejdernes fokus som altid vil være på vore kunders behov. For at sikre dette vil vore medarbejdere altid være opdateret med de nødvendige kompetencer, så vi kan imødekomme forventningerne fra vore kunder. Det er vores fornemste opgave at forbedre vore kunders resultater, og det gør vi ved at tilbyde den bedste service og vedligehold samt at tilpasse vores ydelser, så de til hver en tid passer til de behov, vore kunder har. Sammen skal vi gribe de muligheder, der er for vækst, i tæt samarbejde med vore samarbejdspartnere og kunder, fortsætter han.

/he

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.408