23948sdkhjf

Nyheder = nye kunder

Det kræver markedsføring, når man lancerer nye produkter. Det ved man hos Elektrokul A/S, der hos Metal Supply har fundet et effektivt og fleksibelt markedsføringsredskab.
Hver dag bruger adskillige virksomheder Metal Supply til at fortælle nye og gamle kunder om, hvad der sker i netop deres virksomhed. ”Nyt fra medlemmerne” er netop lavet, for at alle kan få deres budskab med ud til branchen.

Det koncept har man taget til sig hos Elektrokul A/S, og værkstedschef Flemming Sørensen bruger systemet som et effektivt markedsføringsredskab, når der skal lidt ekstra opmærksomhed om virksomhedens produkter – og det virker!

- Jeg kan se på klik-statistikken, at der er mange, der ser vores nyheder, og der har også været en del henvendelser fra kunder, vi ikke kendte før. Det har faktisk resulteret i, at vi nu stort set kun bruger Supply-siderne som vores markedsføring, fortæller Flemming Sørensen.

Derfor kan man ca. hver anden uge læse nyt fra Elektrokul A/S under ”Nyt fra medlemmerne”. Her har Flemming Sørensen blandt andet lanceret produktnyheder om permanente magneter og om Elektrokul A/S' nye sortiment inden for gnistbearbejdning.

- Jeg var helt klart overrasket over de høje kliktal og havde ikke forestillet mig, at så mange havde interesse i at læse om vores produkter. Og så synes jeg, at det er meget positivt, at man selv kan styre, hvornår man vil markedsføre sig, og hvad man vil promovere, beretter Flemming Sørensen, og tilføjer:

- Det har givet ordrer både inden for magneter, kul, grafitlejer og industrisikringer, ligesom vi har fået flere forespørgsler og ordrer inden for gnistbearbejdning.

Også i fremtiden vil han derfor være flittig bruger af systemet. Snart skal han til at markedsføre virksomhedens produkter inden for mekanisk kul, og her er Metal Supply selvfølgelig det naturlige valg.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095