Nyt om navne: Ny salgsdirektør skal løfte grossists industriforretning
Brian Bebe Andersen er ny salgsdirektør hos Ahlsell Danmark og skal stå i spidsen for virksomhedens industriteams, som i forbindelse med ansættelsen er blevet samlet i én enhed.
Den 1. maj sætter han sig i stolen som ny salgsdirektør med ansvar for Industri hos Ahlsell Danmark – en strategisk nøgleansættelse, der skal løfte virksomhedens industriforretning til næste niveau.
Ahlsell Danmark er en del af Ahlsell-koncernen, Nordens største tekniske distributør til industri og byggeri. Med ansættelsen af Brian Bebe Andersen intensiverer virksomheden sit fokus på at udvikle samarbejdet med industrikunder og styrke sin position på det danske marked.
Solid branche- og ledelseserfaring
Brian Bebe Andersen har mange års erfaring i at lede og udvikle salgsorganisationer i de tekniske brancher. Han har tidligere været salgsdirektør hos Lemvigh-Müller og Carl Ras samt administrerende direktør i Kansas. Senest kommer han fra Wicotec-Kirkebjerg, hvor han har været direktør for forretningsudvikling og support.
- Vi har et stærkt udgangspunkt for vores ambitiøse vækst- og udviklingsplaner. Brian Bebe Andersen er med sin solide branche- og ledelseserfaring den helt rette til at stå i spidsen for vores industriforretning, sætte retning for den strategiske videreudvikling af forretningen og drive den til næste niveau, siger kommerciel direktør Christian Herbert.
Samler kræfterne i én enhed
Samtidig med ansættelsen af Brian Bebe Andersen samler Ahlsell sin industriteams i én kundefokuseret salgsenhed. Formålet er udnytte synergier på tværs af produktområder og specialistkompetencer og understøtte industrien med endnu mere værdiskabende løsninger, lyder det fra den nye salgsdirektør:
- Jeg ser et enormt potentiale i Ahlsells industriforretning – både i vores stærke sortiment og i de kompetencer, vi allerede har i huset. Min ambition er at samle kræfterne i én fokuseret enhed og skabe en kultur, hvor vi sammen med kunderne udvikler løsninger, der gør en reel forskel. Det handler ikke kun om vækst – det handler om at skabe værdi, relationer og resultater, der holder i længden, siger Brian Bebe Andersen.
Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.