23948sdkhjf

Nyt om navne: Sanistål henter kommunikationschef hos konkurrenten

Sanistål har 1. november ansat 52-årige Line Møller Blankholm som ny kommunikationschef.

Hun har de seneste seks år været kommunikationschef i Lemvigh-Müller, og hun kommer dermed til Sanistål med en solid brancheindsigt og et grundigt kendskab til virksomhedens marked og kunder.

- Jeg er rigtig glad for, at Line nu bliver en del af vores stærke hold i Sanistål. Kommunikation er en absolut hjørnesten i vores forretning, og med sine gode faglige og personlige egenskaber er Line den helt rette til stillingen som vores ny kommunikationschef, siger Natascha Schøtt, der er direktør for digital sales & engagement hos Sanistål.

Får central rolle

Sanistål har iværksat ambitiøse vækstplaner, efter at virksomheden i januar blev overtaget af Ahlsell, som er Nordens førende distributør af installationsprodukter, værktøjer og forsyninger til professionelle kunder.

Line Møller Blankholm kommer som ny kommunikationschef til at få en central rolle i at sikre en åben og let tilgængelig kommunikation i forbindelse med de store forandringer, virksomheden gennemgår netop nu. Sanistål står overfor et navneskifte til Ahlsell i starten af det nye år.

- Line har ry for at være en meget vellidt og dygtig kommunikationschef. Hun har blandt andet erfaring med at understøtte en forandringsagenda med intern kommunikation, og det passer præcis til den transformation og kulturrejse, vi er i gang med at gennemgå som virksomhed, siger Natascha Schøtt.

Vil styrke kendskabet til Ahlsell

Den ny kommunikationschef fortæller, at hun i de seneste par år har fulgt Saniståls udvikling fra sidelinjen.

- Jeg er utrolig glad for min nye stilling. Sanistål er en virksomhed med gode og stærke værdier, som med fokus på bæredygtighed og digitalisering er i rivende udvikling og har klare planer for fremtidig vækst, siger Line Møller Blankholm.

Hun peger desuden på, at Sanistål med Ahlsells overtagelse står overfor en ny positionering i markedet.

- Der venter en uhyre vigtig kommunikationsopgave i at styrke kendskabet i omverdenen og markedet til, hvem Ahlsell er, og hvad vi kan tilbyde vores kunder – og også hvad vi tilbyder som arbejdsplads, så vi kan blive ved med at tiltrække dygtige kolleger til virksomheden, siger Line Møller Blankholm.

Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.115