23948sdkhjf

Nyt om navne: Danfoss Drives opruster inden for salg og marketing

Gina Dyrvig Mentz er per 1. juli tiltrådt som head of sales & marketing for Danfoss Drives i Danmark.

Hun har blandt andet gennem sin lederrolle i global markedskommunikation spillet en vigtig rolle i udviklingen af Danfoss Drives' positionering på verdensmarkedet for AC-drev.

Gina Dyrvig Mentz startede sin karriere hos Danfoss i koncernens post graduate program i 2006. Hendes talent som leder inden for produktledelse og marketing har gjort hende til en værdsat kollega i virksomheden i mere end 16 år. I 2008 blev hun udnævnt til product manager & product portfolio manager for Danfoss Solar Inverters, og i 2013 blev hun forfremmet til rollen som head of branding & mmarketing communication i Danfoss Drives. Hendes imponerende resultater førte til yderligere anerkendelse, og i 2020 blev hun udnævnt til head of global marketing communications i Danfoss Drives.

Gina Dyrvig Mentz’ uddannelsesbaggrund inkluderer en kandidatgrad i industrial mrketing and purchasing fra Copenhagen Business School samt en bachelorgrad (HA-int) i international business.

Claus Larsen, head of sales, marketing & services, NER, udtrykker sin glæde over at byde Gina Dyrvig Mentz velkommen i hendes nye rolle som ansvarlig for Danfoss Drives' salg & marketing i Danmark.

- Med den stærke vækst, vi oplever på det danske marked, er teamet og jeg spændte på at få Gina ombord. Hun er en kompetent og inspirerende leder, der fortsat vil styrke kundeloyaliteten og sikre profitabel vækst, siger Claus Larsen.

- Jeg ser meget frem til at fortsætte vores engagement i at sænke energiforbruget, muliggøre elektrificering og dekarbonisere sammen med vores kunder og partnere, fortæller Gina Dyrvig Mentz.

Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109