23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Nye initiativer baner vejen for internationale markeder

Nu kan du se Wilas produkter på nært hold. Med en ny udstillingsmodel fremviser virksomheden produktsortimentet og understreger den gode kvalitet og det store udvalg, som Wila kan sikre kunderne.

Wila er godt på vej ind på nye internationale markeder, og virksomheden har taget mange fremgangsmåder i betragtning som led i sin go-to-market-strategi. Kunderne såvel som potentielle kunder skal kunne nå Wila både digitalt og fysisk - derfor har virksomheden gennemført initiativer på begge niveauer siden lanceringen af den nye strategi.

 

Styrkelse af den digitale tilstedeværelse   

Wila har lanceret en ny hjemmeside, der giver brugervenlighed og en klar positionering på markedet. Ved at styrke den digitale tilstedeværelse kan virksomheden dele produkter, nyheder og muligheder - og derved skabe yderligere kontakt til potentielle kunder og nye internationale markeder.

"Vi er stolte af det, vi kan, og vi ønsker at vise det til flere mennesker. Med vores nye hjemmeside og vores nye visuelle identitet føler vi, at vi har et godt fundament for dette" - Steen Nordmark, CCO hos Wila A/S

 

Wila møder kunderne rundt om i verden

Hos Wila prioriteres et tæt samarbejde med kunderne. Det gør virksomheden ved at møde så mange af kunder personligt som muligt. Ved at mødes med potentielle kunder styrkes dialogen og dermed skabes langvarige samarbejder.

 

Ord omsat til handling  

Én ting er at læse om produkterne, en anden ting er at se dem på egen hånd. Med Wilas nye udstillingsmodel kan virksomheden vise produktsortimentet frem og dermed også den gode kvalitet og det brede udvalg, som Wila kan sikre sine kunder. 

"Med vores nye udstillingsmodel kan vi udstille mange af vores mest populære komponenter og vise forskellige overfladebehandlinger, svejsemetoder og standarder - det har været et privilegium at skabe modellen sammen med vores team af dygtige håndværkere" - Hjalmar Thorvaldsson, maskiningeniør hos Wila A/S 

Udstillingsmodellen blev designet og fremstillet til Anuga FoodTec i Köln i foråret, og til sommer kan du se produkterne udstillet på FoTeg Istanbul fra den 9.-11. juni 2022. Her vil modellen være en del af Neumo-udstillingen på stand B15 i hal 1.

Læs mere om Wila's strategiske initiativer her 

Wila A/S
Mads Clausens Vej 14
8600 Silkeborg
Silkeborg Kommune
Danmark
CVR nummer: DK27230350
P nummer: 1004904522

Kontaktperson

MFA
Mette-Katrine Francke Andersen
Marketing Coordinator
mette-katrine@wila.dk

Send til en kollega

0.047