23948sdkhjf

Bila runder milepæl

Det nordvestjyske automationshus har ansat medarbejder nummer 100 i sin serviceafdeling. Det oplyser Bila på sin hjemmeside.

Ifølge Bila er det et tydeligt bevis på, at serviceorganisationen spiller en stadigt større rolle.

- I de sidste 10 år er virksomheder blevet langt mere afhængige af produktionsapparaternes oppetid. Står anlæggene stille, skal det fikses her og nu. Ellers kan kunderne ikke klare deres kapaciteter. I dag kører mange produktioner 24/7, og hvert minut, det står stille, kan have kæmpe betydning, udtaler Michael Andie Pedersen, director of global service hos Bila, på hjemmesiden.

Han mener også, at boomet i serviceorganisationen skyldes, at det udstyr, der installeres bliver stadigt mere komplekst.

Bila Service servicerer alt fra simpelt, mekanisk udstyr til højteknologisk, nyudviklet automationsudstyr, og der forventes et sandt boom i afdelingen i de kommende år. For to år siden havde Bila 80 servicemedarbejdere, men det forventes, at den nuværende stab vil blive fordoblet i løbet af de kommende tre-fem år.

Artiklen er en del af temaet Fremtidens Automation.

Se nøgletal for:
Læs mere om: automation
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.735