23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Hedemas fornemmelse for kvalitet

Kvalitetsstyring hos Hedema – det er mange ting, fortæller Joachim Damgaard Holst, konstruktør og projektleder hos Hedema.


- Vi skal forholde os individuelt til kundernes særlige ønsker og krav til kvalitetsstyring og kvalitetssikring. Sammen med kunderne finder vi frem til det niveau, de ønsker.

Ofte handler det om at have fornemmelsen for kunden, mere end det handler om konkret viden. Derfor skal vi kende vores kunder godt. I løbet af vores samarbejde får vi efterhånden føling med den enkelte kundes krav til kvaliteten, fortsætter Joachim Damgaard Holst.

Det handler om at stille de rigtige spørgsmål
Kundernes særlige krav til netop deres produkter kan være detaljeret beskrevet i et kvalitetsstyringssystem, som er lige til at gå frem efter, mens kravene hos andre kunder slet ikke er skrevet ned.

Det stiller store krav til sælgeren. Før han kan give en pris for en opgave, skal han kunne fornemme kundens kvalitetskrav. Han skal stille de rigtige spørgsmål og afdække kundens krav. Måske kender kunden dem ikke engang selv – hvis de fx ikke er så velbevandret i metalfaget.

Svarene skal sælgeren efterfølgende kunne formidle til ordreopretteren. De skal beskrives helt klart og utvetydigt på produktionspapirerne, så dem der står ved maskinerne ikke selv skal tage stilling til kvalitetsniveauet, men har en konkret beskrivelse at gå frem efter.

Certificeringer hos Hedema sikrer kvaliteten
Hedema er ISO 9001 certificeret og har en EN 1090 certificering i både stål og aluminium op til udførelsesklasse 4 (EXC4). Det er din garanti for kvalitet, dygtige medarbejdere og effektiv styring af processer. Læs mere om Hedemas certificeringer her

Læs mere om Hedemas fornemmelse for kvalitet her: www.hedema.dk

 

Hedema A/S
Vejlevej 158
8700 Horsens
Horsens Kommune
Danmark
CVR nummer: DK20004630
P nummer: 1001823345

Kontaktperson

KA
Kim Andersen
Direktør
kka@hedema.dk

Send til en kollega

0.031