Fakta om udbudet
Udbyder
Egedal Kommune
Høring - EU-udbud af serviceeftersyn, reparationer og vedligehold af ABA-anlæg og talevarslingsanlæg, inkl. levering af nødvendige reservedele
Egedal Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188386
Postadresse: Dronning Dagmars Vej 200
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3650
Land: Danmark
Kontaktperson: Maja Barnekov
E-mail: udbud@egekom.dk
Telefon: +45 72596260
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/125316801.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
Høring - EU-udbud af serviceeftersyn, reparationer og vedligehold af ABA-anlæg og talevarslingsanlæg, inkl. levering af nødvendige reservedele
Invitation til markedsdialog i forbindelse med EU-Udbud af udførelse af serviceeftersyn, reparationer og vedligehold af ABA-anlæg og talevarslingsanlæg, inkl. levering af nødvendige reservedele.
Egedal Kommune opfordrer hermed interesserede virksomheder i at deltage i et dialogmøde forinden offentliggørelsen af udbudsmaterialet.
Egedal Kommune ønsker at invitere op til 3 virksomheder til markedsdialog.
Markedsdialogen vil være individuelt afholdte møder af 30 minutters varighed den 18. marts 2020 mellem kl. 09.00 og 11.00 afholdt på Egedal Rådhus, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke.
Det er også muligt at fremsende et skriftligt høringssvar til materialet til udbud@egekom.dk Fristen for skriftligt høringssvar er 18. marts 2020.
Da Egedal Kommune forventer at udbyde opgaven med tildelingskriteriet "Laveste pris" i offentligt udbud, bedes markedet være særlig opmærksomme på følgende punkter:
- Er der fordyrende krav i materialet, som I vurderer er unødvendige?
- Er der uhensigtsmæssige mindstekrav i materialet?
- Er der andre uhensigtsmæssigheder i materialet, der efter jeres vurdering burde ændres, da det kan medføre utilsigtede problematikker?
Tilmelding til markedsdialog
Hvis I er interesserede i at deltage i et dialogmøde, bedes I sende en besked herom til udbud@egekom.dk eller via Mercell, senest:
Fredag den 14. marts 2020, kl. 12.00.
Hvis mere end 3 virksomheder ønsker at deltage i markedsdialogen, vil Egedal Kommune udvælge 3 virksomheder, således at de deltagende virksomheder repræsenterer et bredt udsnit af markedet.
Efter udløbet af markedsdialogen vil eventuelle ændringer på baggrund af markedsdialogen blive indarbejdet i udbudsmaterialet. Herefter vil det justerede materiale blive sendt i udbud.
Høringsmateriale
Høringsmaterialet er dele af det foreløbige udbudsmateriale for opgaven. Egedal Kommune forpligter sig ikke til at udbyde opgaven i overensstemmelse med høringsmaterialet. Høringsmaterialet skal udelukkende anses som værende et oplæg til dialog med markedet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dette er en høring af dele af det foreløbige udbudsmateriale i forbindelse med et fremtidigt udbud. Der henvises til de filer, som er uploadet herunder introduktionsbrevet til høringsmaterialet.