Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
ARGO I/S - GBP vest
Vindere
Containere fra Vest-pladser
(07.05.2020)
JSK Container A/S
Svalehøjvej 20
3650 Ølstykke
Sandblæsning mm. af containere fra ARGOs genbrugspladser, Gadstrup Sortering og Audebo Miljøcenter
ARGO I/S - GBP vest
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 13507406
Postadresse: Håndværkervej 70
By: Roskilde
NUTS-kode: DK
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Inge Banke
E-mail: ibk@argo.dk
Telefon: +45 46347500
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/123972348.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.argo.dk/
Del II: Genstand
Sandblæsning mm. af containere fra ARGOs genbrugspladser, Gadstrup Sortering og Audebo Miljøcenter
ARGO driver bl.a. 14 genbrugspladser samt Audebo Miljøcenter og Gadstrup Genbrugsanlæg. På disse steder modtager ARGO affald i forskellige fraktioner. Affaldet modtages i containere.
ARGO vurderer løbende behovet for reparation, rengøring, sandblæsning og maling, coating samt efterfølgende påsætning af ARGOs logo. Det er denne opgave, som ARGO udbyder ved dette udbud. ARGO leverer containerne til leverandørens virksomhed. Transportomkostningen afholder ARGO, og derfor indgår ARGOs transportudgift i tildelingen af de 2 delaftaler.
Containere fra Vest-pladser
ARGO driver bl.a. 14 genbrugspladser samt Audebo Miljøcenter og Gadstrup Genbrugsanlæg. På disse steder modtager ARGO affald i forskellige fraktioner. Affaldet modtages i containere.
ARGO vurderer løbende behovet for reparation, rengøring, sandblæsning og maling, coating samt efterfølgende påsætning af ARGOs logo. Det er denne opgave, som ARGO udbyder ved dette udbud. ARGO leverer containerne til leverandørens virksomhed. Transportomkostningen afholder ARGO, og derfor indgår ARGOs transportudgift i tildelingen af de 2 delaftaler.
Containere fra Øst-pladser
ARGO driver bl.a. 14 genbrugspladser samt Audebo Miljøcenter og Gadstrup Genbrugsanlæg. På disse steder modtager ARGO affald i forskellige fraktioner. Affaldet modtages i containere.
ARGO vurderer løbende behovet for reparation, rengøring, sandblæsning og maling, coating samt efterfølgende påsætning af ARGOs logo. Det er denne opgave, som ARGO udbyder ved dette udbud. ARGO leverer containerne til leverandørens virksomhed. Transportomkostningen afholder ARGO, og derfor indgår ARGOs transportudgift i tildelingen af de 2 delaftaler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Krav om positiv egenkapital i det senest tilgængelige årsregnskab.
Udførelse af tjenesteydelser af den anførte type:
Tilbudsgiver skal inden for de seneste 3 år have udført mindst 1 tilsvarende opgaver (tilsvarende = samme omfang af krav og fleksibilitet som ARGO stiller i nærværende udbud).
Tilbudsgiver bedes oplyse:
1) Beskrivelse: De udførte opgaver i henhold til aftalen;
2) Beløb: Vederlag for aftalen;
3) Startdato: Dato for opstart af opgavens udførelse;
4) Slutdato: Dato for aftaleforholdets ophør (hvis relevant);
5) Modtagere: Navn og kontaktoplysninger på kunde.
Værktøj, materiel og teknisk udstyr:
Tilbudsgiver skal erklære at kunne disponere over det nødvendige udstyr for at kunne gennemføre kontrakten.
Hvis tilbudsgiver deltager i udbudsproceduren sammen med andre, jf. del II.A i ESPD, eller hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, jf. Del II.C i ESPD, er det enhedernes samlede formåen, der skal opfylde minimumskravene til egnethed.
Krav om positiv egenkapital i det senest tilgængelige årsregnskab.
Udførelse af tjenesteydelser af den anførte type:
Tilbudsgiver skal inden for de seneste 3 år have udført mindst 1 tilsvarende opgaver (tilsvarende = samme omfang af krav og fleksibilitet som ARGO stiller i nærværende udbud).
Tilbudsgiver bedes oplyse:
1) Beskrivelse: De udførte opgaver i henhold til aftalen;
2) Beløb: Vederlag for aftalen;
3) Startdato: Dato for opstart af opgavens udførelse;
4) Slutdato: Dato for aftaleforholdets ophør (hvis relevant);
5) Modtagere: Navn og kontaktoplysninger på kunde.
5 000 000 DKK vedr. erhvervsforsikring.
Værktøj, materiel og teknisk udstyr:
Tilbudsgiver skal erklære at kunne disponere over det nødvendige udstyr for at kunne gennemføre kontrakten.
Tilbudsgiver skal inden for de seneste 3 år have udført mindst 1 tilsvarende opgaver (tilsvarende = samme omfang af krav og fleksibilitet som ARGO stiller i nærværende udbud).
Del IV: Procedure
Deltagelse ikke mulig.
Deltagelse ikke mulig.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk