Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/116273707.aspx
Udbyder
Argo I/S - GBP vest
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 02-12-2019
Time: 13:00
Læses:
Dato: 09-12-2019
Time: 13:00
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 02-12-2019
Time: 13:00
Læses:
Dato: 09-12-2019
Time: 13:00
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 09-12-2019
Time: 13:00
Læses:
Dato: 13-12-2019
Time: 13:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 09-12-2019
Time: 13:00
Læses:
Dato: 13-12-2019
Time: 13:00
Sandblæsning og maling af containere fra Argos 14 genbrugspladser mm. (2 delaftaler)
Argo I/S - GBP vest
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 13597406
Postadresse: Håndværkervej 70
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Inge Banke
E-mail: ibk@argo.dk
Telefon: +45 30686890
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/116273707.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.argo.dk/
Del II: Genstand
Sandblæsning og maling af containere fra ARGOs 14 genbrugspladser mm. (2 delaftaler)
ARGO driver bl.a. 14 genbrugspladser samt Audebo Miljøcenter og Gadstrup Genbrugsanlæg. På disse steder modtager ARGO affald i forskellige fraktioner. Affaldet modtages i containere.
ARGO vurderer løbende behovet for reparation, rengøring, sandblæsning og maling samt efterfølgende påsætning af ARGOs logo. Det er denne opgave, som ARGO udbyder ved dette udbud. ARGO leverer containerne til leverandørens virksomhed. Omkostningen afholder ARGO, og derfor indgår ARGOs transportudgift i tildelingen af de 2 delaftaler.
Leverandørernes lokationer.
ARGO driver bl.a. 14 genbrugspladser samt Audebo Miljøcenter og Gadstrup Genbrugsanlæg. På disse steder modtager ARGO affald i forskellige fraktioner. Affaldet modtages i containere.
ARGO vurderer løbende behovet for reparation, rengøring, sandblæsning og maling samt efterfølgende påsætning af ARGOs logo. Det er denne opgave, som ARGO udbyder ved dette udbud. ARGO leverer containerne til leverandørens virksomhed. Omkostningen afholder ARGO, og derfor indgår ARGOs transportudgift i tildelingen af de 2 delaftaler. Antal containere i de 2 delaftaler (øst og vestpladser, jf. 2 tilbudslister) er opgjort efter ARGOs bedste vurdering om hidtidige og fremtidige behov.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se udbudsbetingelser.
Se udbudsbetingelser.
Se udbudsbetingelser.
Se udbudsbetingelser.
Se udbudsbetingelser.
Se det samlede udbudsmateriale.
Del IV: Procedure
Leverandører mm. kan ikke deltage ved åbning af tilbud.
Leverandører mm. kan ikke deltage ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
Indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk