Fakta om udbudet
Udbyder
Afatek A/S
Udbud af rammeaftaler: Smede-, elektriker- og transportbåndydelser
Afatek A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
15105909
Gartnervej 40
Holmegaard
4684
Danmark
Kontaktperson: Søren Dyhr-Jensen
E-mail: sdj@afatek.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.afatek.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftaler: Smede-, elektriker- og transportbåndydelser
Dette udbud omfatter et rammeaftalekompleks bestående af 4 delaftaler på smede-, elektriker- og transportbåndydelse, hvor der løbende kan rekvireres opgaver. De 4 delaftaler er defineret ud fra AFATEK's behov for og krav til ydelser indenfor smede-, elektriker- og transportbåndydelser i forbindelse med drift af AFATEK's sorteringsanlæg og maskiner.
Smedeydelser tilkald
Delaftale 1 omfatter smedeydelser i forbindelse med afhjælpning af driftsstop og mindre ad-hoc opgaver. Ydelserne vil skulle udføres med kort varsel efter tilkald og på AFATEK’s pladser. Ydelserne skal udføres i tæt samarbejde og koordinering med AFATEK.
Afhjælpning er defineret ved:
- Et sorteringsanlæg eller en maskine er ramt af en fejl, hvilket forhindrer normal drift, og der er behov for at bringe det pågældende sorteringsanlæg/maskine i funktionsdygtig stand igen snarest mulig. Der er derfor i reglen tale om en opgave af akut karakter.
De ydelser, som skal udføres omfatter (ikke udtømmende liste):
- Fejlfinding og afhjælpning af driftsstop på sorteringsanlæg bestående af (ikke udtømmende liste):
- - Transportbånd;
- - Overbåndsmagneter;
- - Fødeanordninger;
- - Hydraulikanlæg.
- Udskiftning af mindre komponenter såsom lejer, bæreruller, elmotorer og gear,
- Levering af de til ydelserne nødvendige diverse reservedele og forbrugsmaterialer, såsom lejer, bolte, møtrikker mv.
AFATEK har mulighed for 2 gange 12 måneders forlængelse af aftalen
Smedeydelser - planlagte opgaver
Delaftale 2 omfatter smedeydelser i forbindelse med samt mindre modifikationer og ombygninger af anlæg og maskiner. Ydelserne udføres efter forudgående aftale med AFATEK, hvor der også aftales en dato og tid for arbejdets udførelse. Forinden ydelsen udføres foreligger der en aftale om prisen.
Ydelserne vil skulle udføres på AFATEK’s pladser samt som værkstedsarbejde i forbindelse med fremstilling af reservedele. Ydelserne skal udføres i tæt samarbejde og koordinering med AFATEK.
Ydelserne er karakteriseret ved:
- Arbejdet skal udføres inden for normal arbejdstid, medmindre andet specifikt er aftalt med AFATEK,
- Ved bestilling af ydelsen aftales nærmere dato og tid for arbejdets udførelse,
- I almindelighed forpligter Leverandøren sig dog til at kunne påbegynde ydelsen senest 2 arbejdsdage fra bestilling fra AFATEK er foretaget. Det konkrete tidspunkt for påbegyndelse af opgaven vil dog altid blive besluttet af AFATEK og kan godt ligge på et senere tidspunkt, f.eks. hvis dette passer bedre af hensyn til AFATEK´s produktion.
De ydelser som skal udføres omfatter (ikke-udtømmende liste):
- Smøring, olieskift mv. på sorteringsanlæg og maskiner (ikke udtømmende liste):
- - Transportbånd;
- - Overbåndsmagneter;
- - Fødeanordninger;
- - Hydraulikanlæg.
- Fremstilling og montering af beslag, plader og afskærmninger,
- Udførelse af diverse mindre ombygninger og modifikationer.
Afatek har mulighed for 2 gange 12 måneders forlængelse af aftalen.
Elektrikerydelser
Delaftale 3 omfatter elektrikerydelser i forbindelse med afhjælpning af driftsstop samt planlagte opgaver omfattende mindre tilpasninger og ændringer af bestående elinstallationer på sorteringsanlæg og maskiner. Desuden omfatter ydelserne fejlfinding af elinstallationer i kontorer og mandskabslokaler. Ydelserne skal udføres i tæt samarbejde og koordinering med AFATEK.
De ydelser, som skal udføres omfatter (ikke udtømmende liste):
- Fejlfinding og reparation af elinstallationer på sorteringsanlæg og maskiner,
- Udskiftning og levering af diverse komponenter såsom afbrydere, relæer mv.,
- Diverse ændringer og ombygninger af elinstallationer i forbindelse med modifikationer og ændringer af sorteringsanlæg.
Afatek har mulighed for 2 gange 12 måneders forlængelse af aftalen.
Fremstilling, levering og montering af transportbånd
Delaftale 4 omfatter fremstilling, levering og montering af nye transportbånd (gummibånd) til montering på eksisterende transportører.
Transportørerne indgår i sorteringsanlæggene og anvendes til transport af forbrændingsslagge og de fraktioner, som frasorteres fra slaggen.
Ydelserne vil skulle udføres på AFATEK’s plads på Selinevej samt som værkstedsarbejde i forbindelse med fremstilling og forberedelse af transportbåndene. Ydelserne skal udføres i tæt samarbejde og koordinering med AFATEK.
Ydelserne er karakteriseret ved:
- Arbejdet skal udføres inden for normal arbejdstid, medmindre andet specifikt er aftalt med AFATEK,
- Ved bestilling af ydelsen aftales nærmere dato og tid for arbejdets udførelse,
- I almindelighed forpligter Leverandøren sig dog til at kunne påbegynde ydelsen senest 2 arbejdsdage fra bestilling er foretaget. Det konkrete tidspunkt for påbegyndelse af opgaven vil dog altid blive besluttet af AFATEK og kan godt ligge på et senere tidspunkt, f.eks. hvis dette passer bedre af hensyn til AFATEK´sproduktion,
- AFATEK vil i det omfang, som det er muligt, bestræbe sig på at udskiftning af transportbånd planlægges og udføres på et på forhånd aftalt tidspunkt,
- Leverandøren forpligter sig jf. ovenstående til at være lagerførende eller til med kort varsel at kunne fremskaffe gummibånd i den krævede kvalitet og i de krævede dimensioner.
Leverandøren forpligter sig endvidere til at have døgnvagt, således at AFATEK ved pludseligt opståede skaderkan tilkalde assistance.
AFATEK har mulighed for at forlænge aftalen med 2 gange 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Smedeydelser tilkald
33545517
Stationsvej 3
Stenlille
4295
Danmark
NUTS-kode: DK02
Del V: Kontrakttildeling
Smedeydelser - planlagte opgaver
33545517
Stationsvej 3
Stenlille
4295
Danmark
NUTS-kode: DK02
Del V: Kontrakttildeling
Elektrikerydelser
27581781
Støberivej 14
Køge
4600
Danmark
NUTS-kode: DK02
Del V: Kontrakttildeling
Fremstilling, levering og montering af transportbånd
29933081
Kragelundsvej 8
Sorø
4180
Danmark
NUTS-kode: DK02
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage skal indgives inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, jf. håndhævelseslovens § 7, stk. 2. nr. 1. Senest samtidig med indgivelse af klagen skal ordregiver modtage underretning og kopi heraf.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk