Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=lwgcncabhx
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=lwgcncabhx
Udbyder
Gentofte Kommune
Vindere
Tilslutning af flyverstik i Gentofte- og Gladsaxe fjernvarmes forsyningsområde 2019-2022
(18.11.2019)
Hoffmann A/S
Fabriksparken 66
2600 Glostrup
Tilslutning af flyverstik i Gentofte- og Gladsaxe fjernvarmes forsyningsområde 2019-2022
Gentofte Kommune
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
19438414
Bernstorffsvej 161
Charlottenlund
2920
Danmark
Kontaktperson: Henrik Hansen
Telefon: +45 20341535
E-mail: HENH@ggfjernvarme.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.gentofte.dk/
62761113
Rådhus Alle 7
Søborg
2860
Danmark
Kontaktperson: Henrik Hansen
Telefon: +45 20341535
E-mail: HENH@ggfjernvarme.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://gladsaxefjernvarme.dk/
Parallelvej 2
Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: Nick Hansen
Telefon: +45 41762008
E-mail: nkhn@cowi.com
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.cowi.com
Del II: Genstand
Tilslutning af flyverstik i Gentofte- og Gladsaxe fjernvarmes forsyningsområde 2019-2022
Gentofte og Gladsaxe Fjernvarme udbyder en ikke forpligtende rammeaftale vedr. jord-, beton-, rørarbejder og rørleverance i forbindelse med Gentofte- og Gladsaxe Fjernvarme tilslutning af 150-300 eksisterende huse til fjernvarmenettet samt etablering af ca. 100-200 m gadeledninger om året.
Genofte- og Gladsaxe fjernvarmes forsyningsområde.
Rammeaftalen udbydes som et begrænset udbud efter forsyningsvirksomhedsdirektivet.
Rammeaftalen vedrører levering af præisolerede fjernvarmerør og udførelse af smede- jord- og betonarbejder til tilslutning af nye forbrugere til fjernvarmenettet indenfor bygherrens forsyningsområde, herunder etablering af gadeledninger i vejnet.
Rammeaftalen indgås med én hovedentreprenør med en varighed af et år med option på forlængelse med yderligere 3 x 1 år.
Prækvalifikationsbetingelserne og udbudsbekendtgørelsen indeholder oplysninger om rammerne for afgivelse og vurdering af prækvalifikationsansøgninger.
Rammeaftalen indeholder en option på forlængelse af rammeaftalen med yderligere 3 x 1 år.
Kriterier for begrænsning af antal ansøgere er beskrevet i prækvalifikationsbetingelserne.
Rammeaftalen indeholder en option på forlængelse af rammeaftalen med yderligere 3 x 1 år.
Gentofte Kommune og Gladsaxe Kommune udbyder opgaven. Gentofte Fjernvarme og Gladsaxe Fjernvarme er bygherre på opgaven. Yderligere information fremgår af kontrakten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialets prækvalifikationsbetingelser.
Entreprenøren skal stille sikkerhed for opfyldelse af sine forpligtelser overfor bygherren. Krav til sikkerhedsstillelse og garanti fremgår at udbudsmaterialet.
Betalingsvilkår fremgår at udbudsmaterialet.
Retlig form som kræves af sammenslutninger af økonomiske aktører fremgår af udbudsmaterialet.
Gentofte Kommunes arbejdsklausul for bygge- anlægsopgaver af 23. august er gældene.
Kontrakten baserer sig på AB92 med tilføjelser/fravigelser, jf. udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialet, herunder særligt til prækvalifikationsbetingelserne for oplysninger om prækvalifikationen.
Ad I.3) Anmodning om prækvalifikation skal uploades via: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=yxuxvwzuqa
Såfremt ansøger har spørgsmål til udbudsmaterialet, herunder prækvalifikationen kan disse fremsendes via ibinder.dk ved anvendelse af spørgsmål/svar funktionen. Spørgsmål bedes stillet senest 10 dage før fristen for aflevering af anmodning om prækvalifikation udløber.
Spørgsmål stillet indenfor fristen for fremsendelse af spørgsmål vil blive besvaret senest 6 dage før udløbet af fristen for aflevering af prækvalifikation.
Spørgsmål stillet senere end 10 dage før udløbet af frist for anmodning om prækvalifikation vil blive besvaret, såfremt ordregiver kan nå at give besvarelsen senest 6 dage før udløbet af fristen for aflevering af anmodning om prækvalifikation. Spørgsmålet stillet senere end 6 dage før udløbet af fristen for aflevering af anmodning om prækvalifikation vil ikke blive besvaret.
Ad III.1.2) og III.1.3) Oplysninger om ansøgerens økonomiske og finansielle kapacitet angives i ESPD-skemaet. Det elektroniske ESPD-dokument tilgås ved upload af udbudsmaterialets XML-fil, til denne webside:
https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome
(Vejledning findes på: http://bedreudbud.dk/sites/bedreudbud.dk/files/media/documents/vejledninger/vejledning_espd.pdf).
Det bemærkes, at referencer kan angives i ESPD eller vedlægges ansøgningen som et særskilt dokument.
Det er ikke et krav, at ansøger underskriver ESPD-dokumentet, da ESPD-dokumentet anses for underskrevet ved underskrift af prækvalifikationsansøgningen.
Alle tilbudsgivere, der bliver prækvalificeret og har afgivet tilbud inviteres til at overvære åbning af tilbuddene (licitation), hvor tilbudsprisen læses op.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/