Fakta om udbudet
Udbyder
Køge Kommune
Drift og vedligehold af vejbelysning i Køge Kommune
Køge Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189374
Torvet 1
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Torben Bjerre
Telefon: +45 56676899
E-mail: torben.bjerre@koege.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193822
Del II: Genstand
Drift og vedligehold af vejbelysning i Køge Kommune.
Køge Kommune ønsker at udbyde drift og vedligehold af kommunens belysningsanlæg.
Udbuddet omfatter drift og vedligehold fra 1.1.2018 til og med 31.12.2022 af ca. 17 000 lyspunkter. I tillæg til driftsperioden har kommunen en option på forlængelse af kontrakten, 2 gange af 1 år, første fra 1.1.2023 til 31.12.2023, og anden fra 1.1.2024 til 31.12.2024.
Køge Kommune har vurderet, at den besparelse, som kommunen kan opnå ved opdeling i delkontrakter, ikke vil udligne den besparelse, som kommunen opnår ved at indgå en samlet kontrakt såvel administrativt som økonomisk.
4600 Køge.
Køge Kommune ønsker at udbyde drift og vedligehold af kommunens belysningsanlæg.
Udbuddet omfatter drift og vedligehold fra 1.1.2018 til og med 31.12.2022 af ca. 17 000 lyspunkter. I tillæg til driftsperioden har kommunen en option på forlængelse af kontrakten, 2 gange af 1 år, første fra 1.1.2023 til 31.12.2023, og anden fra 1.1.2024 til 31.12.2024.
Mulighed for forlængelse af kontrakten i 2 gange 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Drift og vedligehold af vejbelysning
25784413
Hovedgaden 36
Svinninge
4520
Finland
Telefon: +45 59214939
E-mail: mgk@seas-nve.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse:http://www.seas-nve.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:http://www.klfu@naevneneshus.dk
I henhold til lov håndhævelse af udbudsreglerne mv. (Kan hentes på www.retsinformation.dk)
1) 45 kalender efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens §2 stk. 2. Seneste samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens! 12. stk. 1.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://www.klfu.dk