23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
16.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Randers Kommune

EU-udbud af hårde hvidevarer til husholdningsbrug


Randers Kommune

679586-2025 - Resultater
Danmark – Elektriske husholdningsapparater – EU-udbud af hårde hvidevarer til husholdningsbrug
OJ S 199/2025 16/10/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Randers Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Svendborg Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Aarhus Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Middelfart kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Vejle Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Esbjerg Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Silkeborg Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn FANØ KOMMUNE
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EU-udbud af hårde hvidevarer til husholdningsbrug
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering til ordregivers institutioner af hårde hvidevarer til husholdningsbrug inkl. montering/installation, bortskaffelse af gamle maskiner og reparationer. Undtaget fra udbuddet er professionelle og semi-professionelle maskiner samt støvsugere, da disse er omfattet af andre aftaler. Udbuddet omfatter desuden ikke serviceaftaler.
Identifikator for proceduren 3d54fbfe-d99b-47ad-ab5f-351408cc082e
Tidligere bekendtgørelse 388463-2025
Intern ID 478859
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  39710000   Elektriske husholdningsapparater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  39713000   Elektriske husholdningsapparater til rengøring; strygejern, 39711000   Elektriske husholdningsapparater til tilberedning af fødevarer, 39714000   Emhætter, af ventilatortypen eller med recirkulation, 50532000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske maskiner, apparater og tilhørende udstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 28 620 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 35 775 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale 1: Middelfart Kommune, Randers Kommune, Vejle Kommune og Aarhus Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af hårde hvidevarer til husholdningsbrug til Middelfart Kommune, Randers Kommune, Vejle Kommune og Aarhus Kommune, inkl. montering/installation, bortskaffelse af gamle maskiner og reparationer.
Intern ID 508146
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  39710000   Elektriske husholdningsapparater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  39710000   Elektriske husholdningsapparater, 50532000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske maskiner, apparater og tilhørende udstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/11/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 280 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 25 350 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Ved underkriteriet ”garanti” forstås hvor lang garanti tilbudsgiver tilbyder på produkterne udover 1 år.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Ved underkriteriet ”pris” forstås nedenstående. For produktgrupperne kølefryseskabe, opvaskemaskiner, vaskemaskiner og ovne (fane 2-5 på tilbudslisten) er ”pris” udtryk for de samlede totalomkostninger ved produkterne, herunder indkøbspris, elforbrug og vandforbrug. For de øvrige produkter og ydelser (fane 5 på tilbudslisten) er ”pris” udtryk for produktets indkøbspris (og en pris pr. stk. eller pr. halve time for så vidt angår tillægsydelserne).
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Underkriteriet ”samarbejde og service” vurderes på baggrund af besvarelsen af Bilag 5 – Case besvarelse.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Randers Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 2: Esbjerg Kommune og Fanø Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af hårde hvidevarer til husholdningsbrug til Esbjerg Kommune og Fanø Kommune, inkl. montering/installation, bortskaffelse af gamle maskiner og reparationer.
Intern ID 508148
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  39710000   Elektriske husholdningsapparater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  39710000   Elektriske husholdningsapparater, 50532000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske maskiner, apparater og tilhørende udstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/11/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 500 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 375 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Ved underkriteriet ”garanti” forstås hvor lang garanti tilbudsgiver tilbyder på produkterne udover 1 år.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Underkriteriet ”samarbejde og service” vurderes på baggrund af besvarelsen af Bilag 5 – Case besvarelse.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Ved underkriteriet ”pris” forstås nedenstående. For produktgrupperne kølefryseskabe, opvaskemaskiner, vaskemaskiner og ovne (fane 2-5 på tilbudslisten) er ”pris” udtryk for de samlede totalomkostninger ved produkterne, herunder indkøbspris, elforbrug og vandforbrug. For de øvrige produkter og ydelser (fane 5 på tilbudslisten) er ”pris” udtryk for produktets indkøbspris (og en pris pr. stk. eller pr. halve time for så vidt angår tillægsydelserne).
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Randers Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delaftale 3: Silkeborg Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af hårde hvidevarer til husholdningsbrug til Silkeborg Kommune, inkl. montering/installation, bortskaffelse af gamle maskiner og reparationer.
Intern ID 508149
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  39710000   Elektriske husholdningsapparater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  39710000   Elektriske husholdningsapparater, 50532000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske maskiner, apparater og tilhørende udstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/11/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 400 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Ved underkriteriet ”garanti” forstås hvor lang garanti tilbudsgiver tilbyder på produkterne udover 1 år.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Underkriteriet ”samarbejde og service” vurderes på baggrund af besvarelsen af Bilag 5 – Case besvarelse.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Ved underkriteriet ”pris” forstås nedenstående. For produktgrupperne kølefryseskabe, opvaskemaskiner, vaskemaskiner og ovne (fane 2-5 på tilbudslisten) er ”pris” udtryk for de samlede totalomkostninger ved produkterne, herunder indkøbspris, elforbrug og vandforbrug. For de øvrige produkter og ydelser (fane 5 på tilbudslisten) er ”pris” udtryk for produktets indkøbspris (og en pris pr. stk. eller pr. halve time for så vidt angår tillægsydelserne).
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Randers Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delaftale 4: Svendborg Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af hårde hvidevarer til husholdningsbrug til Svendborg Kommune, inkl. montering/installation, bortskaffelse af gamle maskiner og reparationer.
Intern ID 508150
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  39710000   Elektriske husholdningsapparater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  39710000   Elektriske husholdningsapparater, 50532000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske maskiner, apparater og tilhørende udstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/11/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 440 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 050 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Ved underkriteriet ”garanti” forstås hvor lang garanti tilbudsgiver tilbyder på produkterne udover 1 år.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Underkriteriet ”samarbejde og service” vurderes på baggrund af besvarelsen af Bilag 5 – Case besvarelse.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Ved underkriteriet ”pris” forstås nedenstående. For produktgrupperne kølefryseskabe, opvaskemaskiner, vaskemaskiner og ovne (fane 2-5 på tilbudslisten) er ”pris” udtryk for de samlede totalomkostninger ved produkterne, herunder indkøbspris, elforbrug og vandforbrug. For de øvrige produkter og ydelser (fane 5 på tilbudslisten) er ”pris” udtryk for produktets indkøbspris (og en pris pr. stk. eller pr. halve time for så vidt angår tillægsydelserne).
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Randers Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 35 775 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ELGIGANTEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 96632
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 25 350 000,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 96632
Titel Delaftale 1: Middelfart Kommune, Randers Kommune, Vejle Kommune og Aarhus Kommune / ELGIGANTEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 29/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 388463-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ELGIGANTEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 96633
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 4 375 000,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 96633
Titel Delaftale 2: Esbjerg Kommune og Fanø Kommune / ELGIGANTEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 29/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 388463-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ELGIGANTEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 96634
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 3 000 000,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 96634
Titel Delaftale 3: Silkeborg Kommune / ELGIGANTEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 29/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 388463-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ELGIGANTEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 96635
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 3 050 000,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 96635
Titel Delaftale 4: Svendborg Kommune / ELGIGANTEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 29/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 388463-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Randers Kommune
Registreringsnummer 29189668
Postadresse Laksetorvet 1
By Randers C
Postnummer 8900
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Sanne Nelveg Nielsen
Telefon 89151239
Internetadresse https://www.randers.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Svendborg Kommune
Registreringsnummer 29189730
Postadresse Ramsherred 5
By Svendborg
Postnummer 5700
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Sanne Nelveg Nielsen
Telefon 89151239
Internetadresse https://www.svendborg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Aarhus Kommune
Registreringsnummer 55133018
Postadresse Rådhuspladsen 2
By Aarhus C
Postnummer 8000
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Sanne Nelveg Nielsen
Telefon 89151239
Internetadresse https://www.aarhus.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Middelfart kommune
Registreringsnummer 29189684
Postadresse Nytorv 9
By Middelfart
Postnummer 5500
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Sanne Nelveg Nielsen
Telefon 89151239
Internetadresse https://middelfart.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Vejle Kommune
Registreringsnummer 29189900
Postadresse Skolegade 1
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Sanne Nelveg Nielsen
Telefon 89151239
Internetadresse https://www.vejle.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Esbjerg Kommune
Registreringsnummer 29189803
Postadresse Torvegade 74
By Esbjerg
Postnummer 6700
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Sanne Nelveg Nielsen
Telefon 89151239
Internetadresse https://www.esbjerg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Silkeborg Kommune
Registreringsnummer 29189641
Postadresse Søvej 1
By Silkeborg
Postnummer 8600
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Sanne Nelveg Nielsen
Telefon 89151239
Internetadresse https://www.silkeborg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn FANØ KOMMUNE
Registreringsnummer 31210917
Postadresse Skolevej 5
By Fanø
Postnummer 6720
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Sanne Nelveg Nielsen
Telefon 89151239
Internetadresse https://www.fanoe.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn ELGIGANTEN A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 17237977
Postadresse Arne Jacobsens Allé 16, 2.
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail permic@giganten.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID c3ac6df6-7096-43ab-b147-2d6965e5fbeb   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 15/10/2025   13:03:21 (UTC+02:00) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 679586-2025
EUT-S-nummer 199/2025
Offentliggørelsesdato 16/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.126|instance-web04