23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
29.09.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Hovedstaden

EKG Elektroder


Region Hovedstaden

634879-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje – EKG Elektroder
OJ S 186/2025 29/09/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Hovedstaden
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail region@rn.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
E-mail kontakt@rm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
E-mail kontakt@rsyd.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EKG Elektroder
Beskrivelse Udbud af EKG Elektroder
Identifikator for proceduren 4aaa4f53-4ac1-41de-8bc3-856cff6bc1db
Intern ID 24065918
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 53 090 698,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udelukkelsesgrunden vedr. aktører i skattely, jf. udbudslovens § 134 a, finder anvendelse i dette udbud. Ifølge Europa Rådets forordning 2022/576 af 8. april 2022, er der forbud mod, at offentlige myndigheder tildeler kontrakter om indkøb omfattet af udbudsloven over tærskelværdierne for følgende økonomiske aktører: a) russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland b) juridiske personer, enheder eller organer, hvor mere end 50 % er direkte eller indirekte ejet af aktører, der er nævnt under a) c) fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som nævnt under a) eller b). Dette udbud er omfattet af reglerne om udelukkelse af tilbudsgivere med oprindelse i Kina, jf. Kommissionens Gennemførelsesforordning (EU) 2025/1197 og Europa-Parlamentets og Rådets Forordning (EU) 2022/1031 (IPI-forordningen). Tilbudsgiver skal i forbindelse med tilbudsafgivningen underskrive og medsende en tro- og love-erklæring, hvori tilbudsgiver indestår for, at denne ikke har oprindelse i Kina.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 10
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 10
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel 1 - Korttidselektroder 12 afledet hvile EKG på ark
Beskrivelse Korttidselektroder 12 afledet hvile EKG på ark
Intern ID 1-0
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Syddanmark kan vælge at tilslutte sig.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 29/02/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 12 måneder per forlængelse
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 18 733 301,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 77 279 812,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.3 vedrørende tildeling af Kvalitet og Funktionalitet)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig adgang til åbningen
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud Region Hovedstaden
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel 2 - Korttidselektrode m. skum
Beskrivelse Korttidselektrode m. skum
Intern ID 2-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Syddanmark kan vælge at tilslutte sig.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 29/02/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 12 måneder per forlængelse
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 878 509,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 5 817 764,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.3 vedrørende tildeling af Kvalitet og Funktionalitet)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig adgang til åbningen
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud Region Hovedstaden
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel 3 - Korttidselektroder, røntgenkompatibel m. ledning
Beskrivelse Korttidselektroder, røntgenkompatibel m. ledning
Intern ID 3-2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Syddanmark kan vælge at tilslutte sig.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 29/02/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 12 måneder per forlængelse
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 782 822,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 174 234,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.3 vedrørende tildeling af Kvalitet og Funktionalitet)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig adgang til åbningen
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud Region Hovedstaden
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel 4 - Korttidselektroder, røntgenkompatibel/MR-kompatibel u. ledning
Beskrivelse Korttidselektroder, røntgenkompatibel/MR-kompatibel u. ledning
Intern ID 4-3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Syddanmark kan vælge at tilslutte sig.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 29/02/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 12 måneder per forlængelse
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 434 393,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 5 151 590,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.3 vedrørende tildeling af Kvalitet og Funktionalitet)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig adgang til åbningen
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud Region Hovedstaden
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel 5 - Langtidselektrode m. skum, stor u ledning
Beskrivelse Langtidselektrode m. skum, stor u ledning
Intern ID 5-4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Syddanmark kan vælge at tilslutte sig.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 29/02/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 12 måneder per forlængelse
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 11 438 654,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 17 157 981,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.3 vedrørende tildeling af Kvalitet og Funktionalitet)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig adgang til åbningen
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud Region Hovedstaden
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel 6 - Langtidselektrode, åndbar, stor
Beskrivelse Langtidselektrode, åndbar, stor
Intern ID 6-5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Syddanmark kan vælge at tilslutte sig.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 29/02/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 12 måneder per forlængelse
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 556 144,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 9 834 215,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.3 vedrørende tildeling af Kvalitet og Funktionalitet)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig adgang til åbningen
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud Region Hovedstaden
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel 7 - Langtidselektrode, hudvenlig gel
Beskrivelse Langtidselektrode, hudvenlig gel
Intern ID 7-6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Syddanmark kan vælge at tilslutte sig.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 29/02/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 12 måneder per forlængelse
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 882 548,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 823 822,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.3 vedrørende tildeling af Kvalitet og Funktionalitet)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig adgang til åbningen
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud Region Hovedstaden
5.1.
Delkontrakt LOT-0008
Titel 8 - Langtidselektrode, hudvenlig klæb
Beskrivelse Langtidselektrode, hudvenlig klæb
Intern ID 8-7
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Syddanmark kan vælge at tilslutte sig.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 29/02/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 12 måneder per forlængelse
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 640,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 18 960,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.3 vedrørende tildeling af Kvalitet og Funktionalitet)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig adgang til åbningen
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud Region Hovedstaden
5.1.
Delkontrakt LOT-0009
Titel 9 - Langtidselektrode, åndbar m. ledning
Beskrivelse Langtidselektrode, åndbar m. ledning
Intern ID 9-8
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Syddanmark kan vælge at tilslutte sig.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 29/02/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 12 måneder per forlængelse
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 097 245,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 645 867,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.3 vedrørende tildeling af Kvalitet og Funktionalitet)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig adgang til åbningen
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud Region Hovedstaden
5.1.
Delkontrakt LOT-0010
Titel 10 - Langtidselektrode m. skumplaster, lille u. ledning
Beskrivelse Langtidselektrode m. skumplaster, lille u. ledning
Intern ID 10-9
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31711140   Elektroder, 33121500   Elektrocardiogram
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Syddanmark kan vælge at tilslutte sig.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger i Region hovedstaden jf. udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 29/02/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 12 måneder per forlængelse
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 274 442,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 911 663,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.2 vedrørende tildeling af pris)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne pkt. 14 (pkt. 14.1 og 14.3 vedrørende tildeling af Kvalitet og Funktionalitet)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 29/10/2025   13:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig adgang til åbningen
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud Region Hovedstaden
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Hovedstaden
Registreringsnummer 29190623
Postadresse Kongens Vænge 2
By Hillerød
Postnummer 3400
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Nina Damkjær Lohmann
Telefon +45 38665500
Internetadresse https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Region Nordjylland
Registreringsnummer 29190941
By Ålborg
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
E-mail region@rn.dk
Telefon 97648000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Region Midtjylland
Registreringsnummer 29190925
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
E-mail kontakt@rm.dk
Telefon 78410000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Region Syddanmark
Registreringsnummer 29190909
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail kontakt@rsyd.dk
Telefon 76631000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Region Sjælland
Registreringsnummer 29190658
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Telefon +4557875100
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 32201bb4-d3c6-474e-941b-a079b162f553   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 26/09/2025   09:41:23 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 26/09/2025   10:00:57 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 634879-2025
EUT-S-nummer 186/2025
Offentliggørelsesdato 29/09/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094