23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
29.09.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

KONSTANT Net A/S

EU-udbud af koblingsanlæg (RMU)


KONSTANT Net A/S

633376-2025 - Resultater
Danmark – Koblingsudstyr – EU-udbud af koblingsanlæg (RMU)
OJ S 186/2025 29/09/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn KONSTANT Net A/S
E-mail stly@konstant.dk
Køberens retlige status Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter Elektricitetsrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn RAH NET A/S
E-mail stly@konstant.dk
Køberens retlige status Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EU-udbud af koblingsanlæg (RMU)
Beskrivelse KONSTANT NET A/S og RAH Net A/S ønsker med nærværende udbud indgåelse af én Rammeaftale med 1 leverandør på koblingsanlæg (RMU) til levering i hele forsyningsområdet for hvert selskab. Ordregiver efterspørger SF6 fri koblingsanlæg (RMU) til montering i Ordregivers netstationer 10-15 kV til indendørs brug. Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 48 måneder med mulighed for forlængelse på 2x12 måneder. Udbudsformen er udbud med forhandling på baggrund af interessetilkendegivelse via kvalifikationsordningen Achilles UNCE. Herigennem er de deltagende tilbudsgivere som er inviteret til afgive tilbud udvalgt. Der afleveres ikke ESPD i forbindelse med afgivelse af tilbud, da dette er gjort ved optagelsen på Achilles UNCE.
Identifikator for proceduren 3aa4ac7e-ed95-4fe3-933d-2d4e33e5f607
Tidligere bekendtgørelse 703824-2024
Intern ID 454490
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Hovedpunkterne i proceduren Rammeaftalen udbydes på grundlag af Kvalifikationsordningen Achilles UNCE, under kategori 3.12.2 Koblingsudstyr, indendørs (1 kV til 19 kV) . Kvalifikationsordningen er etableret ved udbudsbekendtgørelse nr. 703824-2024. Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til forsyningsvirksomhedsdirektivets art. 47.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  31214000   Koblingsudstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31214000   Koblingsudstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Dusager 22    
By Aarhus N
Postnummer 8200
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Ndr. Ringvej 4    
By Ringkøbing
Postnummer 6950
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Det samlede anslåede antal styk, som Ordregiver forventer at købe under Rammeaftalen i aftaleperioden og det maksimale antal styk, som Ordregiver kan købe under Rammeaftalen i aftaleperioden, er som nedenfor angivet for hver Ordregiver. KONSTANT Net A/S: Anslået antal indkøb i aftaleperioden inkl. option 600 stk. KONSTANT Net A/S: Maksimalt antal indkøb i aftaleperioden inkl. option 900 stk. RAH Net A/S: Anslået antal indkøb i aftaleperioden inkl. option 324 stk. RAH Net A/S: Maksimalt antal indkøb i aftaleperioden inkl. option 486 stk. Ordregiver forpligter sig ikke med rammeaftalen til at garantere en bestemt volumen eller en bestemt mængde, udover det aktuelle behov. Rammeaftalen begrænser desuden ikke Ordregivers ret til at købe tilsvarende produkter hos andre virksomheder f.eks. i forbindelse med testudviklingsprojekter, bygge & anlægsopgaver mv. Eksempel: I det omfang, at anskaffelsen af et koblingsanlæg (RMU) er en del af en konkret bygge­ og anlægsopgave, forbeholder Ordregiver sig retten til at udbyde koblingsanlæg (RMU) som en del af den samlede bygge­ og anlægsopgave og dermed ikke via denne Rammeaftale. Nærværende udbud er et udbud af en rammeaftale. Den tilbudsgiver som Ordregiver påtænker at indgå rammeaftalen med, har inden rammeaftalen er tildelt dokumenteret oplysningerne afgivet i forbindelse med ansøgningen. Dokumentation for nærværende udbud omfatter: • For danske aktører vedr. ESPD: Serviceattest, som ikke er ældre end 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen for indledende tilbud. • For udenlandske aktører vedr. ESPD: Dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den pågældende aktørs hjemland. Dokumentationen må ikke være ældre end 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen for indledende tilbud.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel EU-udbud af koblingsanlæg (RMU)
Beskrivelse KONSTANT Net A/S og RAH Net A/S ønsker med nærværende udbud indgåelse af én Rammeaftale med 1 leverandør på koblingsanlæg (RMU) til levering i hele forsyningsområdet for hvert selskab. Ordregiver efterspørger SF6 fri koblingsanlæg (RMU) til montering i Ordregivers netstationer 10-15 kV til indendørs brug. Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 48 måneder med mulighed for forlængelse på 2x12 måneder. Udbudsformen er udbud med forhandling på baggrund af interessetilkendegivelse via kvalifikationsordningen Achilles UNCE. Herigennem er de deltagende tilbudsgivere som er inviteret til afgive tilbud udvalgt.
Intern ID 454490
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  31214000   Koblingsudstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31214000   Koblingsudstyr
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Der er option på forlængelse af Aftalen på 2 x 12 måneder.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Dusager 22    
By Aarhus N
Postnummer 8200
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Ndr. Ringvej 4    
By Ringkøbing
Postnummer 6950
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 15/09/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det samlede anslåede antal styk, som Ordregiver forventer at købe under Rammeaftalen i aftaleperioden og det maksimale antal styk, som Ordregiver kan købe under Rammeaftalen i aftaleperioden, er som nedenfor angivet for hver Ordregiver. KONSTANT Net A/S: Anslået antal indkøb i aftaleperioden inkl. option 600 stk. KONSTANT Net A/S: Maksimalt antal indkøb i aftaleperioden inkl. option 900 stk. RAH Net A/S: Anslået antal indkøb i aftaleperioden inkl. option 324 stk. RAH Net A/S: Maksimalt antal indkøb i aftaleperioden inkl. option 486 stk. Ordregiver forpligter sig ikke med rammeaftalen til at garantere en bestemt volumen eller en bestemt mængde, udover det aktuelle behov. Rammeaftalen begrænser desuden ikke Ordregivers ret til at købe tilsvarende produkter hos andre virksomheder f.eks. i forbindelse med testudviklingsprojekter, bygge & anlægsopgaver mv. Eksempel: I det omfang, at anskaffelsen af et koblingsanlæg (RMU) er en del af en konkret bygge­ og anlægsopgave, forbeholder Ordregiver sig retten til at udbyde koblingsanlæg (RMU) som en del af den samlede bygge­ og anlægsopgave og dermed ikke via denne Rammeaftale. Under afsnittet ”Kontrakten tildeles inden for en rammeaftale” har Ordregiver svaret ”Ja”. Nærværende udbud er et udbud af en rammeaftale. Den tilbudsgiver som Ordregiver påtænker at indgå rammeaftalen med, har inden rammeaftalen er tildelt dokumenteret oplysningerne afgivet i forbindelse med ansøgningen. Dokumentation for nærværende udbud omfatter: • For danske aktører vedr. ESPD: Serviceattest, som ikke er ældre end 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen for indledende tilbud. • For udenlandske aktører vedr. ESPD: Dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den pågældende aktørs hjemland. Dokumentationen må ikke være ældre end 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen for indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Der evalueres på den samlede evalueringstekniske Tilbudssum som angivet i Bilag 2, Tilbudsliste, Sideordnet tilbud A eller Bilag 2, Tilbudsliste, Sideordnet tilbud B. Hvis Tilbudsgiver har afgivet tilbud på både Sideordnet tilbud A og Sideordnet tilbud B, indgår disse tilbud i evalueringen uafhængigt af hinanden. Hvert tilbud tildeles point på en skala fra 0 – 10 efter en lineær model. Sideordnet tilbud med den laveste samlede evalueringstekniske Tilbudssum tildeles 10 point. Samlede evalueringstekniske Tilbudssum der er højere end laveste evalueringstekniske Tilbudssum jf. nedenstående model tildeles 0 point. Den lineære models nulpunkt placeres, afhænger af spredning i tilbuddene: • Hvis den højeste Tilbudssum ligger 50 % eller mindre over den laveste Tilbudssum, gives 0 point til en (fiktiv) pris, der er 50 % dyrere end den laveste. • Hvis den højeste Tilbudssum ligger mere end 50%, men mindre end 100 %, over den laveste Tilbudssum, gives der 0 point til tilbuddet med den højeste Tilbudssum. • Hvis den højeste Tilbudssum ligger 100 % eller mere over den laveste Tilbudssum, gives der 0 point til en (fiktiv) Tilbudssum, der er 100 % højere end den laveste. Alle tilbud der er mere end 100 % dyrere end det laveste, tildeles også 0 point. Tilbuddene tildeles point i forhold til deres placering på den lineære skala (inkl. 2 decimaler). Alene ved pointlighed på tværs af alle underkriterier, vil Ordregiver inkludere 3. decimal, 4. decimal osv.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Vurdering af underkriteriet ”kvalitet” sker på grundlag af Tilbudsgivers bevarelse af Bilag 4, Leverandørens kvalitative besvarelse. Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge en detaljeret redegørelse for den tekniske tilbudte løsning. Ordregiver vil vurdere de tilbudte koblingsanlæg (RMU)’s kvalitet og robusthed i forhold til koblingsanlæggenes funktionelle formål. Følgende bør i hvert fald indgå i redegørelsen: • Tekniske beskrivelse af hvordan det sikres, at de tilbudte koblingsanlæg er opbygget således, at de er velegnede til formålet og de angivne forudsætninger jf. Bilag 1, kravspecifikation. • De fysiske dimensioner af koblingsanlægget samt opbygning i forhold til montage i netstationer. • Anvendt materiel og konstruktion i forhold til robusthed, korrosionsklasse samt driftssikre koblingsanlæg med høj ydeevne og lang levetid. • Adgang til service og vedligehold herunder at der er minimalt vedligehold i koblingsanlæggets levetid. I ovenstående vil medsendte datablade og vedligeholdelses manualer til understøttelse af den kvalitative besvarelse ligeledes indgå i vurderingen. Der foretages en samlet helhedsvurdering af underkriteriet ”Kvalitet” ud fra Leverandørens redegørelse af de adspurgte emner, i forhold til at tilbudte koblingsanlæg er konstrueret af materialer i høj kvalitet, dokumentbart har høj ydeevne og lang levetid, er driftssikre og har et hensigtsmæssigt design med minimalt vedligehold. Leverandøren opfordres til at besvarelsen er konkret, detaljeret og begrænset til 4 A4-sider i Bilag 4, Leverandørens kvalitative besvarelse. Understøttende bilag til besvarelsen bør ske med direkte henvisninger til bilagsnr., sidetal, pkt. mv. for at sikre, at relevant information i understøttende bilag inddrages i evalueringen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Leveringstid
Beskrivelse Vurdering af underkriteriet ”Leveringstid” sker på grundlag af Tilbudsgivers bevarelse af Bilag 4, Leverandørens kvalitative besvarelse. Tilbudsgiver skal angive den tilbudte leveringstid fra Ordregivers fremsendelse af ordre til levering. Det bemærkes, at den tilbudte leveringstid er forpligtende og vil være bodsbehæftet i henhold til Rammeaftalens Bilag 5 – Købers alm. betingelser, Orgalim S2022, pkt. 15 med tilhørende fravigelse. Evaluering af leveringstiden sker på baggrund af Tilbudsgivers tilbudte leveringstid. Hvis Tilbudsgiver tilbyder en leveringstid på 8 uger eller mindre fra Ordregivers fremsendelse af ordre, opnås en score på 10 point. Hvis der tilbydes en leveringstid på 18 uger, opnås en score på 0 point. Herimellem fastsættes point på en lineærmodel. En tilbudt leveringstid over 18 uger accepteres ikke og vil blive anset som ikke-konditionsmæssig.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn ESG
Beskrivelse Delkriterie 1, ”Miljømæssigt fodaftryk” – 50%. Vurdering af underkriteriet ”ESG” sker på grundlag af Tilbudsgivers bevarelse af Bilag 4, Leverandørens kvalitative besvarelse. For at understøtte målsætning om ansvarlig og bæredygtig værdiskabelse indgår ESG (Environmental, Social & Governance) som en del af evalueringen af Tilbudsgivers tilbud. Underkriteriet ”ESG” er opdelt i nedenstående delkriterier og vægtning: Delkriterie 1, ”Miljømæssigt fodaftryk” – 50% Ordregiver vil vurdere Tilbudsgivers arbejde med at mindske det miljømæssige fodaftryk. Tilbudsgiver skal udfylde Bilag 4, Leverandørens kvalitative besvarelse og medsende dokumentation der understøtter Leverandørens besvarelse. Følgende bør i hvert fald indgå i redegørelsen: Tilbudsgiver bedes beskrive, hvordan der sikres miljømæssig bæredygtighed i forbindelse med produktion og leveringen af tilbudte koblingsanlæg, herunder: • CO₂-reduktion og energieffektivitet: Beskrivelse af initiativer til at minimere CO₂-aftryk i produktions og transportfasen. • Materialevalg og cirkularitet: Brug af grønt stål, genanvendelige materialer, affaldsminimering, skrotning/affaldshåndtering og levetidsforlængende tiltag. • Miljøcertificeringer: Dokumentation for relevante certificeringer (f.eks. ISO 14001 eller tilsvarende). Leverandørens besvarelse af ovenstående punkter indgår i en samlet helhedsvurdering. Leverandørens konkrete initiativer, genanvendelse mv. samt dokumentation, der vurderes at have positiv indflydelse på ansvar og bæredygtig værdiskabelse vil indgå i vurderingen af delkriteriet. Leverandøren opfordres til at besvarelsen er konkret, detaljeret og begrænset til 4 A4-sider i Bilag 4, Leverandørens kvalitative besvarelse. Understøttende bilag til besvarelsen bør ske med direkte henvisninger til bilagsnr., sidetal, pkt. mv. for at sikre, at relevant information i understøttende bilag inddrages i evalueringen. Evaluering af delkriteriet ”Miljømæssig fodaftryk” sker på grundlag af en samlet helhedsvurdering, på baggrund af point skala 0-10, hvor Tilbudsgiver maksimalt kan opnå en score på 10 point. Delkriterie 2, EPD’er, 50%. Ordregiver vil vurdere Tilbudsgivers levering af EPD’er Environmental Product Declaration) på et tidligere tidspunkt end angivet krav jf. Rammeaftalens pkt. 14. Tilbudsgiver skal udfylde Bilag 4, Leverandørens kvalitative besvarelse og medsende dokumentation der understøtter Leverandørens besvarelse. Leverandøren skal minimum kunne levere EPD’er for tilbudte koblingsanlæg senest 9 måneder efter Aftalens ikrafttræden. Hvis Tilbudsgiver kan levere EPD’er på tidligere tidspunkt end angivet krav tildeles point efter nedenstående beskrivelse: • EPD’er under udarbejdelse: Tilbudsgiver kan levere EPD’er for tilbudte koblingsanlæg senest 9 måneder efter Aftalens ikrafttræden. Dokumentation ved tilbudsafgivelse. Opfyldelse tildeles 0 point. • EPD’er under udarbejdelse: Hvis tilbudsgiver kan levere EPD’er for tilbudte koblingsanlæg ved Aftalens ikrafttræden. Dokumentation ved tilbudsafgivelse. Opfyldelse tildeles 5 point. • EPD’er: Hvis tilbudsgiver kan levere EPD’er for tilbudte koblingsanlæg ved tilbudsafgivelse. EPD vedlægges som dokumentation ved tilbudsafgivelse. Opfyldelse tildeles 10 point. Vurdering af delkriteriet sker på baggrund af Tilbudsgiver besvarelse af Bilag 4, Leverandørens kvalitative besvarelse og angivet point model.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren KONSTANT Net A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline KONSTANT Net A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten KONSTANT Net A/S, RAH NET A/S
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 86 200 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 57 500 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 86 200 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 57 500 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn EATON ELECTRIC DANMARK, FILIAL AF EATON ELECTRIC OY, FINLAND
Tilbud
Tilbud – Identifikator 97994
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 57 500 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland Tyrkiet
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 97994
Titel Rammeaftale vedrørende indkøb og levering af koblingsanlæg (RMU) / EATON ELECTRIC DANMARK, FILIAL AF EATON ELECTRIC OY, FINLAND
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 15/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten KONSTANT Net A/S, RAH NET A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn KONSTANT Net A/S
Registreringsnummer 21262498
Postadresse Dusager 22
By Aarhus N
Postnummer 8200
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Stephanie Lysgaard
E-mail stly@konstant.dk
Telefon 7222 6263
Internetadresse https://konstant.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn RAH NET A/S
Registreringsnummer 25809661
Postadresse Ndr Ringvej 4
By Ringkøbing
Postnummer 6950
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Stephanie Lysgaard
E-mail stly@konstant.dk
Telefon 7222 6263
Internetadresse https://rahnet.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn EATON ELECTRIC DANMARK, FILIAL AF EATON ELECTRIC OY, FINLAND
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 10130352
Postadresse Generatorvej 8 C
By Søborg
Postnummer 2860
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Telefon 40465417
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 7e55d3b2-2851-4634-bf26-c2113dd5eee3   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 26/09/2025   11:10:23 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 633376-2025
EUT-S-nummer 186/2025
Offentliggørelsesdato 29/09/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047