23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
07.08.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Dinel A/S

Udbud af totalentreprisekontrakt på opførelse af 1 stk. 60 kV AIS udendørsanlæg til st. Holme


Dinel A/S

517917-2025 - Resultater
Danmark – Bygge- og anlægsarbejder – Udbud af totalentreprisekontrakt på opførelse af 1 stk. 60 kV AIS udendørsanlæg til st. Holme
OJ S 150/2025 07/08/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bygge og anlæg
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Dinel A/S
E-mail lahj@dinel.dk
Køberens retlige status Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af totalentreprisekontrakt på opførelse af 1 stk. 60 kV AIS udendørsanlæg til st. Holme
Beskrivelse Den udbudte kontrakt omfatter opførelse af 1 stk. ny komplet 60 kV udendørs AIS-anlæg på station Holme i totalentreprise. Opgaven omfatter alle arbejder og ydelser, der er nødvendige for opførelsen og ibrugtagning af anlægget, herunder bl.a. projektering, jord- og betonarbejder, jerntøj, komponentleverancer, opstilling, montering, test og idriftsættelse.
Identifikator for proceduren aa612f66-a88d-4d81-90af-7ae94badd985
Tidligere bekendtgørelse 230717-2025
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet er gennemført som et udbud med forhandling efter forsyningsvirksomhedsdirektivet på baggrund af Dinel A/S’ kvalifikationsordning til indkøb af 60 kV AIS-anlæg (etableret ved bekendtgørelse 230717-2025 offentliggjort i EU-Tidende den 9. april 2025). Blandt de kvalificerede økonomiske aktører på kvalifikationsordningen opfordrede Dinel A/S den 7. maj 2025 seks aktører til afgive tilbud på den udbudte opgave. Af de seks aktører, som Dinel A/S opfordrede til at afgive tilbud, afgav tre tilbudsgivere rettidigt indledende tilbud inden fristen den 6. juni 2025, kl. 23:59. Dinel A/S gennemførte forhandlingsmøder med de tre tilbudsgivere den 18. og 19. juni 2025. Efter forhandlingsrunden blev de tre tilbudsgivere opfordret til at indlevere revideret tilbud med frist den 30. juni 2025, kl. 12.00. Alle tre tilbudsgivere afgav rettidigt tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  45000000   Bygge- og anlægsarbejder
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31211110   Styretavler, 31214300   Udendørs fordelingsanlæg, 31216100   Lynbeskyttelsesudstyr, 31217000   Overspændingsbeskyttere, 31218000   Samleskinne, 45100000   Forberedelse af byggeplads, 45113000   Byggepladsarbejder, 45232200   Følgearbejder i forbindelse med stærkstrømsledninger, 45310000   Udførelse af elektriske installationer, 71311300   Rådgivning i forbindelse med infrastruktur, 71320000   Ingeniørmæssig projektering, 71521000   Byggepladstilsyn
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Totalentreprisekontrakt
Beskrivelse Totalentreprisekontrakt på opførelse af 1 stk. 60 kV AIS udendørsanlæg til st. Holme
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  45000000   Bygge- og anlægsarbejder
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31211110   Styretavler, 31214300   Udendørs fordelingsanlæg, 31216100   Lynbeskyttelsesudstyr, 31217000   Overspændingsbeskyttere, 31218000   Samleskinne, 45100000   Forberedelse af byggeplads, 45113000   Byggepladsarbejder, 45232200   Følgearbejder i forbindelse med stærkstrømsledninger, 45310000   Udførelse af elektriske installationer, 71311300   Rådgivning i forbindelse med infrastruktur, 71320000   Ingeniørmæssig projektering, 71521000   Byggepladstilsyn
5.1.2.
Udførelsessted
By Højbjerg
Postnummer 8270
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Holme, Axel Gruhns Vej
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 18   Måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Organisation og kompetencer
Beskrivelse Se afsnit 8.1.1 i udbudsbetingelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Teknisk design og kvalitet
Beskrivelse Se afsnit 8.1.2 i udbudsbetingelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 25,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Se afsnit 8.1.3 i udbudsbetingelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Se afsnit 8.1.4 i udbudsbetingelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 55,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20.000 DKK. Se mere om indgivelse af klager på klagenævnets hjemmeside: www.klfu.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Dinel A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Dinel A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 7 098 583,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Vestjyske Net Service A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Vestjyske Net Service A/S' tilbud af 30. juni 2025
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 7 098 583,00   DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Ja
Underentrepriseværdien er kendt nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Totalentreprisekontrakt
Titel Totalentreprisekontrakt
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/07/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 16/07/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Dinel A/S
Registreringsnummer 25706900
Postadresse Knudsminde 10
By Odder
Postnummer 8300
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Lasse Fuglsang Hjaltelin
E-mail lahj@dinel.dk
Telefon +45 87925697
Internetadresse https://www.dinel.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Vestjyske Net Service A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 25085507
Postadresse Sandagervej 20
By Herning
Postnummer 7400
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Internetadresse www.vestjyskenet.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0000
Officielt navn Publications Office of the European Union
Registreringsnummer PUBL
By Luxembourg
Postnummer 2417
Landsdel (NUTS) Luxembourg  ( LU000 )
Land Luxembourg
Telefon +352 29291
Internetadresse https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 8ba5bf87-20bb-4800-9be1-f20a5e34f7fc   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 05/08/2025   14:49:10 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 517917-2025
EUT-S-nummer 150/2025
Offentliggørelsesdato 07/08/2025

Send til en kollega

0.062