23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Rødovre Kommune

Drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i Rødovre Kommune 2025-2029


Rødovre Kommune

326236-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Vedligeholdelse af vejbelysning – Drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i Rødovre Kommune 2025-2029
OJ S 97/2025 21/05/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Rødovre Kommune
E-mail pw@fredcon.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Køberen er en ordregivende enhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Boliger og offentlige faciliteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i Rødovre Kommune 2025-2029
Beskrivelse Rødovre Kommune søger entreprenør til den daglige drift og vedligeholdelse af de offentlige vejbeysningsanlæg. Herunder beredskab, udbedring af fejl og mangler, forebyggende vedligeholdelse, udførelse af eftersyn samt mindre renoveringer.
Identifikator for proceduren f9aae125-3163-44f9-81d8-e0369c228f8f
Intern ID P358
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50232100   Vedligeholdelse af vejbelysning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31527200   Udendørsbelysning, 45316100   Installation af udstyr til udendørsbelysning
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Rødovre Parkvej 150    
By Rødovre
Postnummer 2610
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/23/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Ophævelse eller en lignende sanktion Har den økonomiske aktør væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en ordregivende enhed eller en tidligere koncessionskontrakt, hvor misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion?
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i Rødovre Kommune 2025-2029
Beskrivelse Rødovre Kommune søger entreprenør til den daglige drift og vedligeholdelse af de offentlige vejbeysningsanlæg. Herunder beredskab, udbedring af fejl og mangler, forebyggende vedligeholdelse, udførelse af eftersyn samt mindre renoveringer.
Intern ID P358
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50232100   Vedligeholdelse af vejbelysning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31527200   Udendørsbelysning, 45316100   Installation af udstyr til udendørsbelysning
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Rødovre Parkvej 150    
By Rødovre
Postnummer 2610
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2025
Varigheds slutdato 30/09/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Kontrakten udbydes i en 4-årig periode med kontraktstart 1. oktober 2025, med mulighed for forlængelse 2 gange i op til 12 måneder pr. forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives Krav til ansøgningen om deltagelse
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Samlet årsomsætning
Beskrivelse Tilbudsgiver skal oplyse sin årsomsætning, det vil sige den samlede nettoomsætning i de seneste 3 disponible regnskabsår, afhængigt af hvornår virksomheden er etableret. Hvis omsætningen ikke er til rådighed for hele perioden på grund af, at virksomheden er nyetableret, angives den fra den dato hvor virksomheden blev etableret.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Specifik årsomsætning
Beskrivelse Den økonomiske aktørs specifikke årsomsætning på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten, for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger: Tilbudsgiver skal oplyse sin årsomsætning indenfor forretningsområdet Vejbelysning, i de seneste 3 disponible regnskabsår, afhængigt af hvornår virksomheden er etableret. Hvis omsætningen ikke er til rådighed for hele perioden på grund af, at virksomheden er nyetableret, angives den fra den dato hvor virksomheden blev etableret.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Etablering af virksomhed
Beskrivelse Hvis oplysningerne vedrørende omsætning (samlet eller specifik) ikke er til rådighed for hele den periode, der anmodes om, angives den dato, hvor virksomheden blev etableret, eller den økonomiske aktør startede sin virksomhed.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse Tilbudsgiver skal dokumentere, at der er tegnet sædvanlig ansvarsforsikring for arbejdet, og skal inden arbejdet påbegyndes dokumentere, at ansvarsforsikringen er tegnet og præmien betalt.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Nettoomsætning
Beskrivelse For så vidt angår eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav, som måtte være blevet anført i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, erklærer den økonomiske aktør, at: Nettoomsætningen inden for forretningsområdet Vejbelysning skal angives i DKK og skal forstås i overensstemmelse med Årsregnskabsloven. Nettoomsætning skal minimum udgøre 0,5 mio. DKK for hvert af de indsendte regnskabsår
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Egenkapital
Beskrivelse Tilbudsgiver skal oplyse sin egenkapital (ultimo året) for de seneste 3 disponible regnskabsår. Hvis egenkapitalen ikke er til rådighed for hele perioden på grund af, at virksomheden er nyetableret, angives den fra den dato hvor virksomheden blev etableret. Egenkapital skal minimum udgøre 1,0 mio. DKK for hvert af de indsendte regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: særlig autorisation er nødvendig
Beskrivelse Er det nødvendigt med en særlig autorisation for at kunne udføre den pågældende tjenesteydelse i den økonomiske aktørs etableringsland? Opgaven skal udføres af en virksomhed, som har el-autorisation i Danmark, eller opfylder tilsvarende krav til udførelse af arbejde på elinstallationer i Danmark. Arbejdet skal udføres af virksomhedens egen organisation og ansatte.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Referanceliste
Beskrivelse Tilbudsgiver skal udarbejde referenceliste med minimum 2 relevante reference for tilsvarende ydelser (drift af vejbelysning), leveret til offentlige myndigheder/andre kunder, som enten er under udførelse eller afsluttet indenfor de seneste 5 år fra tilbudsfristen. Referencelisten skal være på driftsopgaver, som tilbudsgiver finder mest sammenlignelige med driftsopgaven i Rødovre Kommune, inklusiv periode, kontraktstørrelse og kundens navn, kontaktperson hos kunden.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Teknikere eller tekniske organer til kvalitetskontrol
Beskrivelse Den økonomiske aktør kan disponere over følgende teknikere eller tekniske organer, navnlig dem, der er ansvarlige for kvalitetskontrol. For teknikere eller tekniske organer, som ikke direkte hører til den økonomiske aktørs virksomhed, men hvis kapacitet den økonomiske aktør baserer sig på, jf. del II, afsnit C, skal der udfyldes særskilte ESPD-formularer.
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer
Beskrivelse Følgende uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer indehaves af tjenesteyderen eller leverandøren selv, og/eller (afhængigt af, hvilke krav der er fastsat i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne) af de ledende medarbejdere. Projektleder Projektlederen skal have en el-teknisk uddannelse og minimum 3 års erfaring med vejbelysning. Derudover skal det dokumenteres at personen har erfaring med styring af en drift- og vedligeholdelseskontrakt indenfor området. Udførende personale herunder en evt. overmontør Det udførende personale skal have en uddannelse som elektriker eller forsyningsopera-tør og have minimum 3 års erfaring med vejbelysning både med hensyn til anlægsopgaver og drift. Overordnet set skal alle medarbejdere samt underentreprenører, der er beskæftiget med arbejder ved eller på veje i drift opfylde uddannelseskravene i ”Vejen som arbejdsplads trin I” eller “Vejen som arbejdsplads AMU-kursus” og være bekendt med ”Pas på ledningerne og livet”. Projektleder skal opfylde uddannelseskravene i ”Vejen som arbejdsplads trin II”. Alle medarbejdere, der arbejder med eller nær ved elektriske installationer, skal hvert år deltage i et L-AUS-kursus eller et tilsvarende sammenligneligt kursus, som har samme indhold som et L-AUS-kursus. Dokumentation eller kursusbevis for ovennævnte kurser, skal fremsendes sammen med entreprenørens tilbud. Hvis medarbejderne ikke har de angivne kurser, skal tilmelding fremsendes sammen med tilbuddet. Entreprenørens medlemmer af arbejdsmiljøgruppen (arbejdsmiljøledere og arbejdsmiljø-repræsentanter), skal have gennemført "Arbejdsmiljøuddannelsen". Kursusbevis skal kunne fremvises ved kontraktstart.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris” – vægtning 50% Bedømmelsen af underkriteriet Pris vil ske på grundlag af den samlede tilbudte tilbudssum, fordelt på: 1. Pris for drift og vedligeholdelse 2. Pris for øvrige poster Den samlede tilbudssum udgør den samlede pris som vægtes med 50 % i evalueringen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Organisation og opgavestyring
Beskrivelse ”Organisation og opgaveløsning” - vægtning 50% Bedømmelsen af underkriteriet Organisation og opgaveløsning vil ske på grundlag af den organisation med tilhørende cv’er tilbudsgiver tilknytter til opgaven samt en beskrivelse af måden tilbudsgiver vil løse opgaven med drift og vedligeholdelse af vejbelysning i Rødovre Kommune. Beskrivelse af driftsopgaven Udfyldning af skabelon i MS Word: • Tilbudsgiveren skal bruge den udsendte skabelon i MS Word (bilag: Beskrivelse af driftsopgaven – udfyldes af tilbudsgiveren) og udfylde den med en detaljeret beskrivelse af, hvordan hvert punkt i driftsopgaven vil blive løst. Max antal sider for besvarelse: • For hvert punkt i skabelonen må besvarelsen ikke fylde mere end det anførte antal A4-sider. Det er vigtigt at overholde denne grænse, så besvarelsen forbliver præcis og målrettet. Bilag pr. punkt: • Tilbudsgiveren må vedlægge ét bilag pr. punkt, som kan indeholde f.eks. skemaer, diagrammer eller billeder. • Bilagene må maksimalt fylde 4 A4-sider pr. punkt. CV for nøglepersoner: • Ét CV per nøglemedarbejder skal vedlægges som bilag. • Hvert CV må maksimalt fylde 2 A4-sider. Organisation, opgavebeskrivelse og fejlhåndtering • Tilbudsgivers daglige rutiner og arbejdsmetoder til drift af ordregivers vejbelysningsanlæg -herunder medarbejdernes instruktioner iht. arbejdsopgaver, korrekte værktøjer til opgaverne, korrekte antal personer og ressourcer til den enkelte opgave så responstider overholdes • Tilbudsgivers håndtering af fejlmeldinger for hurtig og effektiv udbedring af fejl ved 1. kørsel, fra modtagelse af alarm og fejl, interne systemer til håndtering og udbedring af fejl på stedet, kontrolsystem og tilbagemelding med status på opgaven • Tilbudsgivers beredskab og 24 timers vagtordning, hvorfra og hvordan løses vagtudkald • Tilbudsgivers system til modtagelse og håndtering af fejlmeldinger via Synchronicer online, telefon, herunder håndtering af direkte borger henvendelser, og hvordan der gives tilbagemeldinger • Tilbudsgivers håndtering af garantisager • Tilbudsgivers håndtering af fejl fundet under eftersyn. Det vægtes positivt at ovenstående er beskrevet og relateret i forhold til den udbudte opgave i Rødovre Kommune. Kapacitet, materiel • Tilbudsgivers udstyr, vognpark, liftvogne med mere. Biler, materiel og udstyr til daglig rådighed for opgaveløsning, samt hvilken lokation de befinder sig på (afstand til arbejdsstedet) • Tilbudsgivers anvendelse af underentreprenører, opgavefordeling for underentreprenører og styring af disse. Anvendelse af samme faste underentreprenør med stor erfaring på området vil vægte positivt. Ordregiver vil ved evalueringen af tilbudsgivers tilbud vægte det positivt at der er rådighed over flere køretøjer, deres placering er tæt på i forhold til udførelsesstedet og at der sker anvendelse af nyeste teknologi. Der skal ved tilbudsgivning kun beskrives det udstyr og køretøjer der vil komme til anvendelse i Rødovre Kommune og ikke entreprenørens samlede bilpark. Bemanding / medarbejdernes erfaring • Hvilke medarbejdere allokeres til den daglige opgaveløsning. Deres geografiske placering og afstand til arbejdsstedet, også for medarbejdere der indgår i beredskab og vagt-ordning • CV for de primære nøglemedarbejdere (projektleder/overmontør/montør), skal indeholde oplysninger om medarbejderens erfaring, uddannelse, funktion i virksomheden samt op-gave referencer fra tilsvarende opgaver, med angivelse af hvilken funktion personen har haft på opgaven. Der må maksimalt leveres 3 stk. CV’er af hver maksimalt 2 stk. A4-sider. 1 for projektleder og 2 for overmontør/montører. Der vil være tale om en helhedsvurdering ud fra erfaring fra lignende opgaver og faglige kompetence og efteruddannelse. Vedligeholdelse af GIS data • Tilbudsgivers arbejdsprocedurer til håndtering og vedligeholdelse af ordregivers vejbelysningsdata (minimum armaturer, master, kabler og vejbelysningsskabe), herunder kvalitetssikring af data • Tilbudsgivers håndtering af indmålingsfiler og indlæggelse af GIS data på nye anlæg, hvor indmålinger indgår. Det vægtes positivt at tilbudsgiver har procedure for, hvordan GIS data opdateres i den daglige drift og en procedure for hvordan nye anlæg indlægges i GIS, så kvalitet i GIS data sikres bedst muligt.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 16/06/2025   21:55:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Tilladt
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 26/06/2025   09:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Rødovre Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Rødovre Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Klagenævnet for Udbud
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Rødovre Kommune
Registreringsnummer 65307316
Postadresse Rødovre Parkvej 150
By Rødovre
Postnummer 2610
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Pia Westergaard
E-mail pw@fredcon.dk
Telefon +45 23319588
Internetadresse https://www.rk.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 61260cb6-a82b-40d5-a3e9-8783c5ad73aa   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 19
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 19/05/2025   12:20:02 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 20/05/2025   06:00:45 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 326236-2025
EUT-S-nummer 97/2025
Offentliggørelsesdato 21/05/2025

Send til en kollega

0.064