23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
19.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

GULDBORGSUND KOMMUNE

Kontrakt om Tryghedsalarmer, Delkontrakt 1 Nødkald og Delkontrakt 2 Digital Observation


GULDBORGSUND KOMMUNE

318704-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Alarm-overvågningstjenester – Kontrakt om Tryghedsalarmer, Delkontrakt 1 Nødkald og Delkontrakt 2 Digital Observation
OJ S 95/2025 19/05/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn GULDBORGSUND KOMMUNE
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Kontrakt om Tryghedsalarmer, Delkontrakt 1 Nødkald og Delkontrakt 2 Digital Observation
Beskrivelse Ordregiver stræber efter i samarbejde med leverandører på to delkontrakter at udrulle en samlet løsning, der omfatter et moderne, cloudbaseret nødkaldssystem, GPS-udstyr, personalealarmer og en integreret digital observations- og tilsynsløsning. Formålet med udbuddet er derfor at indgå kontrakter for at etablere en fremtidssikret, driftssikker og sammenhængende platform, der understøtter både tryghed for borgerne og effektive arbejdsgange for medarbejderne i plejecentre og hjemmepleje. Ordregiver står over for en omfattende modernisering, hvor ca. 1.400 nødkaldeanlæg, 700 sensorer og 160 GPS-enheder skal udskiftes og implementeres på ny. Derudover har Ordregiver planlagt opsætning og idriftsættelse af op til 250 digitale observationsenheder til brug for anonymiseret tilsyn, hændelsesdetektering og understøttelse af natte- og tryghedsbesøg – med særligt fokus på skærmede afsnit og midlertidige døgnophold pladser (MDO). Løsningen skal leveres som en helhed, hvor nødkald, medarbejderalarm og digital observation integreres med hinanden. Brugervenlighed og enkel drift er centrale krav, ligesom fuld integration mellem ydelserne i de to delkontrakter vægter højt. Ordregiver efterspørger løsninger, der er intuitive og stabile i drift, og som tydeligt viser, hvordan både borgernes behov for sikkerhed og medarbejdernes behov for overblik og handlekraft imødekommes i praksis. Tilbudsgivere skal derfor kunne dokumentere, hvordan tilbudte systemer lever op til lovgivningskrav, datasikkerhed og driftsmæssig oppetid – og samtidig tilbyder en platform, som kan skaleres og udbygges i takt med fremtidige behov. Dette udbud repræsenterer derfor en investering i at forbedre og optimere Ordregivers nødkaldsløsning samtidig med, at Ordregiver vil forbedre pleje til borgerne igennem Digital Observation.
Identifikator for proceduren fdf56188-6176-428f-a166-6c2f05cf737f
Intern ID 25-012370
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbudsforretningen gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til § 61, stk. 1, litra c i udbudsloven, jf. lovbekendtgørelse nr. 116 af 3. februar 2025. Ordregiver vil prækvalificere det neden for angivne antal Tilbudsgivere: 1) Forventet mindste antal prækvalificerede Tilbudsgivere: Tre (3) 2) Største antal prækvalificerede Tilbudsgivere: Fire (4)
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  79711000   Alarm-overvågningstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr, 32552120   Nødtelefoner, 32570000   Kommunikationsudstyr, 33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35125000   Overvågningssystem, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Parkvej 37    
By Nykøbing F.
Postnummer 4800
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udføres i Guldborgsund kommune.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 26 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Rådets forordning: Ordregiver skal i medfør af Rådets Forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om restriktive foranstaltninger overfor Rusland, der er udstedt på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, udelukke følgende typer af Ansøgere fra deltagelse i udbudsprocedure, idet Ordregiver ikke må tildele Kontrakten til disse: • Russiske statsborgere, virksomheder eller andre juridiske personer, som er etableret i Rusland • Ikke-russiske juridiske personer, som (direkte eller indirekte) ejes med mere end 50% af en russisk statsborger eller virksomhed • Ikke-russiske virksomheder, som handler på vegne af en russisk statsborger eller virksomhed. Ansøger skal afgive Tro- og love erklæring om, at Ansøger ikke er omfattet af de pågældende restriktive foranstaltninger. Ansøger skal til brug for ansøgning om prækvalifikation afgive Elektronisk ESPD i EU-supply.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 2
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 2
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Rent nationale udelukkelsesgrunde Andre udelukkelsesgrunde, der måtte være fastsat i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstats lovgivning. Finder de rent nationale udelukkelsesgrunde, der er anført i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, anvendelse?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Ophævelse eller en lignende sanktion Har den økonomiske aktør væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en ordregivende enhed eller en tidligere koncessionskontrakt, hvor misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion?
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delkontrakt 1 Nødkald
Beskrivelse Delkontrakt 1 Nødkald omfatter implementering, drift og vedligeholdelse af en cloudbaseret nødkaldsløsning, der understøttes af en app og et administrationssystem til alle Ordregivers nødkaldeanlæg. Kontrakten indebærer, at Leverandøren skal nedtage 1.400 anlæg og opsætte, programmere og isætte SIM-kort i 1.400 nye anlæg. Samtidig skal op til 700 sensorer og ca. 120 GPS-enheder skiftes til nye enheder. Leverandøren skal levere SIM-kort til alle nødkaldeanlæg samt sikre, at de er funktionsdygtige i hele kontraktperioden. Efter idriftsættelsen varetager Ordregivers tekniske personale de fremtidige opsætninger og udkørsler af de installerede nødkaldeanlæg. Krav til drift af nødkaldsløsning og levering af nødkaldeanlæg fremgår af Bilag 1 Kravspecifikation til Delkontrakt 1 Nødkald. Nødkaldsløsningen skal kunne integreres med en digital observationsløsning, der omfatter digitale tilsyn, som opfylder kravene i Bilag 1 Kravspecifikation til Delkontrakt 2 Digital Observation. Delkontrakt 1 Nødkald skal sikre en driftssikker og skalerbar nødkaldsløsning, der giver borgere øget tryghed og medarbejdere effektive arbejdsgange.
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  79711000   Alarm-overvågningstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr, 32552120   Nødtelefoner, 32570000   Kommunikationsudstyr, 33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35121700   Alarmsystemer, 35125000   Overvågningssystem, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Optioner i Delkontrakt 1 Nødkald Delkontrakt 1 Nødkald omfatter følgende optioner på køb af yderligere installationer i kontraktperioden: • 200 stk. opkoblinger til cloudløsning inklusive fuld service og vedligeholdelse • 200 stk. SIM-kort løsninger • 200 stk. nødkaldeanlæg inklusive startpakke • 100 stk. Pir sensorer.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Udføres i Guldborgsund kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 52   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Delkontrakt 1 kan forlænges med op til to (2) gange tolv (12) måneder på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 18 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives Endnu ikke kendt
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
Yderligere oplysninger Ordregiver vil prækvalificere det neden for angivne antal Tilbudsgivere: Forventet mindste antal prækvalificerede Tilbudsgivere: Tre (3) Største antal prækvalificerede Tilbudsgivere: Fire (4)
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn ØKONOMISK OG FINANSIEL FORMÅEN
Beskrivelse Omsætningen skal for hvert af de seneste to disponible regnskabsår udgøre mindst: Delkontrakt 1 - Nødkald: DKK 18 mio. kr. Soliditetsgraden, der beregnes som værdien af egenkapitalen i forhold til de samlede aktiver, skal for hvert af de seneste to disponible regnskabsår udgøre mindst 20% for begge delkontrakter. Baserer Ansøger sig på andre enheders økonomiske eller finansielle formåen, beregnes soliditetsgraden som Ansøgers og disse andre enheders samlede soliditetsgrad i de seneste to disponible regnskabsår. Ved sammenslutning af virksomheder, for eksempel et konsortium, beregnes soliditetsgraden som virksomhedernes samlede soliditetsgrad i de seneste to regnskabsår. Følgende dokumentation for økonomisk og finansiel formåen skal fremlægges, når Ordregiver anmoder herom: • Ansøgers årsregnskaber eller uddrag heraf for de seneste to disponible regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtig i det land, hvor Ansøger er etableret, eller anden dokumentation for omsætningens størrelse og soliditetsgraden. Såfremt Ansøger er nyetableret, og derfor ikke har aflagt regnskaber for de seneste to disponible regnskabsår, kan Ordregiver anmode Ansøger om at fremsende en revisorattesteret erklæring som dokumentation for, at Ansøger har tilstrækkelig økonomisk kapacitet til at løse den udbudte opgave. Baserer Ansøger sig på anden enheds økonomiske og finansielle formåen skal den eller de virksomheder, hvis ressourcer, der henvises til, fremsende ovenstående. Ved en sammenslutning af virksomheder, for eksempel et konsortium, skal ovenstående fremsendes for hver af virksomhederne.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Højeste antal udvalgte tilbud 4

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn UDVÆGELSE
Beskrivelse Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede Ansøgeres ansøgninger om prækvalifikation. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af Ansøgers økonomiske formåen og referencer vedrørende levering af ydelser mv., der svarer til den udbudte opgave, med hovedvægten på Ansøgernes referencer. Udvælgelse af de Ansøgere, der vil blive inviteret til at afgive tilbud, vil ske på baggrund af en vurdering af Ansøgerne med de mest sammenlignelige referencer. Ved denne vurdering vil det blive vægtet positivt, at Ansøger demonstrerer sammenlignelig erfaring med den udbudte delkontrakt, som Ansøgningen vedrører. Ved vurderingen vil Ordregiver lægge vægt på referencernes størrelse, dvs. kontrakternes værdi, det antal lokationer og brugere, som løsningen har omfattet og den tekniske kompleksitet, herunder integration med øvrige systemer og anvendelse i driftstunge miljøer som plejecentre og hjemmepleje. Udvælgelsen vil blive baseret på en helhedsvurdering af sammenligneligheden af de oplyste referencer i forhold til den udbudte delkontrakt. Ordregiver gør opmærksom på, at uklarheder og manglende informationer i referencerne kan blive vurderet negativt i udvælgelsen af Tilbudsgiverne.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Højeste antal udvalgte tilbud 4

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn TEKNISK OG FAGLIG FORMÅEN
Beskrivelse Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143, til at ansøge om prækvalifikation: • Ansøger skal angive tre tilsvarende opgaver i forhold til den udbudte kontrakt, der er udført inden for de seneste tre år, regnet fra ansøgningsfristen. Med ”tilsvarende opgaver” forstås kontrakter om opgaver, der i sin karakter af ydelser og omfang heraf er sammenlignelig med den udbudte opgave om levering og drift af tryghedsalarmer, henholdsvis nødkald og digital observation. • Referencen skal indeholde oplysninger om: o Opgavens art og omfang, dvs. om opgaven dækkede hele eller dele af en kommune eller virksomhed o Kontraktsum o Tidsforløbet for opgavens udførelse o Hvem arbejdet er udført for o Kontaktoplysninger, angiv navn, telefonnummer og e-mail • Opgaven skal have været i gang i minimum ét år inden for de seneste tre år. Det vil sige, at opgaver, der er igangsat forud for perioden og afsluttes efter periodens udløb kan medtages, hvis de har haft en varighed af minimum ét år inden for de seneste tre år. Hvis referencen er en rammeaftale, kan der alene lægges vægt på de dele af referencen, der er udført inden for de seneste tre år før ansøgningsfristen. • Referencen skal altså alene beskrive og angive værdien for de dele af leverancen, der er udført i perioden inden for de seneste tre år før ansøgningsfristen, uanset om kontrakten eller rammeaftalen er startet før og/eller løber videre efter denne periode. Ansøger skal i ESPD´ets afsnit ”Udvælgelse” give oplysninger om følgende: • Referenceliste (tre referencer) med oplysning om Ansøgers betydeligste erfaring med levering og drift af tryghedsalarmer, henholdsvis nødkald eller digital observation, i form af kontrakter eller rammeaftaler. Referencerne bør indeholde oplysninger om: • Perioden for referencen, dvs. start- og slutdato, kundens navn og kontaktoplysninger om en kontaktperson hos hver reference med angivelse af kontaktpersonens navn, telefonnummer og e-mail, som Ordregiver kan kontakte for at få verificeret referencens indhold • Omsætning for hver kontrakt eller rammeaftale for den angivne periode Ansøgere opfordres til at begrænse referencelistens omfang til de tre mest relevante referencer i forhold til den udbudte opgave. Såfremt Ansøger fremsender mere end tre referencer, vurderer Ordregiver kun på de første tre referencer angivet i ESPD´et. Baserer Ansøger sig på anden enheds tekniske og faglige formåen skal den eller de virksomheder, hvis ressourcer, der henvises til, fremsende ovenstående med angivelse af, om de fremsendte referencer skal anses som omfattet af de tre første referencer angivet i ESPD´et. Ved en sammenslutning af virksomheder, for eksempel et konsortium, skal ovenstående fremsendes for hver af virksomhederne.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Højeste antal udvalgte tilbud 4
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 4
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 4
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
Køberen forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de indledende tilbud uden yderligere forhandlinger
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse Ordregiver foretager en tilbudsevaluering på grundlag af tildelingskriteriet ”bedste forhold mellem pris og kvalitet” vurderet på grundlag af følgende underkriterier: • Pris 30% • Kvalitet 70% Delkontrakterne vil blive tildelt de Tilbudsgiver, der på baggrund heraf har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse Ved evaluering af underkriteriet ”Kvalitet” vil Ordregiver lægge vægt på hvorvidt og i hvilket omfang, Tilbudsgiver opfylder Ordregivers evalueringskrav. Underkriteriet ”Kvalitet” vurderes på baggrund af Tilbudsgivers besvarelse af de anførte krav, som Tilbudsgiver bedes udarbejde.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for proceduren
Den påtænkte dato for afsendelse af opfordringerne til at afgive tilbud 23/06/2025
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse 17/06/2025   08:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Der kræves en fortrolighedsaftale ja
Yderligere oplysninger om fortrolighedsaftalen   Nærværende udbudsmateriale skal behandles fortroligt. Tilbudsgiver samt dennes personale, underleverandører og rådgivere skal iagttage ubetinget tavshed over for uvedkommende vedrørende forhold, som måtte komme til deres kendskab i forbindelse med udbudsforretningen og eventuel løsning af opgaven. Tavshedspligten gælder også ved eventuel annullering af udbuddet.
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der behandler tilbud GULDBORGSUND KOMMUNE
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delkontrakt 2 Digital Observation
Beskrivelse Delkontrakt 2 Digital Observation omfatter implementering, drift og vedligeholdelse af en samlet cloudbaseret løsning til digital observation og digitalt tilsyn på Ordregivers plejecentre, med mulighed for anvendelse i hjemmeplejen. Løsningen skal leveres med alt nødvendigt nyt udstyr, software, SIM-kort, teknisk infrastruktur og administrationssystem. Leverandøren skal opsætte og idriftsætte op til 250 enheder fordelt på skærmede pladser, MDO-pladser og boliger i Hjemmeplejen og på plejecentre. Løsningen skal sikre anonymiserede digitale tilsyn med billedvisning, tovejskommunikation og detektering af hændelser som fald, tilstedeværelse og bevægelse. Løsningen skal kunne integreres med Nødkaldsløsningen, der opfylder kravene i Bilag 1 Kravspecifikation til Delkontrakt 1 Nødkald. Krav til Løsningens funktionalitet, tekniske specifikationer, drift og support fremgår af Bilag 1 Kravspecifikation til Delkontrakt 2 Digital Observation.
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  79711000   Alarm-overvågningstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr, 32552120   Nødtelefoner, 32570000   Kommunikationsudstyr, 33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35121700   Alarmsystemer, 35125000   Overvågningssystem, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Optioner i Delkontrakt 2 Digital Observation Delkontrakt 2 Digital Observation omfatter følgende optioner på køb af yderligere installationer i kontraktperioden: 50 stk. licens til digital observation incl. Drift, simkort, support, opdateringer og vedligehold 50 stk. implementering af digital observation, der omfatter montering, konfiguration og test af digital observation.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Udføres i Guldborgsund kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Udføres i Guldborgsund kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 52   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Delkontrakt 2 kan forlænges med op til to (2) gange tolv (12) måneder på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives Endnu ikke kendt
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
Yderligere oplysninger Ordregiver vil prækvalificere det neden for angivne antal Tilbudsgivere: Forventet mindste antal prækvalificerede Tilbudsgivere: Tre (3) Største antal prækvalificerede Tilbudsgivere: Fire (4)
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn ØKONOMISK OG FINANSIEL FORMÅEN
Beskrivelse Omsætningen skal for hvert af de seneste to disponible regnskabsår udgøre mindst: Delkontrakt 2 - Digital observation: 8 mio kr. Soliditetsgraden, der beregnes som værdien af egenkapitalen i forhold til de samlede aktiver, skal for hvert af de seneste to disponible regnskabsår udgøre mindst 20% for begge delkontrakter. Baserer Ansøger sig på andre enheders økonomiske eller finansielle formåen, beregnes soliditetsgraden som Ansøgers og disse andre enheders samlede soliditetsgrad i de seneste to disponible regnskabsår. Ved sammenslutning af virksomheder, for eksempel et konsortium, beregnes soliditetsgraden som virksomhedernes samlede soliditetsgrad i de seneste to regnskabsår. Følgende dokumentation for økonomisk og finansiel formåen skal fremlægges, når Ordregiver anmoder herom: • Ansøgers årsregnskaber eller uddrag heraf for de seneste to disponible regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtig i det land, hvor Ansøger er etableret, eller anden dokumentation for omsætningens størrelse og soliditetsgraden. Såfremt Ansøger er nyetableret, og derfor ikke har aflagt regnskaber for de seneste to disponible regnskabsår, kan Ordregiver anmode Ansøger om at fremsende en revisorattesteret erklæring som dokumentation for, at Ansøger har tilstrækkelig økonomisk kapacitet til at løse den udbudte opgave. Baserer Ansøger sig på anden enheds økonomiske og finansielle formåen skal den eller de virksomheder, hvis ressourcer, der henvises til, fremsende ovenstående. Ved en sammenslutning af virksomheder, for eksempel et konsortium, skal ovenstående fremsendes for hver af virksomhederne.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Højeste antal udvalgte tilbud 4

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn UDVÆGELSE
Beskrivelse Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede Ansøgeres ansøgninger om prækvalifikation. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af Ansøgers økonomiske formåen og referencer vedrørende levering af ydelser mv., der svarer til den udbudte opgave, med hovedvægten på Ansøgernes referencer. Udvælgelse af de Ansøgere, der vil blive inviteret til at afgive tilbud, vil ske på baggrund af en vurdering af Ansøgerne med de mest sammenlignelige referencer. Ved denne vurdering vil det blive vægtet positivt, at Ansøger demonstrerer sammenlignelig erfaring med den udbudte delkontrakt, som Ansøgningen vedrører. Ved vurderingen vil Ordregiver lægge vægt på referencernes størrelse, dvs. kontrakternes værdi, det antal lokationer og brugere, som løsningen har omfattet og den tekniske kompleksitet, herunder integration med øvrige systemer og anvendelse i driftstunge miljøer som plejecentre og hjemmepleje. Udvælgelsen vil blive baseret på en helhedsvurdering af sammenligneligheden af de oplyste referencer i forhold til den udbudte delkontrakt. Ordregiver gør opmærksom på, at uklarheder og manglende informationer i referencerne kan blive vurderet negativt i udvælgelsen af Tilbudsgiverne.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Højeste antal udvalgte tilbud 4

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn TEKNISK OG FAGLIG FORMÅEN
Beskrivelse Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143, til at ansøge om prækvalifikation: • Ansøger skal angive tre tilsvarende opgaver i forhold til den udbudte kontrakt, der er udført inden for de seneste tre år, regnet fra ansøgningsfristen. Med ”tilsvarende opgaver” forstås kontrakter om opgaver, der i sin karakter af ydelser og omfang heraf er sammenlignelig med den udbudte opgave om levering og drift af tryghedsalarmer, henholdsvis nødkald og digital observation. • Referencen skal indeholde oplysninger om: o Opgavens art og omfang, dvs. om opgaven dækkede hele eller dele af en kommune eller virksomhed o Kontraktsum o Tidsforløbet for opgavens udførelse o Hvem arbejdet er udført for o Kontaktoplysninger, angiv navn, telefonnummer og e-mail • Opgaven skal have været i gang i minimum ét år inden for de seneste tre år. Det vil sige, at opgaver, der er igangsat forud for perioden og afsluttes efter periodens udløb kan medtages, hvis de har haft en varighed af minimum ét år inden for de seneste tre år. Hvis referencen er en rammeaftale, kan der alene lægges vægt på de dele af referencen, der er udført inden for de seneste tre år før ansøgningsfristen. • Referencen skal altså alene beskrive og angive værdien for de dele af leverancen, der er udført i perioden inden for de seneste tre år før ansøgningsfristen, uanset om kontrakten eller rammeaftalen er startet før og/eller løber videre efter denne periode. Ansøger skal i ESPD´ets afsnit ”Udvælgelse” give oplysninger om følgende: • Referenceliste (tre referencer) med oplysning om Ansøgers betydeligste erfaring med levering og drift af tryghedsalarmer, henholdsvis nødkald eller digital observation, i form af kontrakter eller rammeaftaler. Referencerne bør indeholde oplysninger om: • Perioden for referencen, dvs. start- og slutdato, kundens navn og kontaktoplysninger om en kontaktperson hos hver reference med angivelse af kontaktpersonens navn, telefonnummer og e-mail, som Ordregiver kan kontakte for at få verificeret referencens indhold • Omsætning for hver kontrakt eller rammeaftale for den angivne periode Ansøgere opfordres til at begrænse referencelistens omfang til de tre mest relevante referencer i forhold til den udbudte opgave. Såfremt Ansøger fremsender mere end tre referencer, vurderer Ordregiver kun på de første tre referencer angivet i ESPD´et. Baserer Ansøger sig på anden enheds tekniske og faglige formåen skal den eller de virksomheder, hvis ressourcer, der henvises til, fremsende ovenstående med angivelse af, om de fremsendte referencer skal anses som omfattet af de tre første referencer angivet i ESPD´et. Ved en sammenslutning af virksomheder, for eksempel et konsortium, skal ovenstående fremsendes for hver af virksomhederne.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Højeste antal udvalgte tilbud 4
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 4
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 4
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
Køberen forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de indledende tilbud uden yderligere forhandlinger
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse Ordregiver foretager en tilbudsevaluering på grundlag af tildelingskriteriet ”bedste forhold mellem pris og kvalitet” vurderet på grundlag af følgende underkriterier: • Pris 30% • Kvalitet 70% Delkontrakterne vil blive tildelt de Tilbudsgiver, der på baggrund heraf har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse Ved evaluering af underkriteriet ”Kvalitet” vil Ordregiver lægge vægt på hvorvidt og i hvilket omfang, Tilbudsgiver opfylder Ordregivers evalueringskrav. Underkriteriet ”Kvalitet” vurderes på baggrund af Tilbudsgivers besvarelse af de anførte krav, som Tilbudsgiver bedes udarbejde i Tilbudsgivers løsningsbeskrivelse.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for proceduren
Den påtænkte dato for afsendelse af opfordringerne til at afgive tilbud 23/06/2025
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse 17/06/2025   08:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Der kræves en fortrolighedsaftale ja
Yderligere oplysninger om fortrolighedsaftalen   Nærværende udbudsmateriale skal behandles fortroligt. Tilbudsgiver samt dennes personale, underleverandører og rådgivere skal iagttage ubetinget tavshed over for uvedkommende vedrørende forhold, som måtte komme til deres kendskab i forbindelse med udbudsforretningen og eventuel løsning af opgaven. Tavshedspligten gælder også ved eventuel annullering af udbuddet.
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der behandler tilbud GULDBORGSUND KOMMUNE
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn GULDBORGSUND KOMMUNE
Registreringsnummer 2918 8599
Postadresse PARKVEJ 37
By Nykøbing Falster
Postnummer 4800
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Pia Jeanne Arildsen
Telefon +45 54731000
Internetadresse https://WWW.GULDBORGSUND.DK
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 5b27d586-2165-4219-8a4c-7ae884b8082e   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 15/05/2025   14:45:16 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 15/05/2025   14:46:57 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 318704-2025
EUT-S-nummer 95/2025
Offentliggørelsesdato 19/05/2025

Send til en kollega

0.047