23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
08.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

NOVAFOS A/S

Oprettelse af et dynamisk indkøbssystem til foringer på regn- og spildevandsrør hos Novafos A/S


NOVAFOS A/S

296693-2025 - Resultater
Danmark – Reparation af rørledningssystemer – Oprettelse af et dynamisk indkøbssystem til foringer på regn- og spildevandsrør hos Novafos A/S
OJ S 89/2025 08/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn NOVAFOS A/S
E-mail mje@novafos.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Oprettelse af et dynamisk indkøbssystem til foringer på regn- og spildevandsrør hos Novafos A/S
Beskrivelse Udbuddet omfatter oprettelsen af et dynamisk indkøbssystem til foringer på regn- og spildevandsrør hos Novafos A/S. Et dynamisk indkøbssystem er en elektronisk indkøbsproces, hvor hvert enkelt periodekøb/opgave bliver sendt i konkurrence (Miniudbud) blandt Deltagerne. Ordregiver benytter sig af det dynamiske indkøbssystem, når der opstår behov for indkøb af foringer på regn- og spildevandsrør, ved at sende Miniudbudsbetingelser til Deltagerne i systemet med opfordring til at afgive tilbud. Der vil være to kategorier det dynamiske indkøbssystem, der er opdelt på baggrund af diameter for de rør der har behov for foring.
Identifikator for proceduren 5656d448-3280-4c83-a00d-651630760a79
Tidligere bekendtgørelse 418500-2023
Intern ID 146161
Udbudsprocedure Begrænset
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50514300   Reparation af rørledningssystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  44164100   Foringsrør, 45232410   Kloakeringsarbejder
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Kategori 1 - Foringer af rør med en diameter på op til og med 300 mm.
Beskrivelse I denne kategori vil der blive udbudt opgaver, hvor rørene der skal arbejdes med, har en diameter på op til og med 300 mm. Kontrakterne vil blive tildelt efter tildelingskriteriet ”laveste pris”. Ved opgaver der overlapper, ved at omfatte rør der både er omfattet af kategori 1 & 2, vil aftalen blive udbudt på kategori 2.
Intern ID 148289
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50514300   Reparation af rørledningssystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  50514300   Reparation af rørledningssystemer, 44164100   Foringsrør, 45232410   Kloakeringsarbejder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren NOVAFOS A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Kategori 2 - Foringer af rør med en diameter større end 300 mm.
Beskrivelse I denne kategori vil der blive udbudt opgaver, hvor rørene der skal arbejdes med, har en diameter større end 300 mm. Kontrakterne vil blive tildelt efter tildelingskriteriet ”laveste pris”.  Ved opgaver der overlapper, ved at omfatte rør der både er omfattet af kategori 1 & 2, vil aftalen blive udbudt på kategori 2.
Intern ID 148290
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50514300   Reparation af rørledningssystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  50514300   Reparation af rørledningssystemer, 44164100   Foringsrør, 45232410   Kloakeringsarbejder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren NOVAFOS A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 8 573 543,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VP VILLY POULSEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 81166
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 302 245,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 81166
Titel Elmevænget, Bagsværd / VP VILLY POULSEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 18/10/2024
Vinder
Officielt navn VP VILLY POULSEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 82524
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 268 390,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 82524
Titel Kramsvad 17-18, Lyngby - Gladsaxe Kommune / VP VILLY POULSEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 22/11/2024
Vinder
Officielt navn VP VILLY POULSEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 82712
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 1 033 903,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 82712
Titel Røntoftevej 1-51, Gentofte / VP VILLY POULSEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 20/01/2025
Vinder
Officielt navn VP VILLY POULSEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 86790
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 553 880,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 86790
Titel Frithjofsvej mv. / VP VILLY POULSEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 05/03/2025
Vinder
Officielt navn VP VILLY POULSEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 88316
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 388 365,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 88316
Titel Stolbergvej, Gentofte / VP VILLY POULSEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 03/04/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VP VILLY POULSEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 78612
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 600 745,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 78612
Titel Banegraven, Frederikssund / VP VILLY POULSEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 08/11/2024
Vinder
Officielt navn VP VILLY POULSEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 79831
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 965 550,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 79831
Titel Farumgårds Allé. Under jernbanen / VP VILLY POULSEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 16/01/2025
Vinder
Officielt navn Per Aarsleff A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 80065
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 299 509,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 80065
Titel Engtoften, Måløv, Ballerup. SBA0055. Ledningsrenovering med foring / Per Aarsleff A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 17/02/2025
Vinder
Officielt navn Per Aarsleff A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 82502
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 170 819,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 82502
Titel Skolevej 12, Gentofte / Per Aarsleff A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 04/12/2024
Vinder
Officielt navn VP VILLY POULSEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 89504
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 673 810,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 89504
Titel Klausdalsbrovej 38. Foringsudbud / VP VILLY POULSEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 29/04/2025
Vinder
Officielt navn Per Aarsleff A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 85661
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 935 617,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 85661
Titel Baunevang, Birkerød / Per Aarsleff A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 12/02/2025
Vinder
Officielt navn Per Aarsleff A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 86455
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 456 970,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 86455
Titel Vejlesøvej, Holte / Per Aarsleff A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 03/04/2025
Vinder
Officielt navn Per Aarsleff A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 89183
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 597 550,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 89183
Titel Strandhøjsvej, Charlottenlund / Per Aarsleff A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 25/04/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn NOVAFOS A/S
Registreringsnummer 31884993
Postadresse Blokken 9, 1.
By Birkerød
Postnummer 3460
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Mikkel Bjerregaard Jensen
E-mail mje@novafos.dk
Telefon +45 44208000
Internetadresse https://www.novafos.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn Per Aarsleff A/S
Registreringsnummer 37542784
Postadresse Hasselager Allé 5
By Viby J
Postnummer 8260
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail mas@aarsleff.com
Telefon +4520263416
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-1004
Officielt navn VP VILLY POULSEN A/S
Registreringsnummer 36502606
Postadresse Holstebrovej 9
By Skjern
Postnummer 6900
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
E-mail dea@villypoulsen.dk
Telefon 61153503
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002, LOT-0001
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 4b1e731f-5789-47bc-921a-534fa40279af   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 07/05/2025   11:18:53 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 296693-2025
EUT-S-nummer 89/2025
Offentliggørelsesdato 08/05/2025

Send til en kollega

0.051