23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Ballerup Kommune

Genudbud af drift, vedligeholdelse og etablering af signalanlæg


Ballerup Kommune

183549-2025 - Resultater
Danmark – Vedligeholdelse af trafikfyr – Genudbud af drift, vedligeholdelse og etablering af signalanlæg
OJ S 57/2025 21/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Ballerup Kommune
E-mail amim@balk.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Genudbud af drift, vedligeholdelse og etablering af signalanlæg
Beskrivelse På vegne af indkøbsfælleskabet ICØ og 4 andre kommuner, udbyder Ballerup kommune udbud af drift, vedligeholdelse og etablering af signalanlæg for følgende 11 kommuner:Ballerup kommuneFredensborg kommuneFuresø kommuneGladsaxe kommuneGribskov kommuneHillerød kommuneHørsholm kommuneRudersdal kommuneGentofte kommune Lyngby-Taarbæk kommuneRødovre kommune
Identifikator for proceduren a4d26c39-b9d3-4ea5-98cd-de6d08db9e15
Tidligere bekendtgørelse b7470298-8a40-4d26-b519-fd774c21db02-01
Intern ID 239079210
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet omfatter drift, vedligeholdelse og etablering af 407 nuværende og fremtidige signalanlæg i 11 kommuner. Signalanlæggende er placeret ved offentlige og private fællesveje.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50232200   Vedligeholdelse af trafikfyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34942100   Signalmaster, 34996100   Trafiksignaler, 45233294   Installation af vejsignaler, 45316200   Installation af signaludstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Genudbud af drift, vedligeholdelse og etablering af signalanlæg
Beskrivelse På vegne af indkøbsfælleskabet ICØ og 4 andre kommuner, udbyder Ballerup kommune udbud af drift, vedligeholdelse og etablering af signalanlæg for følgende 11 kommuner:Ballerup kommuneFredensborg kommuneFuresø kommuneGladsaxe kommuneGribskov kommuneHillerød kommuneHørsholm kommuneRudersdal kommuneGentofte kommune Lyngby-Taarbæk kommuneRødovre kommune
Intern ID 239079210
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50232200   Vedligeholdelse af trafikfyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34942100   Signalmaster, 34996100   Trafiksignaler, 45233294   Installation af vejsignaler, 45316200   Installation af signaludstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her 2x24 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris vægtede 55
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 55
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Organisation og bemanding
Beskrivelse Organisation og bemanding
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Miljø
Beskrivelse Miljø
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 15
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Ballerup Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 110 880 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Swarco Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbuddet fra Swarco Danmark A/S vandt
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 110 880 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 5895142024
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 06/12/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 01/02/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Ballerup Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Ballerup Kommune
Registreringsnummer 58271713
Postadresse Hold-An Vej 7
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Amin Massigeh
E-mail amim@balk.dk
Telefon +45 44772000
Fax +45 44772733
Internetadresse http://www.ballerup.dk
Køberprofil http://www.ballerup.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Swarco Danmark A/S
Registreringsnummer 10970792
Postadresse Tonsbakken 16 - 18
By Skovlunde
Postnummer 2740
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Swarco Danmark A/S
Telefon 36888888
Fax 36888800
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID c6898c39-09f3-488f-9382-e92de273cd1d   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 20/03/2025   13:04:02 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 20/03/2025   13:05:54 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 183549-2025
EUT-S-nummer 57/2025
Offentliggørelsesdato 21/03/2025

Send til en kollega

0.084