1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Egedal Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Bekendtgørelse om kontraktindgåelse ifbm. udbud af service, vedligehold af brand- og varslingsanlæg til Egedal Kommune
Beskrivelse
:
Egedal Kommune har udbudt en kontrakt om udførelse af serviceeftersyn og vedligehold af brandalarm- og varslingsanlæg, inkl. levering af nødvendige reservedele. De nævnte anlæg er alle installeret i offentlige bygninger i Egedal Kommune, eksempelvis skoler, daginstitutioner, Rådhus m.v. hvorfor kontrakten forudsætter et tæt samarbejde mellem Ordregivers sikringsafdeling og serviceleverandøren.Den udbudte kontrakt omfatter følgende ydelser:Det årlige lovpligtige serviceeftersyn for kommunens brandalarmanlæg med tilknyttede varslingsanlæg og ABDL døre inkl. nødvendige reservedele. Egedal Kommune har i dag installeret henholdsvis MX 4000, MX 5000, samt fdp systemer og der henvises til Bilag A Anlægsoversigt, for en beskrivelse af hvilken type af anlæg, som der er installeret i den pågældende bygning.Akut service, samt beredskab for udbedring af fejl på anlæg, inkl. nødvendige reservedele.Ombygninger, nedtagninger og udvidelser på anlæg, inkl. nødvendige reservedele.De årlige lovpligtige inspektioner af anlæggene udføres af tredjemand og er ikke en del af dette udbud.Der henvises til kravspecifikationen i kapitel 2 og udkast til kontrakt i kapitel 3 for nærmere beskrivelse af krav og vilkår til udførelse af opgaven. Egedal Kommune har i dag installeret henholdsvis MX 4000, MX 5000, samt fdp systemer installeret på ca. 54 adresser i Egedal Kommune.
Identifikator for proceduren
:
95b3a0bc-c291-4b73-b7bb-feb8d7f08d8a
Tidligere bekendtgørelse
:
115ca347-f870-46b2-b35c-92596c1d0086-01
Intern ID
:
24/3324
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet blev gennemført som et offentligt udbud i henhold til § 56 i LBK nr. 10 af 06/01/2023 (herefter udbudsloven). Der blev udbudt én samlet kontrakt, som tildeles efter tildelingskriteriet ”Pris” jævnfør udbudslovens § 162 stk.1 nr. 1. Det betyder at der alene konkurreres på de priser, som afgives i tilbuddet.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
50710000
Reparation og vedligeholdelse af elektriske og mekaniske installationer i bygninger
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
31625000
Tyverialarmer og brandalarmer,
31625100
Branddetektionssystemer,
31625200
Brandalarmsystemer,
45312100
Installation af brandalarmsystem,
45343000
Installationer til brandsikring
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Ydelsen skal udføres på en række forskellige kommunale adresser der ligger spredt i Egedal Kommune. Ydelsen udføres således inden for kommunegrænsen i Egedal Kommune.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
8 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud, skal dokumentere, at denne ikke er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund. For virksomheder der er etableret i Danmark gøres dette ved fremlæggelse af en serviceattest der er udstedt mindre end 6 måneder før tilbudsfristens udløb. For udenlandske virksomheder kan dokumentation være uddrag fra relevant register, certifikater eller tilsvarende dokument(er) udstedt af kompetent myndighed, der viser at tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde. Udsteder det pågældende land ikke de nævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke alle de nævnte tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der anvendes tro-og love, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Ordregiver kan til enhver tid kræve at en tilbudsgiver dokumenterer ikke at være omfattet af et eller flere af de forhold der fremgår af artikel 5 k i RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 af. 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Ordregiver vil inden tildeling af kontrakten, påse at den tilbudsgiver der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud fremlægger dokumentation for dette ved at udfylde og underskrive den i udbudsmaterialet vedlagte erklæring (bilag F - erklæring vedrørende forordning 2022/576). Som endelig dokumentation for opfyldelse af egnethed til udøvelse af det pågældende erhverv, skal Tilbudsgiver, efter anmodning, fremsende kopi af certifikater, hvoraf det fremgår at tilbudsgiver er indehaver af de ovenfor nævnte certifikater eller henvise til DBI liste over Godkendte virksomheder, hvoraf det fremgår at tilbudsgiver er i besiddelse af de beskrevne certificeringer. Inden tildeling af kontrakten vil Ordregiver påse at tilbudsgiveren der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud fremlægger nævnte dokumentation. Som endelig dokumentation for opfyldelse af mindstekravene til økonomisk og finansiel formåen jævnfør nærværende bekendtgørelses afsnit om deltagelse og udbudsbetingelsernes afsnit 1.6.2 skal Tilbudsgiver fremlægge årsregnskab eller uddrag heraf for det seneste disponible regnskabsår, hvoraf det ovenfor efterspurgte nøgletal fremgår. En tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som ordregiveren vurderer passende, hvis tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge den efterspurgte dokumentation. Den i ESPD oplyste referenceliste anses, som værende den endelig dokumentation for opfyldelse af mindstekrav til teknisk- og faglig formåen jævnfør også udbudsbetingelsernes afsnit 1.6.3 og nærværende bekendtgørelse afsnit om deltagelse.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Bekendtgørelse om kontraktindgåelse ifbm. udbud af service, vedligehold af brand- og varslingsanlæg til Egedal Kommune
Beskrivelse
:
Egedal Kommune har udbudt en kontrakt om udførelse af serviceeftersyn og vedligehold af brandalarm- og varslingsanlæg, inkl. levering af nødvendige reservedele. De nævnte anlæg er alle installeret i offentlige bygninger i Egedal Kommune, eksempelvis skoler, daginstitutioner, Rådhus m.v. hvorfor kontrakten forudsætter et tæt samarbejde mellem Ordregivers sikringsafdeling og serviceleverandøren.Den udbudte kontrakt omfatter følgende ydelser:Det årlige lovpligtige serviceeftersyn for kommunens brandalarmanlæg med tilknyttede varslingsanlæg og ABDL døre inkl. nødvendige reservedele. Egedal Kommune har i dag installeret henholdsvis MX 4000, MX 5000, samt fdp systemer og der henvises til Bilag A Anlægsoversigt, for en beskrivelse af hvilken type af anlæg, som der er installeret i den pågældende bygning.Akut service, samt beredskab for udbedring af fejl på anlæg, inkl. nødvendige reservedele.Ombygninger, nedtagninger og udvidelser på anlæg, inkl. nødvendige reservedele.De årlige lovpligtige inspektioner af anlæggene udføres af tredjemand og er ikke en del af dette udbud.Der henvises til kravspecifikationen i kapitel 2 og udkast til kontrakt i kapitel 3 for nærmere beskrivelse af krav og vilkår til udførelse af opgaven. Egedal Kommune har i dag installeret henholdsvis MX 4000, MX 5000, samt fdp systemer installeret på ca. 54 adresser i Egedal Kommune.
Intern ID
:
24/3324
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
50710000
Reparation og vedligeholdelse af elektriske og mekaniske installationer i bygninger
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
31625000
Tyverialarmer og brandalarmer,
31625100
Branddetektionssystemer,
31625200
Brandalarmsystemer,
45312100
Installation af brandalarmsystem,
45343000
Installationer til brandsikring
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Ydelsen skal udføres på en række forskellige kommunale adresser der ligger spredt i Egedal Kommune. Ydelsen udføres således inden for kommunegrænsen i Egedal Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
8 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser
:
ID for den foregående bekendtgørelse
:
550430-2024
Yderligere oplysninger
:
Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud, skal dokumentere, at denne ikke er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund. For virksomheder der er etableret i Danmark gøres dette ved fremlæggelse af en serviceattest der er udstedt mindre end 6 måneder før tilbudsfristens udløb. For udenlandske virksomheder kan dokumentation være uddrag fra relevant register, certifikater eller tilsvarende dokument(er) udstedt af kompetent myndighed, der viser at tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde. Udsteder det pågældende land ikke de nævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke alle de nævnte tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der anvendes tro-og love, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Ordregiver kan til enhver tid kræve at en tilbudsgiver dokumenterer ikke at være omfattet af et eller flere af de forhold der fremgår af artikel 5 k i RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 af. 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Ordregiver vil inden tildeling af kontrakten, påse at den tilbudsgiver der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud fremlægger dokumentation for dette ved at udfylde og underskrive den i udbudsmaterialet vedlagte erklæring (bilag F - erklæring vedrørende forordning 2022/576). Som endelig dokumentation for opfyldelse af egnethed til udøvelse af det pågældende erhverv, skal Tilbudsgiver, efter anmodning, fremsende kopi af certifikater, hvoraf det fremgår at tilbudsgiver er indehaver af de ovenfor nævnte certifikater eller henvise til DBI liste over Godkendte virksomheder, hvoraf det fremgår at tilbudsgiver er i besiddelse af de beskrevne certificeringer. Inden tildeling af kontrakten vil Ordregiver påse at tilbudsgiveren der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud fremlægger nævnte dokumentation. Som endelig dokumentation for opfyldelse af mindstekravene til økonomisk og finansiel formåen jævnfør nærværende bekendtgørelses afsnit om deltagelse og udbudsbetingelsernes afsnit 1.6.2 skal Tilbudsgiver fremlægge årsregnskab eller uddrag heraf for det seneste disponible regnskabsår, hvoraf det ovenfor efterspurgte nøgletal fremgår. En tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som ordregiveren vurderer passende, hvis tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge den efterspurgte dokumentation. Den i ESPD oplyste referenceliste anses, som værende den endelig dokumentation for opfyldelse af mindstekrav til teknisk- og faglig formåen jævnfør også udbudsbetingelsernes afsnit 1.6.3 og nærværende bekendtgørelse afsnit om deltagelse.
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier
:
Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
Socialt mål, som fremmes
:
Beskæftigelsesmuligheder for langtidsledige, dårligt stillede personer og/eller for personer med handicap
5.1.8.
Tilgængelighedskriterier
Der er ikke anvendt kriterier vedrørende adgangsmuligheder for personer med handicap, fordi udbuddet ikke er beregnet til at blive anvendt af fysiske personer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
PRIS
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud blev identificeret på baggrund af tildelingskriteriet "Pris". Dvs. konkurrencen blev afgjort på baggrund af den tilbudte pris.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Egedal Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Egedal Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Egedal Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Egedal Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Egedal Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
6 186 334,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Tele-Control A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tele-Control A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
819 661,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Kontrakt om service, vedligehold af brand og varslingsanlæg
Titel
:
Kontrakt om service, vedligehold af brand- og varslingsanlæg
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
08/11/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
22/11/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Egedal Kommune
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
:
Officielt navn
:
Andersen & Heegaard El A/S
Officielt navn
:
Dahl Service ApS
Officielt navn
:
Falck Danmark A/S
Officielt navn
:
JAMO Sikring A/S
Officielt navn
:
SIF GRUPPEN A/S
Officielt navn
:
ELCON A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
7
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
819 661,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
1 502 035,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Egedal Kommune
Registreringsnummer
:
29188386
Postadresse
:
Dronning Dagmars Vej 200
By
:
Ølstykke
Postnummer
:
3650
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Jura & Udbud
Telefon
:
+4572596219
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Fax
:
+45 33307799
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Tele-Control A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed
Registreringsnummer
:
33050763
Postadresse
:
Industrivej 21
By
:
Slangerup
Postnummer
:
3550
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Tele-Control A/S
Telefon
:
70404048
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
Vinderen er noteret på et reguleret marked
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Andersen & Heegaard El A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Lille virksomhed
Registreringsnummer
:
39767376
By
:
Brøndby
Postnummer
:
2605
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
39296333
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Dahl Service ApS
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
39557266
By
:
Rødovre
Postnummer
:
2610
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
39770202
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Falck Danmark A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Registreringsnummer
:
16271241
By
:
København SV
Postnummer
:
2450
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
70102031
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
JAMO Sikring A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Lille virksomhed
Registreringsnummer
:
29540209
By
:
Rødovre
Postnummer
:
2610
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
43447070
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0009
Officielt navn
:
SIF GRUPPEN A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Registreringsnummer
:
46379918
By
:
Søborg
Postnummer
:
2860
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
39750750
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0010
Officielt navn
:
ELCON A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Registreringsnummer
:
10074185
By
:
Brabrand
Postnummer
:
8220
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
7266702
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0011
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
fd1469b5-6739-4774-9bf3-ca6de262ebca
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
25/11/2024
12:02:12 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
25/11/2024
12:42:38 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
721338-2024
EUT-S-nummer
:
230/2024
Offentliggørelsesdato
:
26/11/2024