23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.10.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

Offentligt udbud af Rammeaftale for indkøb af Hårde Hvidevarer og andre husholdningsartikler


Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

641446-2024 - Resultater
Danmark – Husholdningsapparater – Offentligt udbud af Rammeaftale for indkøb af Hårde Hvidevarer og andre husholdningsartikler
OJ S 207/2024 23/10/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
E-mail fes-ujs07@mil.dk
Køberens retlige status : Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Forsvarsområdet
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Offentligt udbud af Rammeaftale for indkøb af Hårde Hvidevarer og andre husholdningsartikler
Beskrivelse Ejendomsstyrelsen er ansvarlig for at vedligeholde en stor og omfangsrig bygningsmasse, hvortil der jævnligt er behov for at indkøbe hårde hvidevarer og diverse husholdningsmaskiner. Ejendomsstyrelsens bygningsmasse består dels af beboelsesejendomme, som primært er beliggende i København, og dels af Forsvarets etablissementer i hele landet. Behovet for hårde hvidevarer samt diverse husholdningsmaskiner er ligeligt fordelt mellem beboelsesejendomme og etablissementer. Ejendomsstyrelsen udbyder som følge heraf en rammeaftale vedrørende indkøb af hårde hvidevarer samt diverse husholdningsmaskiner (herefter ”Rammeaftalen”), som har til formål at dække Ejendomsstyrelsens løbende behov for indkøb af hårde hvidevarer og andre husholdningsartikler til Forsvarsministeriets og underliggende myndigheders bygninger. Rammeaftalen omfatter desuden indkøb af en række serviceydelser, såsom levering, montering, opbæring, bortskaffelse, eftersyn, garantieftersyn samt reparation. Ejendomsstyrelsen har til hensigt at tildele Rammeaftalen til én leverandør. Rammeaftalen har en ordinær løbetid på to år. Ejendomsstyrelsen har dog mulighed for af flere omgange at forlænge Rammeaftalen med op til yderligere to år (dog maksimalt 12 måneder pr. forlængelse). Rammeaftalen vurderes at have en årlig estimeret værdi på DKK 3,00 mio. Det vil sige, at Rammeaftalens samlede estimerede værdi over en fireårig aftaleperiode er DKK 12,00 mio. Rammeaftalens samlede maksimale værdi over en fireårig aftaleperiode er DKK 24,00 mio. Rammeaftalens maksimale værdi er blandt andet fastsat ud fra, at det kommende aktivitetsniveau på Forsvarets område endnu ikke kendes. Det kommende aktivitetsniveau kan nemlig have (væsentlig) betydning for Ejendomsstyrelsens behov for indkøb af hårde hvidevarer og andre husholdningsprodukter. I den forbindelse kan det eksempelvis anføres, at det ikke kan afvises, at der i kommende (del)forlig træffes politisk beslutning om opførelse af flere bygninger, herunder belægningsstuer og lignende samt opførelse af flere lejemål, hvor indkøb af hårde hvidevarer er nødvendigt. Derudover drøftes det, hvorvidt der skal gennemføres en ydereligere etape vedrørende renovering af Nyboder (Etape 3) og en generel udvidelse af vaskefaciliteter til værnepligtige, som også kan have betydning for den mængde af hårde hvidevarer, som Ejendomsstyrelsen har behov for at købe i henhold til Rammeaftalen.
Identifikator for proceduren 40c95e59-3884-4b8f-95e1-756a962c4c0c
Tidligere bekendtgørelse : 59e604ad-26f4-45f0-8438-8ca06eaaf6db-01
Intern ID 2023/01243
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet afholdes som et offentligt udbud efter reglerne i udbudslovens afsnit II. Udbudsprocessen består således udelukkende af en tilbudsfase. Udbudsprocessen er struktureret i følgende, overordnede dele: • Udarbejdelse og indlevering af tilbud: Tilbudsgiver udarbejder sit tilbud på baggrund af udbudsmaterialet og afgiver tilbud inden tilbudsfristens udløb. Tilbudsgiver har i denne periode mulighed for at stille skriftlige spørgsmål. • Vurdering af tilbuddene: Ejendomsstyrelsen påbegynder vurderingen af tilbuddene umiddelbart efter, at disse åbnes. Vurderingen af tilbuddene foretages af Ejendomsstyrelsen i overensstemmelse med de angivne tildelingskriterier. • Tildeling af Rammeaftalen: Før Ejendomsstyrelsen træffer endelig beslutning om tildeling af Rammeaftalen, skal Ejendomsstyrelsen kræve, at de tilbudsgivere, som Ejendomsstyrelsen har til hensigt at tildele Rammeaftalen, fremlægger dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i deres respektive fælles europæiske udbudsdokumenter (ESPD). Når Ejendomsstyrelsen har modtaget dokumentation og truffet endelig beslutning om tildeling af Rammeaftalen, underrettes samtlige tilbudsgivere herom. Rammeaftalen anses først for indgået, når aftalen er underskrevet af begge parter. Rammeaftalen kan ikke underskrives før udløbet af standstill-perioden på 10 kalenderdage.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 39700000   Husholdningsapparater
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 39710000   Elektriske husholdningsapparater, 39711000   Elektriske husholdningsapparater til tilberedning af fødevarer, 39711100   Køleskabe og frysebokse, 39711120   Frysere, 39711122   Husholdningsfrysere, 39711123   Skabsfrysere, 39711130   Køleskabe, 39711300   Elektrotermiske apparater, 39711310   Elektriske kaffemaskiner, 39711320   Elektriske temaskiner, 39711360   Ovne, 39711361   Elektriske ovne, 39711362   Mikrobølgeovne, 39711400   Risteovne, kogeplader, varmeplader og kogespiraler, 39711420   Kogeplader, 39713000   Elektriske husholdningsapparater til rengøring; strygejern, 39713100   Opvaskemaskiner, 39713200   Vaske- og tørremaskiner til tøj, 39713210   Vaske-/tørremaskiner, 39714000   Emhætter, af ventilatortypen eller med recirkulation, 42716000   Vaskerimaskiner, rensemaskiner og tørremaskiner, 50532000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske maskiner, apparater og tilhørende udstyr, 51500000   Installation af maskiner og udstyr, 51510000   Installation af maskiner og udstyr til almene formål
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 24 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger 1) Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, Ethics. For adgang til udbudsmaterialet skal tilbudsgiver være registreret som bruger. Registrering er vederlagsfri. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan Ethics support kontaktes. Se: https://mercell.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/3. 2) Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være gældende. Det samme gør sig gældende, såfremt tilbudsgiver har uploaded flere tilbud. 3) Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem, Ethics. Det er tilbudsgivers ansvar at holde sig opdateret om eventuelle offentliggørelser på Ethics. 4) Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudsloven §§ 134a, 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens § 137, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudsloven § 138. 5) Før ordregivers beslutning om tildeling af rammeaftalen, skal ordregiver kræve, at den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele rammeaftalen, fremlægger dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument, jf. udbudslovens § 159, stk. 2. Tilbudsgiver skal have en passende frist til fremlæggelse af dokumentationen. Dokumentationen vedrører de i udbudsbekendtgørelsen stillede krav til tilbudsgivernes personlige og økonomiske forhold. Ud over de i pkt. 5.1.9 nævnte krav til dokumentation for økonomisk og finansiel formåen kræves: — serviceattest eller anden dokumentation, jf. udbudsloven § 153, stk. 1 og 2. Dokumentationen skal være udstedt inden for de seneste 6 måneder før tilbudsfristen — Støtteerklæring, såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen — Konsortieerklæring, såfremt tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder. Ordregiver forbeholder sig ligeledes ret til på ethvert tidspunkt i udbudsproceduren at indhente ovennævnte dokumentation, såfremt dette vurderes nødvendigt for, at proceduren gennemføres korrekt, jf. udbudsloven § 151, stk. 2 Med henvisning til Rammeaftalens afsnit 17.2, fremhæves Rammeaftalens regulering og sanktionering af russisk involvering. EU har indført forbud mod at tildele kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til virksomheder med russisk involvering, der overskrider grænserne herfor, jf. artikel 5k i Rådets Forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833 /2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Inden tildeling af Rammeaftalen, skal den tilbudsgiver, Ejendomsstyrelsen påtænker at tildele Rammeaftalen indsende udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring om, at der ikke er nogen russisk involvering i Rammeaftalen, der overskrider grænserne fastsat i artikel 5k i Rådets Forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Tro- og loveerklæringen i Udbudsbilag 3 er dokumentation på overholdelse af Rammeaftalens afsnit 17.2. Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) skal hver enkelt deltager i sammenslutningen afgive tro- og erklæringen. Støttende enheder og underleverandører skal ikke afgive tro- og loveerklæring, jf. Udbudsbilag 3, eftersom tilbudsgiverens tro- og loveerklæring rummer erklæring vedrørende støttende enheders og underleverandørers forhold. Udbudsmaterialet indeholder en skabelon til tro- og loveerklæringen i Udbudsbilag 3, som skal benyttes. Tilbudsgivere opfordres til at indsende udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring i forbindelse med aflevering af tilbuddet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Offentligt udbud af Rammeaftale for indkøb af Hårde Hvidevarer og andre husholdningsartikler
Beskrivelse : Ejendomsstyrelsen er ansvarlig for at vedligeholde en stor og omfangsrig bygningsmasse, hvortil der jævnligt er behov for at indkøbe hårde hvidevarer og diverse husholdningsmaskiner. Ejendomsstyrelsens bygningsmasse består dels af beboelsesejendomme, som primært er beliggende i København, og dels af Forsvarets etablissementer i hele landet. Behovet for hårde hvidevarer samt diverse husholdningsmaskiner er ligeligt fordelt mellem beboelsesejendomme og etablissementer. Ejendomsstyrelsen udbyder som følge heraf en rammeaftale vedrørende indkøb af hårde hvidevarer samt diverse husholdningsmaskiner (herefter ”Rammeaftalen”), som har til formål at dække Ejendomsstyrelsens løbende behov for indkøb af hårde hvidevarer og andre husholdningsartikler til Forsvarsministeriets og underliggende myndigheders bygninger. Rammeaftalen omfatter desuden indkøb af en række serviceydelser, såsom levering, montering, opbæring, bortskaffelse, eftersyn, garantieftersyn samt reparation. Ejendomsstyrelsen har til hensigt at tildele Rammeaftalen til én leverandør. Rammeaftalen har en ordinær løbetid på to år. Ejendomsstyrelsen har dog mulighed for af flere omgange at forlænge Rammeaftalen med op til yderligere to år (dog maksimalt 12 måneder pr. forlængelse). Rammeaftalen vurderes at have en årlig estimeret værdi på DKK 3,00 mio. Det vil sige, at Rammeaftalens samlede estimerede værdi over en fireårig aftaleperiode er DKK 12,00 mio. Rammeaftalens samlede maksimale værdi over en fireårig aftaleperiode er DKK 24,00 mio. Rammeaftalens maksimale værdi er blandt andet fastsat ud fra, at det kommende aktivitetsniveau på Forsvarets område endnu ikke kendes. Det kommende aktivitetsniveau kan nemlig have (væsentlig) betydning for Ejendomsstyrelsens behov for indkøb af hårde hvidevarer og andre husholdningsprodukter. I den forbindelse kan det eksempelvis anføres, at det ikke kan afvises, at der i kommende (del)forlig træffes politisk beslutning om opførelse af flere bygninger, herunder belægningsstuer og lignende samt opførelse af flere lejemål, hvor indkøb af hårde hvidevarer er nødvendigt. Derudover drøftes det, hvorvidt der skal gennemføres en ydereligere etape vedrørende renovering af Nyboder (Etape 3) og en generel udvidelse af vaskefaciliteter til værnepligtige, som også kan have betydning for den mængde af hårde hvidevarer, som Ejendomsstyrelsen har behov for at købe i henhold til Rammeaftalen.
Intern ID : 2023/01243
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 39700000   Husholdningsapparater
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 39710000   Elektriske husholdningsapparater, 39711000   Elektriske husholdningsapparater til tilberedning af fødevarer, 39711100   Køleskabe og frysebokse, 39711120   Frysere, 39711122   Husholdningsfrysere, 39711123   Skabsfrysere, 39711130   Køleskabe, 39711300   Elektrotermiske apparater, 39711310   Elektriske kaffemaskiner, 39711320   Elektriske temaskiner, 39711360   Ovne, 39711361   Elektriske ovne, 39711362   Mikrobølgeovne, 39711400   Risteovne, kogeplader, varmeplader og kogespiraler, 39711420   Kogeplader, 39713000   Elektriske husholdningsapparater til rengøring; strygejern, 39713100   Opvaskemaskiner, 39713200   Vaske- og tørremaskiner til tøj, 39713210   Vaske-/tørremaskiner, 39714000   Emhætter, af ventilatortypen eller med recirkulation, 42716000   Vaskerimaskiner, rensemaskiner og tørremaskiner, 50532000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske maskiner, apparater og tilhørende udstyr, 51500000   Installation af maskiner og udstyr, 51510000   Installation af maskiner og udstyr til almene formål
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Rammeaftalen har en ordinær løbetid på to år. Ejendomsstyrelsen har dog mulighed for af flere omgange at forlænge Rammeaftalen med op til yderligere to år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 24 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : 1) Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, Ethics. For adgang til udbudsmaterialet skal tilbudsgiver være registreret som bruger. Registrering er vederlagsfri. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan Ethics support kontaktes. Se: https://mercell.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/3. 2) Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være gældende. Det samme gør sig gældende, såfremt tilbudsgiver har uploaded flere tilbud. 3) Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem, Ethics. Det er tilbudsgivers ansvar at holde sig opdateret om eventuelle offentliggørelser på Ethics. 4) Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudsloven §§ 134a, 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens § 137, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudsloven § 138. 5) Før ordregivers beslutning om tildeling af rammeaftalen, skal ordregiver kræve, at den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele rammeaftalen, fremlægger dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument, jf. udbudslovens § 159, stk. 2. Tilbudsgiver skal have en passende frist til fremlæggelse af dokumentationen. Dokumentationen vedrører de i udbudsbekendtgørelsen stillede krav til tilbudsgivernes personlige og økonomiske forhold. Ud over de i pkt. 5.1.9 nævnte krav til dokumentation for økonomisk og finansiel formåen kræves: — serviceattest eller anden dokumentation, jf. udbudsloven § 153, stk. 1 og 2. Dokumentationen skal være udstedt inden for de seneste 6 måneder før tilbudsfristen — Støtteerklæring, såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen — Konsortieerklæring, såfremt tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder. Ordregiver forbeholder sig ligeledes ret til på ethvert tidspunkt i udbudsproceduren at indhente ovennævnte dokumentation, såfremt dette vurderes nødvendigt for, at proceduren gennemføres korrekt, jf. udbudsloven § 151, stk. 2 Med henvisning til Rammeaftalens afsnit 17.2, fremhæves Rammeaftalens regulering og sanktionering af russisk involvering. EU har indført forbud mod at tildele kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til virksomheder med russisk involvering, der overskrider grænserne herfor, jf. artikel 5k i Rådets Forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833 /2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Inden tildeling af Rammeaftalen, skal den tilbudsgiver, Ejendomsstyrelsen påtænker at tildele Rammeaftalen indsende udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring om, at der ikke er nogen russisk involvering i Rammeaftalen, der overskrider grænserne fastsat i artikel 5k i Rådets Forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Tro- og loveerklæringen i Udbudsbilag 3 er dokumentation på overholdelse af Rammeaftalens afsnit 17.2. Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) skal hver enkelt deltager i sammenslutningen afgive tro- og erklæringen. Støttende enheder og underleverandører skal ikke afgive tro- og loveerklæring, jf. Udbudsbilag 3, eftersom tilbudsgiverens tro- og loveerklæring rummer erklæring vedrørende støttende enheders og underleverandørers forhold. Udbudsmaterialet indeholder en skabelon til tro- og loveerklæringen i Udbudsbilag 3, som skal benyttes. Tilbudsgivere opfordres til at indsende udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring i forbindelse med aflevering af tilbuddet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Rammeaftalen tildeles den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Registreringsnummer : ORG-38683470
Postadresse : Arsenalvej 55    
By : Hjørring
Postnummer : 9800
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Jonas Nielsen
E-mail : fes-ujs07@mil.dk
Telefon : 72813703
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 7d5c0299-2f0e-4bec-917c-f009609f29b5   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 22/10/2024   08:48:00 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 22/10/2024   09:47:03 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 641446-2024
EUT-S-nummer : 207/2024
Offentliggørelsesdato : 23/10/2024

Send til en kollega

0.048