23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
27.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Middelfart Kommune

Tilbudsindhentning på køb og drift af ladeanlæg i parkeringshus i Middelfart Kommune


Middelfart Kommune

OpgavebeskrivelseTilbudsindhentningen omfatter køb samt efterfølgende drift (koncession).af eksisterende ladeanlæg med 11 offentligt tilgængelige ladepunkter beliggende i parkeringshuset i Havnegade 2, 5500 Middelfart.
Annonceret27. september 2024 08:10:49 CEST
Deadline29. oktober 2024 23:59:00 CET
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeTjenesteydelser
UdbudsformAndet
CPV kode98351100, 31000000, 31600000, 31610000, 51110000, 51112000, 98351000, 98350000
MyndighedstypeKommune

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttps://www.ethics.dk/ethics/ca#/tender/ae629878-4b9a-4295-a017-ae2a42477f9b/home

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierLaveste pris
Uddybning af tildelingskriterierKontrakten vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af højeste pris.
Udvælgelseskriterier- Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske og de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens §§135-137
- Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i det seneste disponible regnskabsår
- Tilbudsgiver skal angive minimum 2 referencer, der dokumenterer erfaring med drift af ladepunkter inden for de seneste 3 år

Ovenstående oplysninger skal tilbudsgiver angive i ESPD'ets afsnit "Udvælgelse".

Kontaktperson

NavnLiw Kjerstine Bülow-Conradsen
Telefon+45 88885032
E-mailliw.conradsen@middelfart.dk

Ordregiver

NavnMiddelfart Kommune
AdresseNytorv 9
5500 Middelfart
DK
Telefon+45 88885032
E-mailliw.conradsen@middelfart.dk
WWWhttps://middelfart.dk/

Modtager af tilbud

NavnMiddelfart Kommune

Kommentarer

Kommentarer til ændringer
[27-09-2024 08:10:49]

Send til en kollega

0.046