23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.04.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Evida Service A/S - STIN

Udbud af værktøj og værnemidler


Evida Service A/S - STIN

214972-2024 - Resultater
Danmark – Håndværktøj – Udbud af værktøj og værnemidler
OJ S 72/2024 11/04/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Evida Service A/S - STIN
Den ordregivende enheds aktiviteter : Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Udbud af værktøj og værnemidler
Beskrivelse : Evida har behov for at indkøbe håndværktøj og værnemidler (sikkerhedsudstyr) til brug for særligt de udkørende teknikere. Formålet med udbuddet er at sikre Evida værktøj og værnemidler, som er egnet til professionel brug og derfor er af god og holdbar kvalitet. Herunder er et mål at sikre ensartethed og kompatibilitet i indkøb på tværs af Evidas organisation, samt reducere transaktionsomkostninger og unødigt ressourceforbrug i forbindelse med indkøbsprocessen.
Identifikator for proceduren : 5d2e88f7-d9de-4d2d-91e4-93ff5c4089f1
Tidligere bekendtgørelse : a20ff65d-e292-4236-b0a6-26ecbcc1186c-01
Intern identifikator : Udbud af værktøj og værnemidler
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
Hovedpunkterne i proceduren : Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, efter direktiv 2014/25/EU (forsyningsvirksomhedsdirektivet), hvilket betyder, at alle virksomheder, der opfylder egnethedskrav og mindstekrav vil have mulighed for at afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 44511000   Håndværktøj
Yderligere klassificering   ( cpv ): 18142000   Sikkerhedsvisirer, 18424000   Handsker, 18444100   Sikkerhedshovedbeklædning, 44000000   Byggekonstruktioner og -materialer; andre byggevarer (undtagen elapparatur), 44510000   Værktøj, 44512000   Diverse håndværktøj
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Evida Service A/S er beliggende i Vestjylland men udførelsesstedet er hele Danmark
2.1.3.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi : 4 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0000
Titel : Udbud af værktøj og værnemidler
Beskrivelse : Evida har behov for at indkøbe håndværktøj og værnemidler (sikkerhedsudstyr) til brug for særligt de udkørende teknikere. Formålet med udbuddet er at sikre Evida værktøj og værnemidler, som er egnet til professionel brug og derfor er af god og holdbar kvalitet. Herunder er et mål at sikre ensartethed og kompatibilitet i indkøb på tværs af Evidas organisation, samt reducere transaktionsomkostninger og unødigt ressourceforbrug i forbindelse med indkøbsprocessen.
Intern identifikator : Udbud af værktøj og værnemidler
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 44511000   Håndværktøj
Yderligere klassificering   ( cpv ): 18142000   Sikkerhedsvisirer, 18424000   Handsker, 18444100   Sikkerhedshovedbeklædning, 44000000   Byggekonstruktioner og -materialer; andre byggevarer (undtagen elapparatur), 44510000   Værktøj, 44512000   Diverse håndværktøj
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Evida Service A/S er beliggende i Vestjylland men udførelsesstedet er hele Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 48   Måned
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Rammeaftalen kan forlænges på samme vilkår af 2 gange i op til 24 måneder ad gangen.
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi : 4 000 000,00   DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Med hensyn til det økonomiske underkriterie ”Pris” vil hvert tilbud blive tildelt point i henhold til en økonomisk ramme. Vurderingen vil blive foretaget på baggrund af en evalueringsteknisk pris, som opgøres som anført i punkt 2.2 i Bilag A - Tilbudsevaluering. Den økonomisk ramme udgør laveste pris + 50 %.Det konditionsmæssige tilbud med den laveste evalueringstekniske pris tildeles det højeste antal point på pointskalaen (maksimumpoint = 10).Tilbud med en evalueringsteknisk pris, der præcis svarer til den økonomiske ramme (laveste pris + 50 %) eller overstiger denne ramme, tildeles det mindste antal point på pointskalaen (minimumpoint = 1).Tilbud med en evalueringsteknisk pris, der ligger inden for den økonomiske ramme, tildeles point ved lineær interpolation: Point ved lineær interpolation=Maksimumpoint-(((maksimumpoint-minimumpoint)) /hældningsgrad)*((tilbuddets pris-laveste pris))/(laveste pris) I formlen er tilbuddets pris udtryk for den evalueringstekniske pris på det pågældende tilbud, der ved brug af formlen tildeles point ved lineær interpolation, laveste pris er udtryk for den evalueringstekniske pris på det konditionsmæssige tilbud med den laveste pris, og hældningsgrad er udtryk for det tillæg til laveste pris, som den økonomiske ramme er baseret på. Maksimumspoint svarer til 10 point, mens minimumspoint svarer til 1 point. Tilbud med en evalueringsteknisk pris, der ligger uden for den økonomiske ramme, tildeles 1 point, dog gælder pkt. 2.3.1. i Bilag A - Tilbudsevaluering. Hvis det konstateres, at den samlede evalueringspris i halvdelen eller flere af de konditionsmæssige tilbud er højere end ”laveste samlede evalueringspris” plus 50 %, fastsættes hældningsgraden i stedet til 75 %. Således tildeles en samlet evalueringspris, der svarer til ”laveste samlede evalueringspris” plus 75 % eller derover tildeles 1 point. Hvis det konstateres, at den samlede evalueringspris i halvdelen eller flere af de konditionsmæssige tilbud er højere end ”laveste samlede evalueringspris” plus 75 %, fastsættes hældningsgraden i stedet til 100 %. Således tildeles en samlet evalueringspris, der svarer til ”laveste samlede evalueringspris” plus 100 % eller derover 1 point. Til brug for evalueringen af tilbuddet i forhold til underkriteriet ”Pris” skal tilbudsgiver udfylde minimum 95 % af det samlede antal varelinjer i Tilbudslisten og minimum 75 % af de efterspurgte varelinjer under hver produktkategori i Tilbudslisten. Tilbudsgivers evalueringsteknisk pris udregnes som summen af evalueringspriserne for de enkelte varelinjer. Se Bilag A - Tilbudsevaluering for yderligere ift. udfyldelse af tilbudslisten.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Beskrivelse af tildelingskriterier (dansk): Underkriteriet ”Kvalitet” består af følgende fire delkriterier angivet med deres respektive vægtning: • Teknisk support/rådgivning til værktøj 10 % • Brugervenlighed af bestillingsportal 30 % • Spredning af butikker 30 % • Løsningsbeskrivelse for godkendelsesflow 30 % Underkriteriet ”Kvalitet” bliver bedømt som summen af den pointscore, der gives til de enkelte delkriterier multipliceret med deres respektive vægtning. Med hensyn til de kvalitative delkriterier “Teknisk support/rådgivning til værktøj”, ” Brugervenlighed af bestillingsportal”, ”Spredning af butikker” samt ” Løsningsbeskrivelse for godkendelsesflow” vil hvert tilbud blive tildelt point i henhold til en kvalitativ bedømmelse. Den kvalitative bedømmelse vil blive foretaget for hvert delkriterie. Den kvalitative bedømmelse vil blive foretaget i overensstemmelse med evalueringsgrundlaget, der knytter sig til det pågældende delkriterie, som er angivet i Bilag A - Tilbudsevaluering, punkt 1
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Evida Service A/S - STIN
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten : Evida Service A/S - STIN
Organisation, der udfører betalingen : Evida Service A/S - STIN
Organisation, der undertegner kontrakten : Evida Service A/S - STIN
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse : 2 865 242,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0000
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 4 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 3 600 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Sanistål A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Sanistål A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0000
Værdien af resultatet : 2 865 242,00   DKK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten : Rammeaftale vedr. udbud af værktøj og værnemidler til Evida Service A/S
Titel : Rammeaftale vedr. udbud af værktøj og værnemidler til Evida Service A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 27/02/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 25/03/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Organisation, der undertegner kontrakten : Evida Service A/S - STIN
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Evida Service A/S - STIN
Registreringsnummer : 40318941
Afdeling : STIN
Postadresse : Vognmagervej 14    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Elisabeth Hansen
E-mail : udbud@evida.dk
Telefon : +45 77899000
Køberprofil : http://www.evida.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der undertegner kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Sanistål A/S
Den økonomiske operatørs størrelse : large
Registreringsnummer : 42997811
Postadresse : Håndværkervej 14    
By : Aalborg
Postnummer : 9000
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Sanistål A/S
Telefon : 96306000
Fax : 98132843
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 01820557-3b4a-4ecd-bdef-dc9f028e02f4   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 10/04/2024   04:34:55 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 10/04/2024   04:35:27 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 214972-2024
EUT-S-nummer : 72/2024
Offentliggørelsesdato : 11/04/2024

Send til en kollega

0.078