Fakta om udbudet
Udbyder
Andel Holding A/S
Udbud af rammeaftale om levering af PC'er, tablets og skærme samt dertil knyttet tilbehør og services
Andel Holding A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25784413
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4520
Land: Danmark
Kontaktperson: Mikkel Karklinat
E-mail: MLK@andel.dk
Telefon: +45 60100989
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.andel.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/241140
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale om levering af PC'er, tablets og skærme samt dertil knyttet tilbehør og services
Andel udbyder herved en rammeaftale om løbende levering og udskiftning af laptops, desktops, skærme og tablets samt dertil knyttet tilbehør i form af reservedele og services til medarbejdere i Andel-koncern.
Der er i rammeaftalens løbetid forventeligt to store udskiftninger af laptops, desktops og tablets til koncernens +2.000 medarbejdere samt en udskiftning af skærme på både koncernens lokationer samt hjemmearbejdspladser hos med-arbejderne.
Haslev, Danmark
Andel udbyder herved en rammeaftale om løbende levering og udskiftning af laptops, desktops, skærme og tablets samt dertil knyttet tilbehør i form af reservedel og services til medarbejdere i Andel-koncern.
Der er i rammeaftalens løbetid forventeligt to store udskiftninger af laptops, desktops og tablets til koncernens +2.000 medarbejdere samt en udskiftning af skærme på både koncernens lokationer samt hjemmearbejdspladser hos med-arbejderne.
Ordregiver har mulighed for at forlænge rammeaftalen 2 gange af 12 måneder
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af rammeaftale om levering af PC'er, tablets og skærme samt dertil knyttet tilbehør og services
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet aflyses grundet manglende konkurrence.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte Tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at Ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og Tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0