Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Kommune
EU-udbud af kontrakt vedrørende levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til Aalborg Kommune
Aalborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Boulevarden 13
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Berg Hansen
E-mail: meha@aalborg.dk
Telefon: +45 99313131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af kontrakt vedrørende levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til Aalborg Kommune
Offentligt EU-udbud af kontrakt vedrørende levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til Aalborg Kommune
Aalborg Kommune
Offentligt EU-udbud af kontrakt vedrørende levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til Aalborg Kommune
Udbud af kontrakt om levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til Aalborg Kommune.<br>Ordregiver har til hensigt at indgå kontrakt med 1 (én) leverandør.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud af kontrakt vedrørende levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til Aalborg Kommune
CVR-nummer: 55828415
Postadresse: Skanderborgvej 277
By: Viby J
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8260
Land: Danmark
Telefon: +45 89343434
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk