23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 005-010441
Offentliggjort
06.01.2023
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Aalborg Kommune

AK Belysning Indkøb og leverance af vejbelysningsarmaturer, Aalborg Kommune 2023 - 2025


Aalborg Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aalborg Kommune
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Stigsborg Brygge 5
By: Nørresundby
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9400
Land: Danmark
Kontaktperson: Lise Gansted-Mortensen
E-mail: lise.gansted-mortensen@aalborg.dk
Telefon: +45 99312388
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aalborg.dk
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

AK Belysning Indkøb og leverance af vejbelysningsarmaturer, Aalborg Kommune 2023 - 2025

Sagsnr.: 124046
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34993000 Vejbelysning
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Aalborg Kommune, By og Land, AK Belysning udbyder i forbindelse med vedligeholdelse af kommunens gadebelysning entreprisen ” Indkøb og leverance af vejbelysningsarmaturer, Aalborg Kommune Aalborg Kommune 2023 - 2025” med følgende omtrentlige hovedmæng-der:

• Vejbelysningsarmatur type R1 til 3 – 3,5 m master ca. 350 stk.

• Vejbelysningsarmatur type V1 til 6 – 8 m master ca. 2.000 stk.

• Vejbelysningsarmatur type V2 til 8,5 – 11 m master ca. 1.500 stk.

• Vejbelysningsarmatur type V3 til 11,5 – 12,5 m master ca. 1.000 stk.

<br>

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 5 006 500.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31527200 Udendørsbelysning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Aalborg Kommune, By og Land, AK Belysning udbyder i forbindelse med vedligeholdelse af kommunens gadebelysning entreprisen ” Indkøb og leverance af vejbelysningsarmaturer, Aalborg Kommune Aalborg Kommune 2023 - 2025” med følgende omtrentlige hovedmæng-der:

• Vejbelysningsarmatur type R1 til 3 – 3,5 m master ca. 350 stk.

• Vejbelysningsarmatur type V1 til 6 – 8 m master ca. 2.000 stk.

• Vejbelysningsarmatur type V2 til 8,5 – 11 m master ca. 1.500 stk.

• Vejbelysningsarmatur type V3 til 11,5 – 12,5 m master ca. 1.000 stk.

<br>

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Tilbudt kvalitet af vejbelysningsarmatur type V3 / Vægtning: 10
Kvalitetskriterium - Navn: Tilbudt kvalitet af vejbelysningsarmatur type V2 / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Tilbudt kvalitet af vejbelysningsarmatur type V1 / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Tilbudt kvalitet af vejbelysningsarmatur type R1 / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for forlængelse af kontrakt i 1 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 223-640387
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2022-073357
Betegnelse:

Rammeaftale AK Belysning Indkøb og leverance af vejbelysningsarmaturer, Aalborg Kommune 2023 - 2025

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
03/01/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: LITE A/S
CVR-nummer: 36692432
Postadresse: Østre Fælled Vej 11
By: Nørresundby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9400
Land: Danmark
E-mail: lars@lite-led.dk
Telefon: +45 88728800
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 5 006 500.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/01/2023

Send til en kollega

0.035