Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Meddelelse om Københavns Kommunes kommende udbud af Arbejdsbeklædning
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Kim Christian Mikkelsen
E-mail: tn9u@kk.dk
Telefon: +45 21733572
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/187745452.aspx
Del II: Genstand
Meddelelse om Københavns Kommunes kommende udbud af Arbejdsbeklædning
Københavns Kommune påtænker at offentliggøre udbudsmateriale for et begrænset udbud, med henblik på at indhente tilbud på rammeaftaler på levering af arbejdsbeklædning til forskellige grupper af medarbejdere i Københavns Kommune.
Udbuddet opdelt i 3 delaftaler, som hver for sig formodes at være dækkende i forhold til behovet for arbejdsbeklædning til de nedenfor nævnte grupper af medarbejdere.
Udbuddet omfatter ikke beklædningsordninger der traditionelt udbydes som vaske/lejeordninger omfattende f.eks. pleje- og sundhedspersonale.
Det påtænkes at prækvalificere 5 ansøgere på hver delaftale.
Endeligt udbudsmateriale forventes udsendt ultimo 2022. Forinden vil dele af udbudsmaterialet blive sendt i åben høring.
Arbejdsbeklædning, High visibility beklædning, profiltøj, sikkerhedssko
Københavns Kommune
Ordregiver vil opdele kontrakten i 3 særskilte delkontrakter. Delaftalerne opdeles som følger:
Delaftale 1: Arbejdsbeklædning til gårdmænd, gartnere, vagter, rådhusbetjente, parkeringsvagter, servicepersonale, håndværkere m.fl., herunder generel- og fluorescerende arbejdsbeklædning, arbejdssko og sikkerhedsfodtøj (ca. 80 % af forventet kontraktværdi).
Delaftale 2: "Let" arbejdsbeklædning til kantine-, toilet- og rengøringspersonale samt på visse institutioner, herunder arbejdssko (ca. 10 % af forventet kontraktværdi).
Delaftale 3: Arbejds- og sportsbeklædning, herunder fodtøj, til sports- og halpersonale samt livreddere (ca. 10 % af forventet kontraktværdi).
Delkontrakternes indbyrdes afgrænsning bliver endvidere nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
Københavns Kommune er blandt landets største arbejdspladser med ca. 45.000 ansatte, hvoraf ovenstående personalegrupper udgør en væsentlig del. Rammeaftalerne vil være gældende for alle ansatte i Københavns Kommune, som har behov for arbejdsbeklædning. Der er således berøringsflade med et stort antal decentrale enheder, som er beliggende på mange forskellige adresser i, og uden for, kommunen.
En økonomisk aktør kan ansøge om at afgive tilbud på alle delkontrakter og kan blive tildelt alle delkontrakter.
Aftalen har en varighed på 24 måneder og kan forlænges med op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse med op til 2 x 12 måneder.
Beklædning og fodtøj til køkken, rengøring, institutioner mv.
Københavns Kommune
Rammeaftale på indkøb af beklædning og fodtøj til rengøringspersonale, køkkenpersonale, institutionspersonale mv.
Aftalen har en varighed på 24 måneder og kan forlænges med op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse med op til 2 x 12 måneder.
Sportsbeklædning og fodtøj
Københavns Kommune
Rammeaftale på indkøb af beklædning og fodtøj til halpersonale, idrætslærere, livreddere mv.
Aftalen har en varighed på 24 måneder og kan forlænges med op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse med op til 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk