23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 223-406262
Offentliggjort
18.11.2015

Udbyder

Regionshospitalet Viborg

Vindere

(18.11.2015)
PM Energi A/S
Søndergade 4
9700 Brønderslev

Køb af 3 stk. nødgeneratorsæt


Regionshospitalet Viborg

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Regionshospitalet Viborg
Heibergs Allé 4
Att: Dorthe Niewald
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 78441420
Mailadresse: doniew@rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.rm.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Køb af 3 stk. nødgeneratorsæt.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Kontrakten vedr. køb af 3 stk. nødgeneratorsæt. Nødgeneratoren består af 3 stk. generator enheder, som skal leveres i hver sin lydisolerende kasse (Canopy). Disse 3 enheder vil yderligere blive omsluttet af endnu en lydvæg for at minimere støjen under drift. De 3 generatorer skal sammen med de eksisterende generatorer fungerer som et samlet nødgeneratorsæt.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

31100000

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Kun en bestemt tilbudsgiver kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder / varer / tjenesteydelser af: tekniske årsager
Generatorsættet skal placeres i canopy, og på grund af det specifikke opstillingssted, hvor der er meget begrænset plads, må dimensionerne ikke overstige 6 400 mm X 2 160 X 2 446 mm (L X B X H) eksklusiv afkastrør. De 3 dieselgeneratorer skal minimum kunne yde 1 000 kVA (Prime Power) ved cos 0,8 ved en omgivelses temperatur på 40 grader celcius. Endelig må den samlede lydeffekt ved 75 % last ikke overstige 81 dB(A). Opstartstiden må maks. være 10 sekunder, og dieselmotoren skal leveres emissionsoptimeret. Der stilles krav om, at lasttransienter skal være klasse G3 iht. ISO 8528-5 for 0 % til 60 % optag og 100 % til 0 % lastafkast.; Motoren leveres yderligere med klemrække samt SAM-mobul. Motor og generator skal være produceret i Europa og være samlet af anerkendt europæisk generatorproducent.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

PM Energi A/S
Søndergade 4
9700 Brønderslev
DANMARK
Mailadresse: pme@pmenergi.dk
Telefon: +45 98801822

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning til ansøgerne om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 45 kalenderdage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 6 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13.11.2015
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094