Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Tyverialarm og adgangskontrol (AIA og ADK)
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Emma Marie Jensen
E-mail: qa2u@kk.dk
Telefon: +45 23722748
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/157071514.aspx
Del II: Genstand
Tyverialarm og adgangskontrol (AIA og ADK)
Rammeaftalen omfatter udførelse af service, reparation, herunder akut afhjælpning af fejl, skader eller svigt samt vedligeholdelse og konvertering af Københavns Kommune portefølje af tyverialarmer og integrerede adgangskontrolsystemer. Vindende Tilbudsgiver varetager også drift af softwareoverbygninger til AIA og ADK systemer.
Danmark
Ordregiver udbyder en samlet Rammeaftale til køb af service, reparation, vedligeholdelse og konvertering af AIA og ADK systemer i Københavns Kommune. Aftalen anvendes af Ordregivers syv forvaltninger og bestillinger foretages af Ordregivers centrale enheder såvel som enkeltvise institutioner, herunder skoler, botilbud, kontorer m.m.
Service og vedligehold omfatter:
- Serviceeftersyn af installationer herunder kontrol af funktioner, fejlmeldinger og skader på komponenter som kortlæsere, detektorer, centraler m.m.
- Udskiftning af akkumulator, sliddele og andre forebyggende tiltag, som er nødvendige for en stabil og sikker drift.
- Opdatering, programmering eller tilpasning af firmware og software på installationer
- Support og vejledning af Ordregivers personale i anvendelse af installationer, herunder udskiftning af koder.
- Test af signaloverførsel fra installation til kontrolcentral.
Reparation og akut opståede skader:
- Reparationer, akut afhjælpning af fejl, mangler og akut opståede skader.
- I tilfælde at kritiske fejl, defekt mv. skal Tilbudsgiver kunne igangsætte udbedring indenfor maksimalt 4 timers udkald efter fejlmeddelelse.
- Udskiftning af dele af installationen, f.eks. transmission, alarmpunkter og lign.
Konvertering omfatter:
- Konvertering af ældre og defekte anlæg, både planlagte og akut opståede konverteringer som følge af nedbrud.
- Ordregiver forventer i aftaleperioden at konvertere et antal ældre anlæg, typisk S2-S10 anlæg.
Drift af softwareoverbygninger omfatter:
- Drift af centralt administrerede softwareoverbygninger, hvilket betyder tæt dialog med Koncern IT ved oprettelse af nye enheder, fejl, nedbrud, administration af installatør- og brugers adgang til softwaren.
- Ansvarlig for at tilbyde software opdateringer og forestå disse opdateringer.
- Ansvarlig for at koordinere integration med Ordregivers Entreprenør af Multialarm system v. Rådhusvagten.
- Ansvarlig for at medvirke til integration med kommunens bookingløsninger, og opretholdelse af forbindelse ml. bookingløsning og enheder.
Rammeaftalens maksimale værdi udgør DKK 24.000.000
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Tyverialarm og adgangskontrol (AIA og ADK)
CVR-nummer: 57411719
Postadresse: Roskildevej 12
By: Albertslund
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2620
Land: Danmark
E-mail: kl@kemp-lauritzen.dk
Telefon: +45 43668888
Fax: +45 43668899
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundende i udbudslovens § 137 stk. 1 nr. 1-3 og nr. 7 (se mere herom i udbudsbetingelserne).
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk