Fakta om udbudet
Udbyder
Randers Kommune
Udbud af ombygnings- og eftersynsarbejder på Udbyhøj Kabelfærge
Randers Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64952811
Postadresse: Laksetorvet
By: Randers
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8900
Land: Danmark
E-mail: randers.kommune@randers.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.randers.dk/randers-kommune/
Del II: Genstand
Udbud af ombygnings- og eftersynsarbejder på Udbyhøj Kabelfærge
Randers Kommune har indgået kontrakt om ombygning af Udbyhøj Kabelfærge, således at kabelfærgen bliver enmandsbetjent og eldrevet. Kontrakten omfatter endvidere gennemførelse af lovpligtigt eftersyn af færgen. Der henvises til udbudsmaterialet for en indgående beskrivelse af anskaffelsen.
Der henvises til pkt. II.1.4).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Ombygnings- og eftersynsarbejder på Udbyhøj kabelfærge
CVR-nummer: 29512426
Postadresse: Sdr. Havnevej 2A
By: Assens
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5610
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Værdien angivet i pkt. II.1.7) og V.2.4) er den evalueringstekniske pris af det vindende tilbud, og er således ikke udtryk for kontraktens endelige værdi, ligesom Randers Kommune ikke herved har forpligtet sig til at foretage anskaffelser svarende til denne værdi.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til klagenævnslovens § 7, stk. 2, (lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud, tilgængelig på www.retsinformation.dk) skal klage indgives til Klagenævnet for Udbud inden følgende klagefrister:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Kontaktoplysning til Klagenævnet for Udbud er angivet i pkt. VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på hjemmesiden angivet i pkt. VI.4.1).
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk