Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/160012132.aspx
Udbyder
Arwos Affald A/S, Haderslev Affald A/S og Arwos Affald A/S
Levering og udbringning af affaldsbeholdere m.v. til Provas og Arwos
Arwos Affald A/S, Haderslev Affald A/S og Arwos Affald A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 33046340
Postadresse: Forsyningsvejen 2
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Kontaktperson: Kresten Thomsen
E-mail: kth@arwos.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/160012132.aspx
CVR-nummer: 32882250
Postadresse: Fjordagervej 32
By: Haderslev
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6100
Land: Danmark
Kontaktperson: Laila Rønde Skov
E-mail: lrsk@provas.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.provas.dk/
CVR-nummer: 33046340
Postadresse: Forsyningsvejen 2
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Kontaktperson: Kresten Thomsen
E-mail: kth@arwos.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://arwos.dk/
Del II: Genstand
Levering og udbringning af affaldsbeholdere m.v. til Provas og Arwos
Fællesudbud for Provas samt Arwos vedr. levering og udbringning af ialt 136.600 stk. 2-hjulede og 4-hjulede affaldsbeholdere, både enkeltrumsbeholdere og med skillevæg, samt miljøkasser. Derudover indgår også afsætning af eksisterende affaldsbeholdere.
Hjemtagning af eksisterende affaldsbeholdere er medtaget som option.
Opgaven er ikke opdelt i delkontrakter.
Haderslev Kommune og Aabenraa Kommune
Fællesudbud for Provas samt Arwos vedr. levering og udbringning af ialt 136.600 stk. 2-hjulede og 4-hjulede affaldsbeholdere, både enkeltrumsbeholdere og med skillevæg. Desuden levering og udbringning af ca. 30.000 stk. miljøkasser. Ved udbringning skal der også leveres poser til madaffald samt informationsmateriale m.v.
Derudover indgår også afsætning af eksisterende affaldsbeholdere.
Hjemtagning af eksisterende affaldsbeholdere er medtaget som option.
Opgaven er ikke opdelt i delkontrakter.
Se under option 1.
Option 1. Forlængelse af kontraktperioden i yderligere 2 x 1 år.
Option 2. Hjemtagning af affaldsbeholdere Provas
Option 3. Hjemtagning af affaldsbeholdere Arwos
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen særlige krav.
A. Samlet årsomsætning i de seneste 3 regnskabsår.
B. Samlet egenkapital for de seneste 3 regnskabsår
C. Oplyse det forsikrede beløb på Erhvervsforsikringen
A. Det er et mindstekrav, at ansøger har haft en årsomsætning på mindst 5.000.000 DKK i hvert af de seneste tre afsluttede regnskabsår
B. Det er et mindstekrav, at ansøger har haft en positiv egenkapital i hvert år i de seneste tre afsluttede regnskabsår.
C. Det er et mindstekrav, at ansøger har en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en forsikringssum på mindst 5.000.000 DKK i dækningsomfang pr. skade pr. år.
Ansøger skal oplyse maksimalt 5 referencer vedrørende levering af affaldsbeholdere, som er leveret inden for de seneste 3 år.
Referencerne skal indeholde en angivelse af en beskrivelse af leverancens genstand, den samlede kontraktværdi og startdato og slutdato og navnet på den offentlige el-ler private modtager. Der skal tillige angives en kontaktperson fra referencen, som ordregiver har mulighed for at rette henvendelse til.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan fremlægge mindst 2 relevante referencer indenfor de seneste 3 år, på levering og udbringning af 2- og 4-hjulede affaldsbehol-dere til indsamling af husholdningsaffald, hvor omfanget på leverancen er minimum 10.000 stk. affaldsbeholdere.
Yderligere oplysninger i udbudsdokumenterne.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk