23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 098-255321
Offentliggjort
21.05.2021
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Assens Kommune

EU-udbud på levering af brændstof


Assens Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Assens Kommune
CVR-nummer: 29189692
Postadresse: Rådhus Allé 5
By: Assens
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5610
Land: Danmark
Kontaktperson: Sofie Greve
E-mail: indkoeb@assens.dk
Telefon: +45 64747474
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.assens.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/333717
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud på levering af brændstof

Sagsnr.: 21/1805
II.1.2) Hoved-CPV-kode
09132000 Benzin
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter køb og levering af brændstoffer og brændstofkort til samtlige af ordregivers institutioner og enheder.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 4 400 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 – levering af brændstoffer til ordregivers tanke

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
09132100 Blyfri benzin
09134200 Dieselbrændstof
09222000 Specialbenzin
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter alle de brændstoffer, der leveres til ordregivers egne tanke, dog bortset fra de brændstoffer, der er omfattet af delaftale 3.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 - brændstofkort

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
09132100 Blyfri benzin
09134200 Dieselbrændstof
09222000 Specialbenzin
30163100 Benzinkort
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der vil blive indgået rammeaftale med op til 3 leverandører. Det er hensigten, at der med tildeling af op til 3 leverandører opnås en fordeling af tankstationer, der sikrer ordregiver både adgang til konkurrencedygtige priser samt, at der er et bredt geografisk funderet netværk i kommunen.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Service - app / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Antal tilbudte tankstationer i kommunen / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Rabat på listepris / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3 – brændstof iht. EN15940, eller tilsvarende, til ordregivers tanke

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
09132100 Blyfri benzin
09134200 Dieselbrændstof
09222000 Specialbenzin
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 3 er en option. Der vil blive indgået rammeaftale med én leverandør, således leverandøren er eneleverandør på den pågældende delaftale. Ordregiver kan derefter, uden videre, trække på rammeaftalen i dennes løbetid.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Hele delaftalen er en option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 034-083779
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delaftale 1 – levering af brændstoffer til ordregivers tanke

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
13/04/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: OK A.M.B.A
CVR-nummer: DK39170418
Postadresse: ÅHAVE PARKVEJ 11
By: Viby J
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: DK-8260
Land: Danmark
E-mail: joba@ok.dk
Telefon: +45 89322185
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delaftale 2 - brændstofkort

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
13/04/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: OK A.M.B.A
CVR-nummer: DK39170418
Postadresse: ÅHAVE PARKVEJ 11
By: Viby J
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: DK-8260
Land: Danmark
E-mail: joba@ok.dk
Telefon: +45 89322185
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Betegnelse:

Delaftale 3 – brændstof iht. EN15940, eller tilsvarende, til ordregivers tanke

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
13/04/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: OK A.M.B.A
CVR-nummer: DK39170418
Postadresse: ÅHAVE PARKVEJ 11
By: Viby J
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: DK-8260
Land: Danmark
E-mail: joba@ok.dk
Telefon: +45 89322185
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/05/2021

Send til en kollega

0.047