Fakta om udbudet
Udbyder
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
731. Flyvestation Skrydstrup, etablering af fjernvarmeledning, forsyningskabel og kedel, C-000602 Sagsnr.: 2021/001184
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 16287180
Postadresse: Arsenalvej 55
By: Hjørring
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Emilie Clara Jensen
E-mail: fes-ues08@mil.dk
Telefon: +45 72813190
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ejendomsstyrelsen.dk
Del II: Genstand
731. Flyvestation Skrydstrup, etablering af fjernvarmeledning, forsyningskabel og kedel, C-000602 Sagsnr.: 2021/001184
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse udbød entrepriseaftale vedrørende projekt ”731. Flyvestation Skrydstrup, etablering af fjernvarmeledning, forsyningskabel og kedel, C-000602”. Projektet har til formål at sikre fjernvarme til det nyoprettede F-35-område på Flyvestation Skrydstrup.
Hovedudførelsessted:
Flyvestation Skrydstrup, Lilholtvej 2, 6500 Vojens
Entrepriseaftalen omfatter anlæg af tracé til fjernvarmeledning mellem den eksisterende energicentral og det nye F-35-område på flyvestation Skrydstrup samt tilslutningsanlæg på varmecentralen. Entreprenøren skal i forbindelse med arbejdet udføre opstart og istandsættelse af den på stedet eksisterende motor inklusive styring, levering og montering af en 1 200 kW elkedel inklusive tilslutning til vand og el. Aftalen omfatter 2 optioner, for henholdsvis levering, udvidelse af grav og nedlægning af forsyningskabel til senere brug og for udvidelse og nedlægning af forsyningskabel, som leveres af energiselskabet N1 i forbindelse med etablering af forbindelse til det offentlige elnet.
Aftalen omfatter 2 optioner, for henholdsvis (1) levering, udvidelse af grav og nedlægning af forsyningskabel til senere brug og for (2) udvidelse og nedlægning af forsyningskabel, som leveres af energiselskabet N1 i forbindelse med etablering af forbindelse til det offentlige elnet. Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af omfang og vilkår.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i pkt. VI.4.1).
Postadresse: Carl Jacobsens vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/udbud/