23948sdkhjf
Annonce

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 072-183633
Offentliggjort
14.04.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
11.05.2021 Kl. 23:59

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=298346&B=ROSKILDE

Udbyder

Roskilde Kommune

Vindere

Drift og vedligehold samt modernisering af vejbelysning Roskilde Kommune 2021

(16.06.2021)
Citelum Denmark A/S
Jernholmen 43-47
2650 Hvidovre

Drift og vedligehold samt modernisering af vejbelysning Roskilde Kommune 2021


Roskilde Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Roskilde Kommune
CVR-nummer: 29189404
Postadresse: Rådhusbuen 1
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Yemal Barakzai
E-mail: yemalb@roskilde.dk
Telefon: +45 30841833
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.roskilde.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193885
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=298346&B=ROSKILDE
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=298346&B=ROSKILDE
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Drift og vedligehold samt modernisering af vejbelysning Roskilde Kommune 2021

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
50232100 Vedligeholdelse af vejbelysning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Roskilde Kommune ønsker at udbyde drift og vedligehold af størstedelen af kommunens belysningsanlæg. Det drejer sig om ca. 10 000 lyspunkter. Udbuddet omfatter derudover modernisering af vejbelysningen, men arbejderne er ikke projekteret specifikt endnu. De forventede arbejder i moderniseringen fremgår derfor kun i bilag 4 TBL som et antal. Det forventes at der i de år som kontrakten løber bruges minimum 3 mio. DKK årligt til modernisering af belysningsanlægget.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 18 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34993000 Vejbelysning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Roskilde Kommune ønsker at udbyde drift og vedligehold af størstedelen af kommunens belysningsanlæg. Det drejer sig om ca. 10 000 lyspunkter. Udbuddet omfatter derudover modernisering af vejbelysningen, men arbejderne er ikke projekteret specifikt endnu. De forventede arbejder i moderniseringen fremgår derfor kun i bilag 4 TBL som et antal. Det forventes at der i de år som kontrakten løber bruges minimum 3 mio. DKK årligt til modernisering af belysningsanlægget.

Drifts kontrakten træder i kraft på Ikrafttrædelsesdatoen og løber frem til og med den 30. juni 2025, hvor den ophører såfremt Kommunen ikke har givet tilsagn om brug af option.

Kommunen har option på forlængelse af kontrakten, 2 gange af 1 år, første fra 1. juli 2025 til og med 30. juni 2026.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 70
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 18 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kommunen har option på forlængelse af kontrakten, 2 gange af 1 år, første fra 1. juli 2025 til og med 30. juni 2026.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Kommunen har option på forlængelse af kontrakten, 2 gange af 1 år, første fra 1. juli 2025 til og med 30. juni 2026.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

- Omsætning relateret til modernisering af vejbelysning for de 3 seneste regnskabsår skal samlet minimum være 10 mio. DKK (årsregnskab eller delregnskab vedlægges).

- Soliditetsgrad i% (egenkapital/aktiver) skal være minimum 20 % i det seneste regnskabsår (årsregnskab vedlægges).

- Skal fra pengeinstitut, forsikringsselskab, kautionsselskab eller lignende, kunne få stillet en anfordringsgaranti på 2 mio. DKK (dokumenteres ved underskrevet tilbud fra pengeinstitut, forsikringsselskab, kautionsselskab eller lignende adresseret til tilbudsgiver).

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

- Omsætning relateret til modernisering af vejbelysning for de 3 seneste regnskabsår skal samlet minimum være 10 mio. DKK (årsregnskab eller delregnskab vedlægges).

- Soliditetsgrad i% (egenkapital/aktiver) skal være minimum 20 % i det seneste regnskabsår (årsregnskab vedlægges).

- Skal fra pengeinstitut, forsikringsselskab, kautionsselskab eller lignende, kunne få stillet en anfordringsgaranti på 2 mio. DKK (dokumenteres ved underskrevet tilbud fra pengeinstitut, forsikringsselskab, kautionsselskab eller lignende adresseret til tilbudsgiver).

 

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/05/2021
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/09/2021
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/05/2021
Tidspunkt: 23:59

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/04/2021

Send til en kollega

0.047