Fakta om udbudet
Udbyder
DanPilot
Udbud med forhandling vedr. indkøb af arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til medarbejdere i DanPilot
DanPilot
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 30071735
Postadresse: Havnepladsen 3, 3.sal
By: Svendborg
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Kadir Atsiz
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.danpilot.dk
Del II: Genstand
Udbud med forhandling vedr. indkøb af arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til medarbejdere i DanPilot
Nærværende udbud vedrører løbende anskaffelse af arbejdsbeklædning inkl. logo, sikkerhedsfodtøj, tilbehør og webshopløsning til understøttelse af bestilling.
Levering skal ske til faste anviste adresser i Danmark samt til ordregivers medarbejderes private adresser.
Ordregiver har til hensigt at indgå rammeaftale med én (1) leverandør fra den 20. april 2021 til 19. april 2023.
Herudover har ordregiver mulighed for at forlænge i op til to (2) x 12 måneder. Forlængelsen sker på uændret aftalevilkår. Meddelelse herom skal gives til leverandøren senest seks (6) måneder før rammeaftaleperiodens udløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Det tilbudte sortiment består af jakker, blazer, strik, skjorter, poloer, t-shirts, bukser, kjole, nederdel, kedeldragt, sikkerhedssko og diverse tilbehør.
Den årlige totale volumen er gennemsnitligt estimeret til 1,4 mio. DKK ekskl. moms, med en samlet anslået værdi i rammeaftaleperioden på 5,6 mio. DKK inkl. optioner. Volumen er udelukkende vejledende og baserer sig på historiske tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.
Ordregiver har mulighed for at forlænge i op til to (2) x 12 måneder. Forlængelsen sker på uændret aftalevilkår. Meddelelse herom skal gives til leverandøren senest seks (6) måneder før rammeaftaleperiodens udløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet aflevere vareprøver på udvalgte produkter inden for arbejdsbeklædning, sikkerhedsfodtøj og tilbehør. Vareprøverne vil indgå i vurdering af tilbudsgiverens indledende tilbud, og potentielt endeligt tilbud i forhold til underkriterium "Kvalitet".
Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet give log-in og adgangsoplysninger til en test-webshop. Herved forstås, at funktionaliteten og værktøjerne i den tilbudte webshopløsning skal være tilgængelige i testmiljøet. Test-webshop vil blive vurderet på baggrund af en test foretaget af tilbudsgivers tilbudte webshopløsning og i overensstemmelse med underkriterium "Webshopløsning".
Ordregiver har valgt ikke at udbyde særskilte delaftaler. Ordregiver har, med baggrund i økonomiske forhold skønnet, at der med en samlet rammeaftale kan opnås mere fordelagtige priser. Af hensyn til kvaliteten og sammenhængen i den samlede udbudte opgave vurderes det hensigtsmæssigt med én samlet rammeaftale, ligesom en opdeling, ud fra et markedsmæssigt forhold, ikke skønnes at give yderligere virksomheder – herunder SMV – mulighed for at afgive tilbud.
Ordregiver forbeholder sig ret til at antage det indledende tilbud, hvor ordregiver i så fald vil gennemføre en tilbudsevalueringen i overensstemmelse med bekendtgørelsens pkt. del II.2.5). Såfremt ordregiver ikke antager det indledende tilbud, vil der blive gennemført forhandlingsrunder med tilbudsgivere, der har afgivet et indledende tilbud.
Ordregiver forventer, at der afholdes ét forhandlingsmøde, der gennemføres på dansk. Ordregiver forbeholder sig ret til at udvide forhandlingen således den omfatter mere end én forhandlingsrunde.
Forhandlingen forventes gennemført som et forløb, hvor der forhandles om forbedringer og præciseringer på baggrund af de indledende tilbud samt muligheden for at optimere udbudsmaterialet. Ordregiver vil ikke yde vederlag til deltagerne i forhandlingerne
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Idet DanPilot ikke har modtaget konditionsmæssige tilbud, annulleres udbuddet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk