Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark, Projektorganisationen for Nyt OUH
Leverancekontrakt vedrørende delprojekt 37.01 - Storkøkkenudstyr til Hovedkøkken og Nyt OUH
Region Syddanmark, Projektorganisationen for Nyt OUH
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Glisholmvej 2A
By: Odense S
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5260
Land: Danmark
Kontaktperson: Projektchef Poul Andersen
E-mail: nyt.ouh@rsyd.dk
Telefon: +45 76631000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Del II: Genstand
Leverancekontrakt vedrørende delprojekt 37.01 - Storkøkkenudstyr til Hovedkøkken og Nyt OUH
Den udbudte opgave omfatter levering af teknisk udstyr, rullende materiel og opvaskanlæg til Hovedkøkken og etagekøkkener ved Nyt Odense Universitetshospital (Nyt OUH), og udbydes som en leverancekontrakt. Leverandøren er således ansvarlig for levering, installation, validering og idriftsættelse inklusiv alle fremføringer fra udstyret til tilslutningspunkt for de afsatte tekniske installationer på installationsstedet.
Herudover omfatter kontrakten uddannelse af købers brugere i korrekt betjening og sikker anvendelse af udstyret, samt uddannelse af købers tekniske personale i vedligeholdelse af udstyret.
Indgåelse af leverancekontrakten er under forudsætning af regionsrådets bevilling i september 2020.
Delaftale 1: Teknisk udstyr, rullende materiel og opvask
Delaftale 1 omfatter teknisk udstyr, rullende materiale samt opvask.
Kontrakten indeholder option på service aftaler med 3 forskellige serviceniveauer i op til 10 år efter afhjælpnings periode.
Delaftal 2: Hotfill med vejeanlæg og sealer, pakkemaksine
Delaftale 2 omfatter hotfill med vejeanlæg og sealer, pakkemaskine.
Kontrakten indeholder option på service aftaler med 3 forskellige serviceniveauer i op til 10 år efter afhjælpnings perioden.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: Teknisk udstyr, rullende materiel og opvask
Del V: Kontrakttildeling
Delaftal 2: Hotfill med vejeanlæg og Sealer, pakkemaksine
Del VI: Supplerende oplysninger
Region Syddanmark har ved udbudsbekendtgørelse nr. 2020/S 172-413503 den 31. august 2020 bekendtgjort et offentligt udbud af leverancekontrakter om storkøkkenudstyr til Nyt OUH.
Der var udbudt leverancekontrakter på 2 delaftaler.
Region Syddanmark har kun modtaget ét tilbud på den ene af delaftalerne, nemlig delaftale 1.
På denne baggrund, med kun ét tilbud på den ene af delaftalerne, har der efter Region Syddanmarks vurdering ikke været tilstrækkelig konkurrence om den udbudte kontrakt. Samtidig var det afgivne tilbud over Region Syddanmarks budget for anskaffelsen. Derfor har Region Syddanmark efter nærmere undersøgelser besluttet at aflyse udbudsforretningen.
Genudbud af kontrakten vil blive igangsat snarest muligt, forventeligt i uge 42 eller 43.
Region Syddanmark vil samtidig benytte lejligheden til at takke for den udviste interesse og det arbejde der er lagt i udarbejdelsen af tilbuddet. Region Syddanmark beklager den ulejlighed, som aflysningen måtte medføre og håber, at I vil deltage i genudbuddet af kontrakerne.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Se mere om indgivelse af klager på klagenævnets hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 33326144
Internetadresse: http://www.kfst.dk