23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 197-474908
Offentliggjort
09.10.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Pavillonbygning Næstved


Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi
Postadresse: Parkvej 50
By: Næstved
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Projektleder Birgit Garver Danielsen
E-mail: brgda@bygst.dk
Telefon: +45 41701329
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://politi.dk/sydsjaellands-og-lolland-falsters-politi
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Pavillonbygning Næstved

II.1.2) Hoved-CPV-kode
44211100 Modulopbyggede og transportable bygninger
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Der udbydes en leverance- og midlertidig erhvervslejeaftale med en dertilhørende brugsretsaftale til en grund. Formålet med aftalerne er, at tilbudsgiver etablerer og leverer en midlertidig pavillon i 2 rumstore moduler i 2 etager med dertilhørende indretninger og installationer på en grund, som ordregiver giver en midlertidig vederlagsfri brugsret til. Grunden og pavillonen ("Det Lejede") udlejes herefter samlet til ordregiver. Lejeperioden er 3 år. Ordregiver har dog ret til at forlænge lejeperioden op til 2 gange med op til 12 måneder pr. gang. "Det Lejede" er fra tilbudsgivers side uopsigeligt i den samlede lejeperiode. Ordregiver skal overtage "Det Lejede" senest den 19. november 2020 (fristen er dagbodssanktioneret). Senest 3 måneder efter endt lejeperiode skal tilbudsgiver afhente, nedtage og/eller bortskaffe pavillonen med dertilhørende indretninger, installationer mv. samt reetablere grunden til den oprindelige stand ved brugsrettens påbegyndelse.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44211000 Præfabrikerede bygninger
44112100 Skure
44210000 Konstruktioner og dele til konstruktioner
45212600 Opførelse af pavilloner
70310000 Leje eller salg af bygninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Parkvej 50

4700 Næstved

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Supplement til beskrivelsen i pkt. II.1.4):

Pavillonerne skal leveres med faciliteter til 16-18 arbejdspladser fordelt på grupperinger i større og mindre rum, samt tekøkken, toiletter, printer- og teknikrum. Derudover omfatter leverancen tekniske installationer for IT-delen: Kabling af PDS, samt almindelig strøm til alle arbejdspladser, inkl. printere. Kabling af PDS til trådløst netværk og TV-overvågning, samt kabling til AIA (alarm) og levering og opsætning af X-feltskab samt el paneler og lign.

Tilbudsgiveren skal levere klargøring af byggefelt og fundering, samt stå for afrømning af græs og muld i hele pavillonleverancens udstrækning. Funderingen skal dimensioneres til et pavillonbyggeri i 2 etager.

Der henvises derudover til udbudsmaterialet. Udbudsbrevet indeholder en nærmere beskrivelse af opgaven og udbudsforløbet, og det øvrige materiale indeholder en beskrivelse af opgavens omfang.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Løsningsforslag / Vægtning: 40 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver skal udfylde det elektroniske ESDP på RIB. Se nærmere om dette i punkt III.1.1) og VI.3). Såfremt tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds økonomiske formåen, skal der ligeledes afleveres en støtteerklæring (ordregivers paradigme skal anvendes). Støtteerklæringen vil blive vedlagt kontrakten som et bilag.

Der henvises desuden til udbudsmaterialet.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 112-271368
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Pavillonbygning Næstved

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Årsagen til annullation/aflysning af udbudsproceduren er, at Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi ikke har bevillingsmæssig mulighed for at indgå en kontrakt, idet modtagne tilbud overstiger Sydsjællands og Lolland-Falsters Politis bevilling.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/10/2020

Send til en kollega

0.047