Fakta om udbudet
Udbyder
Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi
Pavillonbygning Næstved
Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Parkvej 50
By: Næstved
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Projektleder Birgit Garver Danielsen
E-mail: brgda@bygst.dk
Telefon: +45 41701329
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://politi.dk/sydsjaellands-og-lolland-falsters-politi
Del II: Genstand
Pavillonbygning Næstved
Der udbydes en leverance- og midlertidig erhvervslejeaftale med en dertilhørende brugsretsaftale til en grund. Formålet med aftalerne er, at tilbudsgiver etablerer og leverer en midlertidig pavillon i 2 rumstore moduler i 2 etager med dertilhørende indretninger og installationer på en grund, som ordregiver giver en midlertidig vederlagsfri brugsret til. Grunden og pavillonen ("Det Lejede") udlejes herefter samlet til ordregiver. Lejeperioden er 3 år. Ordregiver har dog ret til at forlænge lejeperioden op til 2 gange med op til 12 måneder pr. gang. "Det Lejede" er fra tilbudsgivers side uopsigeligt i den samlede lejeperiode. Ordregiver skal overtage "Det Lejede" senest den 19. november 2020 (fristen er dagbodssanktioneret). Senest 3 måneder efter endt lejeperiode skal tilbudsgiver afhente, nedtage og/eller bortskaffe pavillonen med dertilhørende indretninger, installationer mv. samt reetablere grunden til den oprindelige stand ved brugsrettens påbegyndelse.
Parkvej 50
4700 Næstved
Supplement til beskrivelsen i pkt. II.1.4):
Pavillonerne skal leveres med faciliteter til 16-18 arbejdspladser fordelt på grupperinger i større og mindre rum, samt tekøkken, toiletter, printer- og teknikrum. Derudover omfatter leverancen tekniske installationer for IT-delen: Kabling af PDS, samt almindelig strøm til alle arbejdspladser, inkl. printere. Kabling af PDS til trådløst netværk og TV-overvågning, samt kabling til AIA (alarm) og levering og opsætning af X-feltskab samt el paneler og lign.
Tilbudsgiveren skal levere klargøring af byggefelt og fundering, samt stå for afrømning af græs og muld i hele pavillonleverancens udstrækning. Funderingen skal dimensioneres til et pavillonbyggeri i 2 etager.
Der henvises derudover til udbudsmaterialet. Udbudsbrevet indeholder en nærmere beskrivelse af opgaven og udbudsforløbet, og det øvrige materiale indeholder en beskrivelse af opgavens omfang.
Tilbudsgiver skal udfylde det elektroniske ESDP på RIB. Se nærmere om dette i punkt III.1.1) og VI.3). Såfremt tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds økonomiske formåen, skal der ligeledes afleveres en støtteerklæring (ordregivers paradigme skal anvendes). Støtteerklæringen vil blive vedlagt kontrakten som et bilag.
Der henvises desuden til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Pavillonbygning Næstved
Del VI: Supplerende oplysninger
Årsagen til annullation/aflysning af udbudsproceduren er, at Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi ikke har bevillingsmæssig mulighed for at indgå en kontrakt, idet modtagne tilbud overstiger Sydsjællands og Lolland-Falsters Politis bevilling.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk